Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tunel
Autor Wiadomość
Niktoś Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 528
Dołączył: 09/01/2017
Reputacja: 13
Podziękował: 411
Podziękowano mu 674 raz(y)
Post: #1
Tunel
Witam,grzebie trochę w edytorku i mam problem z wjazdem do tunelu,mianowicie na wjazdach z obydwu stron mam niewidzialne ściany i nie mogę wjechać,może wie ktoś jak to naprawić? Jakaś opcja do odznaczenia czy coś tam jest? Bo takiej ściany którą sie ustawia ,czyli invisible wall nie ma tam...
24/09/2018 11:31 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,095
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34087
Podziękowano mu 15536 raz(y)
Post: #2
RE: Tunel
Zaznacz opcję "no collision" czyli wyłącz kolizje w modelu tunelu i powinno być OK.
A jak nad tunelem masz np. drogę to zaznacz opcję "No Boundary".
Jeśli góra tunelu jest nieprzejezdna dla gracza to też dobrze powyłączać wszelkie kolizje elementów nad tunelem - dla lepszego działania i optymalizacji.


Ps. Na przyszłość to w ME masz opcję włączenia podglądu kolizji (widać wszelkie "niewidzialne ściany" itp.) więc przy takich pracach warto sobie to sprawdzić przed zapisem mapki aby później uniknąć zaskoczenia w grze.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24/09/2018 12:58 PM przez Michal_Z_gno.)
24/09/2018 12:47 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Niktoś , Adam.J
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tunel w edytorze Miedza 1 609 01/03/2022 09:23 PM
Ostatni post: Miedza

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa