Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Własna naczepa - wywrotka scs'u
Autor Wiadomość
Arecki Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 13
Dołączył: 13/07/2014
Reputacja: 1
Podziękował: 4
Podziękowano mu 42 raz(y)
Post: #1
Własna naczepa - wywrotka scs'u
Cześć wszyscy,
dziś zachciało mi się pojeździć z własną wanną. W związku z tym chcę dodać do salonu z naczepami standardową wywrotkę scsu.

Jako że nie ogarnąłem oryginalnych defów własnych naczep scsu z pliku base.scs (ich ilość przyprawiła mnie o ból głowy i szybko się w tym wszystkim pogubiłem), więc postanowiłem pobrać mod i przerobić odpowiednio jego defy. (to była jakaś naczepa z innej strony - niebieski auto transporter).

Udało mi się zrobić tak że naczepa jest fizycznie w grze, kupić i podczepić też ją można. Problem robi się przy podjęciu ładunku, tzn po załadowaniu towaru np węgla model naczepy jest cały czas pusty ( nie pojawia się zaciągnięta plandeka czy też model ładunku z teksturą węgla)

Log mam czysty, nie wywala żadnych błędów, gra chodzi bez zarzutów.

A jeśli chodzi o modyfikacje defów, to co zrobiłem:
- edytowałem wstawiając linijki oryginalnej naczepy
def\vehicle\trailer_owned\metehan.truck\chassis\sasse.sii
- dodałem def\cargo i odpowiednie pliki z ładunkami przypisałem do tego typu naczepy w linijce "body_types[]:"

Teraz nasuwa się pytanie, jak zrobić żeby po podjęciu ładunku w grze na naczepie pojawiała się zaciągnięta plandeka czy też model ładunku.
Ewentualnie jeśli nie to jak zrobić żeby plandeka była zaciągnięta cały czas (wole chyba widok zaciągniętej plandeki niż pustej paki).
A jeśli widzieliście gdzieś gotowce (działające własne wywrotki) to z chęcią też przyjmę link.


Za podpowiedzi z góry dzięki!!
02/10/2018 11:55 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa