Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 13 głosów - 4.08 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MATAMET psuje grę
Autor Wiadomość
Ballino Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 333
Dołączył: 06/10/2013
Reputacja: 8
Podziękował: 13
Podziękowano mu 823 raz(y)
Post: #41
RE: MATAMET psuje grę
(11/12/2018 12:45 PM)Adam.J napisał(a):  
(11/12/2018 11:58 AM)Ballino napisał(a):  Pojezdzilem troszkę na wydanej wersji mapy i pirownalem ja do rzeczywistości jako, że dane tereny są mi bardzo dobrze znane. Jak dla mnie było to słabo odwzorowane i po prostu nie podobało mi się to. Ale patrząc na aktualne screeny projekt wygląda coraz lepiej ?

Chyba źle zrozumiałeś Tytuł Mapy. Bo pisze jak Byk Fikcyjna Mapa Wielkopolski więc gdzie ty tu szukasz realizmu.

Nie chodziło mi dokładnie o porównanie tego do rzeczywistości. Bardziej o samą estetykę skrzyżowań czy rozjazdow.. Wygląda to mało realnie i brzydko w porównaniu do rzeczywistości. No chyba że znajdziecie podobne rozjazdy czy skrzyżowania w rzeczywistości to przepraszam.

11/12/2018 03:51 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Truckere Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 140
Dołączył: 04/10/2016
Reputacja: 12
Podziękował: 35
Podziękowano mu 149 raz(y)
Post: #42
RE: MATAMET psuje grę
Fikcyjna to fikcyjna, się tak nie spinaj.

A jak dla mnie to spoczko, czekm, aż dotrzesz na południe aż.

Mój Blaszak

AMD Ryzen 5 5600X GoodRAM IRDM X 2x8 GB 3200Mhz MSI GeForce GTX1660 Super 6GB Ventus XS MSI X470 Gaming Plus MAX

Peryferia
Klawiatura: Logitech G Pro
Mysz: Razer Mamba Chroma Wireless 16.000 DPI
Monitor: LG 29" 21:9 2560x1080p 60Hz
Kierownica: Logitech G923 + Driving Force Shifter
Dodatkowe peryferia: Almar SKRS, Makallos Indicator Box (kierunkowskazy) i buttonbox wykonany na zamówienie
Gamepad: Logitech Rumblepad
Słuchawki: Logitech G733
11/12/2018 04:05 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
GrakuPL Offline
World Designer
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 315
Dołączył: 11/07/2012
Reputacja: 21
Podziękował: 526
Podziękowano mu 899 raz(y)
Post: #43
RE: MATAMET psuje grę
(11/12/2018 03:51 PM)Ballino napisał(a):  
(11/12/2018 12:45 PM)Adam.J napisał(a):  
(11/12/2018 11:58 AM)Ballino napisał(a):  Pojezdzilem troszkę na wydanej wersji mapy i pirownalem ja do rzeczywistości jako, że dane tereny są mi bardzo dobrze znane. Jak dla mnie było to słabo odwzorowane i po prostu nie podobało mi się to. Ale patrząc na aktualne screeny projekt wygląda coraz lepiej ?

Chyba źle zrozumiałeś Tytuł Mapy. Bo pisze jak Byk Fikcyjna Mapa Wielkopolski więc gdzie ty tu szukasz realizmu.

Nie chodziło mi dokładnie o porównanie tego do rzeczywistości. Bardziej o samą estetykę skrzyżowań czy rozjazdow.. Wygląda to mało realnie i brzydko w porównaniu do rzeczywistości. No chyba że znajdziecie podobne rozjazdy czy skrzyżowania w rzeczywistości to przepraszam.

W tej mapie chodzi o to, że Matamet na niej nauczył sie Map Edtiora. Tak jak w PRce są miasta stare i nowe. Porównaj sobie moje Siedlce do mojej Ostrołęki. Wielka przepaść bo nabrałem w międzyczasie umiejętności. Wink Myśle, że prędzej czy później nastąpi tak czas, gdzie Matamet poprawi stary teren.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11/12/2018 04:26 PM przez GrakuPL.)
11/12/2018 04:25 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MATAMET
Ballino Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 333
Dołączył: 06/10/2013
Reputacja: 8
Podziękował: 13
Podziękowano mu 823 raz(y)
Post: #44
RE: MATAMET psuje grę
(11/12/2018 04:05 PM)Truckere napisał(a):  Fikcyjna to fikcyjna, się tak nie spinaj.

A jak dla mnie to spoczko, czekm, aż dotrzesz na południe aż.

Nikt tu się dzbanie nie spina. Graku ładnie opisał to o co mi chodziło. Liczę na rozwój mapy i na późniejsze poprawki starych terenów.

11/12/2018 04:31 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15553 raz(y)
Post: #45
RE: MATAMET psuje grę
A na moje to Ballino chodzi o to, że mapka jest bardziej robiona "globalnie" niż "lokalnie".
Tu po części się z nim zgodzę czyli klimat na mapce jest bardziej ogólnie oddany a po skali 1:2 jednak oczekuję się większego nacisku na ten aspekt lokalny (większej ilość detali charakterystycznych dla danego punktu na mapce).

Mogę tu poradzić aby Matamet skupił się bardziej na detalingu mapki i tych różnych akcentach nawet kosztem ilości nowych miejscowości czy dróg a nawet jak zajmie to więcej czasu bo moim zdaniem warto na tym etapie iść właśnie w tę stronę.
Na razie tak patrząc na te wydane wersje mapki to widać, że Matamet chcę robić szybko i dużo a to na moje trochę nie tędy droga zwłaszcza przy takiej skali.

Oczywiście powyższa kwestia oddania klimatu to nie jest jakiś tam błąd czy coś podobnego bo mapka jest wykonywana prawidłowo a jedynie hodzi mi o ogólny styl pracy, wizja danych terenów itp.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12/12/2018 12:07 AM przez Michal_Z_gno.)
11/12/2018 04:52 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MATAMET Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 308
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 86
Podziękował: 587
Podziękowano mu 1545 raz(y)
Post: #46
RE: MATAMET psuje grę
(11/12/2018 11:58 AM)Ballino napisał(a):  Pojezdzilem troszkę na wydanej wersji mapy i pirownalem ja do rzeczywistości jako, że dane tereny są mi bardzo dobrze znane. Jak dla mnie było to słabo odwzorowane i po prostu nie podobało mi się to. Ale patrząc na aktualne screeny projekt wygląda coraz lepiej ?

Człowiek siedzi spokojnie w robocie a takie wojny tu się prowadzą to może teraz ja się wypowiem.

Mapę zacząłem robić z zerowym doświadczeniem, nie wiedziałem o ME prawie nic, pierwsze miejscowości pomimo rzeczywistej nazwy mocno odbiegają od rzeczywistego wyglądu i masa rzeczy jest w nich "z dupy"( pięknie to podsumował GrakuPL), nie chce tu zabrzmieć jak narcyz ale wydaje mi się że tereny które robię obecnie są na znacznie dużo lepszym poziomie, stare są sukcesywnie przerabiane, chociażby DW184 od Mrowina do wjazdu na S11 za Napachaniem która wyszła zaskakująco realnie. Jasne, że mapa nie ma wszystkiego 1:1 tak jak w rzeczywistości (W końcu ma zawarte "Fikcyjna" w nazwie), tak jak pisałem/mówiłem to wielokrotnie wszędzie gdzie się da, ta mapa powstaje tylko DLA SIEBIE i odwzorowuje to co JA uznaję za warte odwzorowania, głównie miejsca w których często bywam a przy okazji wrzucam to dla ludzi bo parę osób jakaś zabawę mimo wszystko na tej mapie ma.

Mapa Ci się nie spodobała i spoko, masz do tego pełne prawo, wiesz już że nie warto na nią marnować transferu i tyle. Nie trzeba tutaj gównoburzy robić Big Grin
11/12/2018 10:46 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J , GrakuPL , Michal_Z_gno , Jakubek , WeiserPL , YogiLRA , .:KoxTrucker:. , Pablo1985a8
MATAMET Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 308
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 86
Podziękował: 587
Podziękowano mu 1545 raz(y)
Post: #47
RE: MATAMET psuje grę
Ukończony (prawie) fragment DK92 między Sadami a Swadzimem

Image
Image
Image

22/12/2018 11:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: mangat , Adam.J , Michal_Z_gno , .:KoxTrucker:. , Pablo1985a8
Nicko Offline
Map Maker / Modeller
****
Trucker

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 253
Dołączył: 03/03/2018
Reputacja: 25
Podziękował: 387
Podziękowano mu 511 raz(y)
Post: #48
RE: MATAMET psuje grę
Skąd masz te znaki szablonowe Tongue Tak wgl. to fajnie jest oddana autostrada. Big Grin

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
22/12/2018 11:33 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MATAMET
TheMantaGames Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Gliwice
Liczba postów: 60
Dołączył: 29/10/2018
Reputacja: 2
Podziękował: 6
Podziękowano mu 11 raz(y)
Post: #49
RE: MATAMET psuje grę
Według mnie (to jest moje zdanie uszanuj je) Fikcyjna Wielkopolska jest bardzo dobrze wykończona. A wy porównujecie FIKCYJNĄ WIELKOPOLSKĘ z REALIZMEM. (caps lock był specjalnie). Pozdrawiam i życzę wesołych świąt.

OS: Microsoft Windows 10 Profesional
CPU: Intel i3-9100F
Pamięć RAM: 8GB
Karta Graficzna: NVIDIA GeForce 1050Ti
Płyta Główna: Gigabyte Technology VM900F
_______________________________________________________________
„Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
(Ś.P. Colin McRae)
22/12/2018 11:42 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MATAMET
MATAMET Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 308
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 86
Podziękował: 587
Podziękowano mu 1545 raz(y)
Post: #50
RE: MATAMET psuje grę
(22/12/2018 11:33 PM)MatrixGamesPL napisał(a):  Skąd masz te znaki szablonowe Tongue Tak wgl. to fajnie jest oddana autostrada. Big Grin

Od Michała z PR Smile
23/12/2018 12:04 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Nicko
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa