Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 3 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MATAMET psuje grę
Autor Wiadomość
matamet Niedostępny
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 45
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 13
Podziękował: 108
Podziękowano mu 141 raz(y)
Post: #1
MATAMET psuje grę
Witam w moim nowym temacie w którym od czasu do czasu wrzucę to, nad czym obecnie pracuję Smile

Na pierwszy ogień idzie dworzec na osiedlu Sobieskiego w Poznaniu:

Image
Image
15/10/2018 07:02 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Jakubek , Michal_Z_gno , Adam.J , GrakuPL , mangat
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 13,561
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 559
Podziękował: 26835
Podziękowano mu 12100 raz(y)
Post: #2
RE: MATAMET psuje grę
Pokaż pętlę tramwajową bo jednak od strony ul.Smoleńskiej będą ciekawsze tereny :E
Tak czy siak teren przypomina realny więc praca wykonana dobrze nawet bardzo dobrze.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
15/10/2018 07:37 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
matamet Niedostępny
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 45
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 13
Podziękował: 108
Podziękowano mu 141 raz(y)
Post: #3
RE: MATAMET psuje grę
(15/10/2018 07:37 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  Pokaż pętlę tramwajową bo jednak od strony ul.Smoleńskiej będą ciekawsze tereny :E
Tak czy siak teren przypomina realny więc praca wykonana dobrze nawet bardzo dobrze.

Nie szalejmy, druga strona jest w budowie, za parę dni wrzucę jak wygląda Smile
15/10/2018 07:40 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Jakubek1993 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 66
Dołączył: 17/04/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 4
Podziękowano mu 58 raz(y)
Post: #4
RE: MATAMET psuje grę
Sam robiłeś ten model czy tam prefab tego dworca,bo wygląda to bardzo ładnie Smile
15/10/2018 07:56 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
matamet Niedostępny
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 45
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 13
Podziękował: 108
Podziękowano mu 141 raz(y)
Post: #5
RE: MATAMET psuje grę
(15/10/2018 07:56 PM)Jakubek1993 napisał(a):  Sam robiłeś ten model czy tam prefab tego dworca,bo wygląda to bardzo ładnie Smile

Model dworca jak i Solarki nie są moje, zrobił je Hapayek, mój spec od modeli Big Grin
16/10/2018 11:31 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
matamet Niedostępny
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 45
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 13
Podziękował: 108
Podziękowano mu 141 raz(y)
Post: #6
RE: MATAMET psuje grę

Mały apdejcik siatki dróg na wersji 0.9

Image

21/10/2018 04:52 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: kazan1234 , Bozo , ferNDawid , Michal_Z_gno , mangat
Truckere Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 161
Dołączył: 04/10/2016
Reputacja: 11
Podziękował: 26
Podziękowano mu 72 raz(y)
Post: #7
RE: MATAMET psuje grę
Te Solarisy to tylko propy, czy będą takie pojazdy AI?

Mój Blaszak

CPU: AMD Ryzen 5 1600 3,8 GHz (1,38V; 1,2V SOC)
RAM: Corsair Vengance LPX 3000 MHz XMP DDR4 2x4GB
GPU: MSI Afterburner GTX1050Ti 4GB
MB: Gigabyte AB-350 Gaming (BIOS F22)
PSU: Modecom MC-500-G90 80+ Gold 500W
Case: Sharkoon TG5 White

Peryferia
Klawiatura: Razer Blackwidow Chroma I
Mysz: Razer Mamba Chroma Wireless 16.000 DPI
Monitor: 29" 21:9 LG 2560x1080p 60Hz
Kierownica: Logitech G920 + Driving Force Shifter
Gamepad: Logitech Rumblepad
Słuchawki: Creative Tactic 3D Sigma
21/10/2018 05:22 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
matamet Niedostępny
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 45
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 13
Podziękował: 108
Podziękowano mu 141 raz(y)
Post: #8
RE: MATAMET psuje grę
(21/10/2018 05:22 PM)Truckere napisał(a):  Te Solarisy to tylko propy, czy będą takie pojazdy AI?

Póki co modele, plany odległe są takie by były w AI chociaż 12m, bo 18m nie będą się łamać i źle to będzie wyglądać, z drugiej strony, po Poznaniu 12m nie jeżdzą...chociaż, mapa "fikcyjna" to nikt się nie powinien uczepić akurat tego Tongue
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21/10/2018 05:26 PM przez matamet.)
21/10/2018 05:26 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Truckere , Michal_Z_gno
.:KoxTrucker:. Offline
Kierman z piekła rodem.
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,355
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 42
Podziękował: 2845
Podziękowano mu 914 raz(y)
Post: #9
RE: MATAMET psuje grę
Kto będzie robił oznakowanie węzłów i samego PoznaniaPytajnik A i fajny progres. Smile
Tak w ogóle to w leśnych terenach to możesz użyć trawy grass_green_weed_fr. :E
Taka jest subtelna różnica w roślinności lasu. Takie są jakby bardziej żywe. Bo ta trawa, co masz ją na mpie, to fajna jest w miastach czy też na łąkach.
Tongue
21/10/2018 05:58 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: matamet
Johny Trucker Offline
Majster
****
Trucker

Skąd: Jabłonka
Liczba postów: 420
Dołączył: 23/12/2017
Reputacja: 28
Podziękował: 66
Podziękowano mu 435 raz(y)
Post: #10
RE: MATAMET psuje grę
Powodzenia przy pracach Smile Będziesz coś majstrował przy Witkowie lub Skorzęcinie? Tongue

21/10/2018 06:02 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości