Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ME problem
Autor Wiadomość
kazan1234 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 686
Dołączył: 23/03/2017
Reputacja: 30
Podziękował: 1038
Podziękowano mu 1082 raz(y)
Post: #1
ME problem
Wie ktoś czemu może wywala? Folder editor usunąłem i jedyne mody jakie są to PM+PR. Na czystej działa.

00:01:47.084 : <WARNING> [unit] The pointer to 'traffic_rule.limit_10' looks like dangling pointer.
00:01:47.084 : <ERROR> [unit] File '<C:/Users/Kacper/Documents/Euro Truck Simulator 2/mod/z1_PL_Rebuilding_2.3.1_def.scs | >/def/world/sign.poland.sii':
00:01:47.084 : <ERROR> [unit] The unit 'sign.pl800' of type 'sign_model' has dangling pointer (to 'traffic_rule.limit_15') in the attribute named 'traffic_rule'.
00:01:47.085 : <ERROR> load_filtered_unit_array() - Failed to load units from file (/def/world/sign.poland.sii)
00:01:47.115 : <ERROR> management\core_asset_catalog.cpp(1426): ?load_sign_data@core_asset_catalog_u@prism@@AEAAXXZ: Data error.
02/02/2019 08:48 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,032
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 76
Podziękował: 2546
Podziękowano mu 1132 raz(y)
Post: #2
RE: ME problem
http://etrucks.pl/thread-35737.html

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
02/02/2019 09:22 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kazan1234 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 686
Dołączył: 23/03/2017
Reputacja: 30
Podziękował: 1038
Podziękowano mu 1082 raz(y)
Post: #3
RE: ME problem
(02/02/2019 09:22 PM)Adam.J napisał(a):  http://etrucks.pl/thread-35737.html

Hmm, po co mam wklejać tu cały gamelog skoro reszta była czyta i to są jedyne błędy? Fotki też nie dodam bo defakto nie ma jakiej a modyfikacje są podane. Na czysto działa ME a z nowym PM i PR nie
02/02/2019 11:01 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,407
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 45
Podziękował: 2998
Podziękowano mu 969 raz(y)
Post: #4
RE: ME problem
Na pewno masz dobrą kolejność w folderzePytajnik
03/02/2019 05:51 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kazan1234 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 686
Dołączył: 23/03/2017
Reputacja: 30
Podziękował: 1038
Podziękowano mu 1082 raz(y)
Post: #5
RE: ME problem
(03/02/2019 05:51 AM).:KoxTrucker:. napisał(a):  Na pewno masz dobrą kolejność w folderzePytajnik

Nigdy nie ustawiałem modów w olderze do ME. Zawsze działało tak jak były wrzucone
03/02/2019 07:41 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 917
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 73
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2528 raz(y)
Post: #6
RE: ME problem
Jest różnica pomiędzy kolejnością modów ustawioną w samej grze w menadżerze, a tą jaka jest w samym folderze 'mod'
Gra odczytuje kolejność wedle nadanych priorytetów z menadżera modów.
Edytor odczytuje kolejność plików wprost z folderu 'mod' i jest to ważne szczególnie jeśli edytujesz, przerabiasz i wrzucasz coś od siebie.


"Przesuwając" mody góra/dół w menadżerze to fizycznie nie zmieniasz ich kolejności w samym folderze 'mod' - one ustawiają się wedle alfabetycznej kolejności.
Dlatego potrzebna jest niekiedy korekta nazw nowych plików map/mapy w folderze 'mod' aby to poprawnie zadziałało w edytorze.

Dla edytora nie ma kompletnie znaczenia jak masz ustawione mody w samym menadżerze.
Dla samej gry za to nie ma kompletnie znaczenia jak masz ustawione mody w folderze 'mod'

Jakby to jaśniej wyjaśnić....
Kolejność w menadżerze = poprawne uruchomienie map/mapy w grze
Kolejność w folderze mod = poprawne uruchomienie map/mapy w edytorze

Amen.Podstawy pracy/zabawy z edytorem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03/02/2019 08:51 AM przez RadolSzczecin.)
03/02/2019 08:22 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa