Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATS ProMods
Autor Wiadomość
MatrixGamesPL Offline
Map Maker / Modeller
****
Trucker

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 369
Dołączył: 03/03/2018
Reputacja: 13
Podziękował: 310
Podziękowano mu 289 raz(y)
Post: #11
RE: ATS ProMods
Już od dawna wiadomo, że ProMods jedzie na hajs :E
(I na denerwowaniem zajętych serwerów, gdzie na raz możesz pobrać często jeden plik zamiast dwóch, bo limit przepustowości łącza mają)

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
06/05/2019 03:35 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Zygzaczeq Offline
Map-maker
Zbanowany

Skąd: Zawiercie
Liczba postów: 36
Dołączył: 02/05/2019
Podziękował: 5
Podziękowano mu 20 raz(y)
Post: #12
RE: ATS ProMods
a miałem nadzieję że ProMods robi tylko do ETS'a Smile
06/05/2019 03:40 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
jarson Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 109
Dołączył: 24/09/2015
Reputacja: 4
Podziękował: 17
Podziękowano mu 80 raz(y)
Post: #13
RE: ATS ProMods
Hajs, hajs - tak dziś wygląda życie. Jeśli ta mapa nie będzie tak inwazyjna w mapę SCSu jak w wypadków ETSa, a bedzie zrobiona dobrze, tak dokładnie, na ile pozwala skala, to jestem skłonny za to zapłacić te kilka kopiejek. Tym bardziej, jeśli ta ekipa robi to "po godzinach", w swoim wolnym czasie. Jeśli mogą na tym zarobić, a jakość mapy będzie tego potwierdzeniem, to na litość... czemu nie?! Nie mój interes, co potem robią z tym hajsem, ale bardziej wierzę w wersję, że opłacają za to owe serwery, inwestują w sprzęt, na którym pracują (dla społeczności), a nie przepijają i przepalają, tak jak wielu swoje dochody...
A jak komuś żal tej drobnej kwoty, to przecież można ściągnąć za free, trwa to dłużej, ale ja ostatnio chcąc sprawdzić, jak wygląda PM 2.40 ściągnąłem go z bezpłatnych serwerów w częściach w mniej niż pół godziny. Taka tragedia?

Wyjdzie Washington DLC, po nim wyjdzie CanPM i zobaczymy, czy jakość ich obroni. Jeśli tak, to panowie (a może dzieciaczki?), czas wytrząść słomę z butów!

Moje fotorelacje z Dzikiego Zachodu: Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
07/05/2019 09:51 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER
keniak75 Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 1
Dołączył: 25/10/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #14
RE: ATS ProMods
(07/05/2019 09:51 AM)jarson napisał(a):  Hajs, hajs - tak dziś wygląda życie. Jeśli ta mapa nie będzie tak inwazyjna w mapę SCSu jak w wypadków ETSa, a bedzie zrobiona dobrze, tak dokładnie, na ile pozwala skala, to jestem skłonny za to zapłacić te kilka kopiejek. Tym bardziej, jeśli ta ekipa robi to "po godzinach", w swoim wolnym czasie. Jeśli mogą na tym zarobić, a jakość mapy będzie tego potwierdzeniem, to na litość... czemu nie?! Nie mój interes, co potem robią z tym hajsem, ale bardziej wierzę w wersję, że opłacają za to owe serwery, inwestują w sprzęt, na którym pracują (dla społeczności), a nie przepijają i przepalają, tak jak wielu swoje dochody...
A jak komuś żal tej drobnej kwoty, to przecież można ściągnąć za free, trwa to dłużej, ale ja ostatnio chcąc sprawdzić, jak wygląda PM 2.40 ściągnąłem go z bezpłatnych serwerów w częściach w mniej niż pół godziny. Taka tragedia?

Wyjdzie Washington DLC, po nim wyjdzie CanPM i zobaczymy, czy jakość ich obroni. Jeśli tak, to panowie (a może dzieciaczki?), czas wytrząść słomę z butów!
Popieram w całej rozciągłości jak zasrańców nie stać wydać 5 zł bo mama nie dała to pobrać z darmowego serwera
16/06/2019 01:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: YogiLRA , PLAYER
PLAYER Offline
Ten od pytania o mody.
***
ViP

Skąd: Wielkopolska
Liczba postów: 566
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 16
Podziękował: 1068
Podziękowano mu 386 raz(y)
Post: #15
RE: ATS ProMods
Dnia 20 października na blogu promods zagościł wpis i parę fotek.
Cytat:Today marks six months since our first blog post announcing our ATS project
ProMods: Canada, so we figured it’d be the perfect time to update you on what’s been going on for the past six months.
First of all, we’re happy to announce that the first version of ProMods: Canada will feature at least two additional cities to the original seven that we announced back then, these being Abbotsford and Salmon Arm. Here’s the map with those two cities added:

We’ve also been working hard at building a collection of custom assets for use in Canada. Some of you may have seen that an already well known member of the ETS2/ATS community, Smarty, has recently joined our team where he’s creating a vast number of special models and signs. Some examples of these are found below:
Image
Image
Image
Image
Cytat:But the custom stuff doesn’t stop at Smarty’s signs; we’ve also been preparing a number of custom company prefabs; these are delivery points that are 100% location unique so you won’t find the same layout anywhere else in the map. Our ETS2 map currently totals over 80 unique delivery points so it only makes sense that we treat Canada in the same way:
Image
Image
Image
Cytat:The map also wouldn’t be complete without some special Canadian vehicles, so we’ve made sure to cover that as well:
Image
Image
Cytat:So, a lot of asset talk, but how about some info on how the map’s progressing? You’ll be happy to hear that things are progressing well. For a start, we’ve managed to port the border check functions over from ETS2 and have made progress at the USA/Canada borders:
Image
Image
Image
Image
Cytat:The rest of the map has been progressing as you’d expect. Here are some pictures:
Image
Image
Image
Image
Image
Cytat:So then, a lot’s been going on in the past six months but where does this leave us in terms of map progression? We’ve occasionally mentioned that we have been hoping for a pre-2020 release but unfortunately it’s looking like we might overshoot that target by a little bit. The team working on Canada is small and we want to make sure to bring as much quality as we can, so whilst we could rush to finish everything before 2020 we’re not going to do so.
And finally, a quick note on DLC requirements: As anyone who uses ProMods for ETS2 will know, our current map requires the user to have all the current map DLCs installed. This is so we can use the many useful assets that each one contains and they often integrate with other parts of our map. With Canada we are taking a different approach, We’ll be using as few DLCs as possible.This means we’ll only be requiring DLCs that directly border Canada or have some really useful assets. At current, these will be The Oregon and Washington DLCs, New Mexico won’t be required and we expect the same for Utah when it releases.
So that’s all we’ve got for you today. We’ll continue to post development screenshots on the forum and our social media platforms, so make sure to follow them for the latest ProMods: Canada updates!
21/10/2019 11:56 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: matadrox , michalz
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości