Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Open Beta 1.36
Autor Wiadomość
Bozo Offline
Zimol
******
Moderator

Skąd: Będzin
Liczba postów: 3,816
Dołączył: 16/06/2015
Reputacja: 81
Podziękował: 3392
Podziękowano mu 6038 raz(y)
Post: #1
Open Beta 1.36
Cytat:Ponieważ wszyscy byliśmy zajęci wydarzeniem Różowej Wstążki, niektórzy z was mogli nie przewidzieć zbliżającej się aktualizacji. Przynosi kilka nowych smakołyków, ale głównym powodem jest zmiana DirectX i przygotowanie do rozszerzenia mapy Droga do Morza Czarnego. Przejrzyjmy razem listę Euro Truck Simulator 2 Update 1.36 Open Beta.

Najpierw słowo ostrzeżenia - unikaj tej Bety, jeśli planujesz dokończyć dostawę na Wydarzenie Różowej Wstążki - nie jest obsługiwane w wersji 1.36 i nie będziesz mógł wrócić do żadnej starszej wersji gry ze zmodyfikowanym profilem przez wersję 1.36 gry. Istnieją podstawowe zmiany, w tym inna wersja zapisu, więc wykonaj kopię zapasową profili, które chcesz zachować (wykonaj kopię zapasową ręcznie, aby się upewnić), używając wersji 1.35 lub starszych.

Aktualizacja koncentruje się na DirectX 11 (dokładnie 11.1). Postanowiliśmy zrezygnować z obsługi DirectX 9 ze względu na szybszy i łatwiejszy rozwój. Począwszy od aktualizacji 1.36, nasze gry nie będą kompatybilne z systemami działającymi na DirectX 9.

Image

Image


Cytat:Jednak w wersji 1.36 nie chodzi tylko o zmiany systemowe, ponieważ są też miłe niespodzianki. Pierwszą ważną wiadomością jest niedawno ogłoszona wyspa Korsyka, która jest bezpłatnym dodatkiem do Vive la France! rozbudowa mapy. Można do neij dotrzeć promem z Marsylii we Francji lub Sassari na Sardynii.

Image

Image


Cytat:Aby spełnić więcej życzeń, 1.36 oferuje opcję wyświetlania kierowców, ciężarówek i przyczep na mapie menedżera (tylko na tej mapie). Oprócz tego będziesz mieć do dyspozycji również pinezki unikające, które pozwolą ci ustawić miejsca, przez które nie chcesz przechodzić przez GPS.

Image

Image


Cytat:Oprócz tego istnieje szereg mniejszych dodatków, takich jak niektóre nowe pojazdy AI, ulepszenia antyaliasingu, wprowadzanie znaków chińskich i innych niż łacińskie (znane jako IME) oraz niektóre zmiany obsługi MOD.


Pełny (oryginalny) opis posta pod Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. linkiem.

Punk to brudas, punk to śmieć
Punk nie umarł, Punk's Not Dead
15/10/2019 05:45 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: michalz , PLAYER , Michal_Z_gno , Adam.J , YogiLRA , Ziom , Tedy , Jakubek , Karol81 , irek4014 , VresT , Zielony , rafaelcz82 , befsztyk , matadrox , Olexon , mangat
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 942
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2589 raz(y)
Post: #2
RE: Open Beta 1.36
Wszystko pięknie się zapowiada i ładnie wygląda.Oby tak dalej.
Wcale nie żałuję że zaprzestałem od jakiegoś czasu używania wszelkich modów i 'jadę na kompletnie oryginalnym wydaniu gry '
17/10/2019 10:14 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , matadrox , PLAYER
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,095
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34087
Podziękowano mu 15536 raz(y)
Post: #3
RE: Open Beta 1.36
RadolSzczecin w sumie to używać nie trzeba modów bo znacznie lepsza frajda jest z ich tworzenia (i właśnie tego tworzenia to trochę szkoda, że nie ma z Twojej strony) Tongue

Co do patcha to w sumie jeszcze nie sprawdzałem tej bety ale fakt gra w ciągu ostatnich kilku wersji coraz lepiej wygląda i mody są w sumie zbędne no chyba, że ktoś chcę mieć coś czego nie ma w standardzie np. jakąś ciężarówkę starszą typu MAN TGA itp.

A przy okazji pytanie czy poszli już coś dalej z przebudową Niemiec w tej aktualizacji Pytajnik
Pytam bo tak ostatnio robiłem ten event i trochę rzucały się w oczy te przejścia między starym a nowym (ale może to moje wrażenie bo poruszałem się na południu gdzie ta przebudowa nie jest gotowa).

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
17/10/2019 11:20 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: matadrox
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 942
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2589 raz(y)
Post: #4
RE: Open Beta 1.36
Nie wiem czemu uparcie niektórzy próbują powiązać modele autobusów z nazwą Euro Coach Simulator - bo według mnie są to po prostu tylko nowe modele w ruchu AI.
Ostatnio oglądałem ten filmik na YT:
https://www.youtube.com/watch?v=SCBsMLp8VRo&t=280s

a moja odpowiedź jest pod filmem:
Cytat:Ten autokar to po prostu nowy model w ruchu AI. Z pliku .log jasno wynika że do ruchu AI jako autobusy są w grze przypisane 3 modele.Scs coś dodatkowo kombinuje z pojazdami AI, bo jak się przyglądnąć plikowi .log to będą wkrótce też w ruchu AI zestawy nazwane "truck_double" czy "bus_transit" bo obecnie przy tych definicjach (liczba generowanych modeli) jest liczba 0. SCS już od jakiegoś czasu wprowadza nowe kategorie pojazdów po to aby łatwiej i swobodniej definiować osobne, różne zasady ich poruszania się na drogach, parkowania, przejazdy przez bramki, granice itd...itd EuroCoachSimulator nie ma nic wspólnego z tym modelem autobusu/autokaru i ogólnie wątpię czy w ogóle ten projekt faktycznie do tej pory ruszył.SCS tak się zaangażował w rozbudowę ETS2 i ATS-a że bardzo wątpliwe aby powstał jeszcze jeden osobny zespół pracujący nad nowym projektem.

Tutaj fragment z pliku .log
Cytat:00:00:13.624 : Loaded traffic trailers of type 'semi_trailer': 21
00:00:13.624 : Loaded traffic trailers of type 'double': 0
00:00:13.625 : Loaded traffic trailers of type 'train_car_c': 6
00:00:13.627 : Loaded traffic trailers of type 'train_car_sp': 38
00:00:13.629 : Loaded traffic trailers of type 'tram_car': 13
00:00:13.630 : Loaded traffic trailers of type 'simple': 6
00:00:13.633 : Loaded traffic trailers of type 'special': 15
00:00:13.633 : Loaded traffic trailers of type 'bus_transit': 0
00:00:13.647 : Loaded traffic vehicles of type 'car': 93
00:00:13.647 : Loaded traffic vehicles of type 'car_city': 1
00:00:13.653 : Loaded traffic vehicles of type 'truck': 33
00:00:13.653 : Loaded traffic vehicles of type 'truck_city': 3
00:00:13.654 : Loaded traffic vehicles of type 'truck_double': 0
00:00:13.655 : Loaded traffic vehicles of type 'bus': 3
00:00:13.655 : Loaded traffic vehicles of type 'bus_transit': 0
00:00:13.656 : Loaded traffic vehicles of type 'slow': 2
00:00:13.660 : Loaded traffic vehicles of type 'police': 31
00:00:13.661 : Loaded traffic vehicles of type 'train': 10
00:00:13.663 : Loaded traffic vehicles of type 'train_fast': 14
00:00:13.664 : Loaded traffic vehicles of type 'tram': 9
00:00:13.665 : Loaded traffic vehicles of type 'escort_front': 1
00:00:13.665 : Loaded traffic vehicles of type 'escort_back': 1
00:00:13.668 : Loaded traffic vehicles of type 'event': 37
00:00:13.669 : Loaded traffic vehicles of type 'parked': 3
00:00:13.672 : Loaded traffic vehicles of type 'emergency': 31

Według mnie gościu kilka informacji ma po prostu wyssane z palca i w niektórych momentach mówi dodatkowo babole bo nowe dlc Road to The Black Sea prawdopodobnie będzie na 1.36 (alpha) a nie jak twierdzi w filmie na 1.37..itd...itd
Wypuścili teraz bete 1.36 by przez półtora miesiąca była testowana i mieli czas na ewentualne poprawki.
Dodatku dlc jak i wersji 1.36 spodziewał bym się w połowie grudnia.
Ta teoria spiskowa odnośnie Euro Coach Simulator i autobusu szczególnie mnie rozśmieszyła.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/10/2019 02:20 PM przez RadolSzczecin.)
18/10/2019 01:55 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER , kamyczek , Michal_Z_gno
Wąski Offline
Mafia Gabaryciorzy :E
****
Trucker

Skąd: WLS
Liczba postów: 539
Dołączył: 13/07/2012
Reputacja: 52
Podziękował: 1078
Podziękowano mu 986 raz(y)
Post: #5
RE: Open Beta 1.36
Nie chcąc być złośliwym to ten użytkownik yt Mysocial, z całym szacunkiem ale nie ma żadnego pojęcia o podstawie tej gry, silniku czy jakiejkolwiek mechanice ETSa i tak jak wspomniał Radol, dogaduje informacje wyssane z własnego palca aby tylko coś dopowiedzieć. Wystarczy spojrzeć na jego społeczność jak i filmy a od razu widać, że gościu nie ma za grosz wiedzy xD
Tak samo z modelem autobusu, kompletnie się zgadzam z poprzednikami, po prostu nowy model do AI i nic poza tym.

18/10/2019 03:24 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: kamyczek , PLAYER , Kukasz , MATAMET
rafaelcz82 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Wołomin
Liczba postów: 626
Dołączył: 26/08/2015
Reputacja: 16
Podziękował: 402
Podziękowano mu 691 raz(y)
Post: #6
RE: Open Beta 1.36
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Po obejrzeniu tego filmiku odnoszę wrażenie, że chyba od wersji 1.36 pojazdy AI będą w sposób dynamiczny zajmować i zwalniać miejsca parkingowe. Coś w ten deseń jest przedstawione dokładnie w 5:34-5:40 minucie filmu.
18/10/2019 03:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 942
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2589 raz(y)
Post: #7
RE: Open Beta 1.36
Przyznam że nie przyjrzałem się temu w grze i nie zauważyłem tego.
Mam raczej opinie że będa tylko zajmować miejsce na parkingach - i to pewnie tylko w specyficznych miejscach (specjalne prefaby)
Wątpie aby także dynamicznie je zwalniali (odjeżdżali) - ale mogę się mylić.
Fajnie jakby SCS czymś takim nas zaskoczył - kolejny fajny szczegół wprowadzający realizm w ruchu.

Właśnie chyba dlatego co raz więcej pojazdów jest separowanych w definicjach jako inny rodzaj pojazdów np. truck_city ..itd
Podejrzewam że od kiedy SCS wprowadził bardziej dokładne definiowanie ruchu i zachowania pojazdów to co raz więcej będzie tych 'podkategorii' pojazdów AI.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/10/2019 04:49 PM przez RadolSzczecin.)
18/10/2019 04:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,095
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34087
Podziękowano mu 15536 raz(y)
Post: #8
RE: Open Beta 1.36
Zgadzam się z Radolem i Wąskim co do tego filmiku ponieważ jest to jeden z wielu takich kanałów lecących wyłącznie pod publikę i oglądalność. Widać np. co chwilę w filmiku obrazki zachęcające do lików, subów itp. (to mnie przynajmniej zawsze zniechęca w filmikach) a treść to cóż też robiona pod oglądalność czyli krzykliwy tytuł plus masa bzdur (w stylu oglądajcie do końca bo będzie się działo :E) plus informacje coś tam gdzieś zasłyszane od osób trzecich (nie sądzę aby przeanalizował dokładnie wpisy bezpośrednio od SCS przed nagraniem) i dopowiedziane czegoś od siebie byle było głośno i hucznie.
Zresztą jego to tam jest tylko głos (z brakiem przygotowania do tematu odcinka) w tym filmiku bo reszta to są materiały cudze.
Niestety ale takie mam zdanie o tym kanale (nie pierwszy raz się z nim stykam) bo tam nie ma nic sensownego a jedynie same filmiki dla filmików typowo pod publikę, like i suby.
Nie polecam oglądania takich "produkcji" a tym bardziej wyciągania z tego jakichkolwiek informacji bo nie jest to zwyczajnie rzetelny materiał.


Co do Neoplana to oczywiście jest to AI co widać po jakości jego wykonania - SCS na bank nie wydałoby takiego auta w formie do jazdy (porównajcie jakość tego autobusu do chociażby Renault Range T i nawet ślepiec zobaczy różnicę w jakości wykonania).
Zresztą to jest poprawiony model AI który był w base.scs od dawna i na dowód fotka z 19 lutego roku pańskiego 2019 (był chyba w jakiejś becie czy coś ale później go "zablokowali" w ruchu jak dobrze pamiętam - robiłem nawet mini moda aby nadal był w ruchu który jest na forum do pobrania http://etrucks.pl/thread-47596.html)
Image

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/10/2019 06:07 PM przez Michal_Z_gno.)
18/10/2019 05:56 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J , michalz
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 942
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2589 raz(y)
Post: #9
RE: Open Beta 1.36
W Polsce nie zaobserwowałem na żadnym z dużych parkingów (na autostradach) sytuacji aby jakaś ciężarówka zaparkowała - a trochę czasu obserwowałem.
Widocznie to stare prefaby.
Jako ciekawostka pokaże jeden z samochodów AI - wjechał i przejechał przez parking - to co od zawsze było.
https://static.pokazywarka.pl/7/v/w/97f7...1571425931

Nie orientuje się czy to jest jakiś nowy pojazd AI czy już od dłuzszego czasu występuje w grze - dawno się tym nie interesowałem.
Trzeba by było dokładnie przyglądnać się modelom i definiciom ponieważ zastanawia mnie ta linijka i jakiego typu pojazdów dotyczy:
00:00:13.669 : Loaded traffic vehicles of type 'parked': 3

Ja juz niestety nie grzebie w plikach gry i nie rozbieram folderów na czynniki pierwsze.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/10/2019 08:20 PM przez RadolSzczecin.)
18/10/2019 08:13 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,095
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34087
Podziękowano mu 15536 raz(y)
Post: #10
RE: Open Beta 1.36
Radol ten pojazd już był w grze.
Co do linijki to równie dobrze może chodzić o samo generowanie zaparkowanych pojazdów na parkingach Tongue
Oczywiście jeśli jednak to będzie parkowanie to raczej nie spodziewałbym się tu jakiś zaawansowanych manewrów a jedynie prosty wjazd przodem i wyjazd też przodem - więcej tego AI raczej nie da się obecnie nauczyć no chyba, że SCS mile zaskoczy i pogrzebie coś konkretnie w kodzie Tongue
Dodatkowo to obecnie np. bardzo łatwo wymusić pierwszeństwo na AI i nie trzeba do tego jakoś bardzo mu wyjechać więc nie wiem jak z aż tak mocnym unikaniem kolizji takie AI by sobie poradziło z nawet prostym parkowaniem Big Grin


Ps. Radol aby AI przejechał przez parking nie potrzeba już prefabów (w ME masz funkcję trajectory i tym obecnie możesz kierować sobie AI po takiej linii jak Ci się podoba).

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/10/2019 08:52 PM przez Michal_Z_gno.)
18/10/2019 08:41 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ETS2] Open beta 1.26 hCYk 27 15,051 03/12/2016 06:54 PM
Ostatni post: Teddy PL

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa