Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grzebanie Matrixa w Blenderze
Autor Wiadomość
MatrixGamesPL Offline
Map Maker / Modeller
****
Trucker

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 369
Dołączył: 03/03/2018
Reputacja: 13
Podziękował: 309
Podziękowano mu 289 raz(y)
Post: #31
RE: Grzebanie Matrixa w Blenderze
Zgadzam się z przedmówcą, to też jakieś sensowne rozwiązanie, ale jednak też bym proponował edytowalne słupki hektometryczne :E

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
11/11/2019 09:46 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 14,612
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 584
Podziękował: 29911
Podziękowano mu 13437 raz(y)
Post: #32
RE: Grzebanie Matrixa w Blenderze
(11/11/2019 09:46 PM)MatrixGamesPL napisał(a):  Zgadzam się z przedmówcą, to też jakieś sensowne rozwiązanie, ale jednak też bym proponował edytowalne słupki hektometryczne :E

I weź później baw się w ME z tym edytowaniem wartości przy dłuższych odcinkach drogi (to tylko zbędne dokładanie sobie pracy) :E


Ps. A swoja drogą to szkoda, że SCS nie wymyśliło jakiegoś rozwiązania systemowego w tym zakresie (automatyczne generowanie kolejnych numerów przy stawianiu drogi czy coś podobnego). W końcu bądź co bądź to też znak drogowy mimo, że dla pewnie z 70% kierujących to czarna magia co to za numerki tam są i do czego to służy :E

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11/11/2019 10:21 PM przez Michal_Z_gno.)
11/11/2019 10:20 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER , MatrixGamesPL
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości