Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nicko modeluje w Blenderze
Autor Wiadomość
Nicko Offline
Map Maker / Modeller
****
Trucker

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 321
Dołączył: 03/03/2018
Reputacja: 21
Podziękował: 377
Podziękowano mu 477 raz(y)
Post: #1
Nicko modeluje w Blenderze
Witam!

Ostatnio nauczyłem się eksportować i konwertować modele do gry (podziękowania dla Dominiko Tongue), i chciałbym wam pokazać moje skromne, pierwsze wymodelowane i wyeksportowane znaki :E

Image

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02/03/2021 12:30 PM przez Nicko.)
26/10/2019 05:19 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: UberMobiljusz (Mobilek) , Michal_Z_gno , Ziom , Adam.J , PLAYER , Dominiko , Radzio , buwek
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,009
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 621
Podziękował: 33034
Podziękowano mu 14728 raz(y)
Post: #2
RE: Grzebanie Matrixa w Blenderze
Jak na początek to bardzo dobrze tylko czemu wyeksportowałeś to jako zwykły model a nie znak (sign) :E
A serio to byłoby łatwiej później pracować jeśli to byłoby jako znak w grze Tongue

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
26/10/2019 05:35 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Nicko , buwek
Nicko Offline
Map Maker / Modeller
****
Trucker

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 321
Dołączył: 03/03/2018
Reputacja: 21
Podziękował: 377
Podziękowano mu 477 raz(y)
Post: #3
RE: Grzebanie Matrixa w Blenderze
Narazie nie wiem jeszcze jak wyeksportować jako sign Sad

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26/10/2019 05:38 PM przez Nicko.)
26/10/2019 05:36 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Nicko Offline
Map Maker / Modeller
****
Trucker

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 321
Dołączył: 03/03/2018
Reputacja: 21
Podziękował: 377
Podziękowano mu 477 raz(y)
Post: #4
RE: Grzebanie Matrixa w Blenderze
Ogarnąłem, jak dopisać modele jako znaki, więc rozkręcam się! :E

Image

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26/10/2019 09:56 PM przez Nicko.)
26/10/2019 09:56 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: UberMobiljusz (Mobilek) , matadrox , PLAYER , Ziom , Adam.J , Michal_Z_gno , Mirusox , Radzio , buwek
PLAYER Offline
Zabujca
***
ViP

Skąd: Tak
Liczba postów: 1,410
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 113
Podziękował: 2891
Podziękowano mu 1265 raz(y)
Post: #5
RE: Grzebanie Matrixa w Blenderze
Bardzo ładne znaki. Powodzenia.
27/10/2019 06:59 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Nicko
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,009
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 621
Podziękował: 33034
Podziękowano mu 14728 raz(y)
Post: #6
RE: Grzebanie Matrixa w Blenderze
I teraz już jest jak należy Tongue


Ps. A ten znak ograniczenia do 20 z tabliczką nie dotyczy zaopatrzenia to tak trochę absurdem drogowym śmierdzi (bo z jakiej racji dostawa do okolicznego sklepu ma jechać szybciej) :E

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
27/10/2019 10:13 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J , PLAYER
Nicko Offline
Map Maker / Modeller
****
Trucker

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 321
Dołączył: 03/03/2018
Reputacja: 21
Podziękował: 377
Podziękowano mu 477 raz(y)
Post: #7
RE: Grzebanie Matrixa w Blenderze
To tylko pokazowy znak :E musiałem na jakimś słupie osobny model znaku dodatkowego zamieścić :E

Blender daje bardzo dużo możliwości, bo zawsze można sobie brakujący model dorobić, a nie tylko z modeli PM korzystać Tongue

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27/10/2019 12:27 PM przez Nicko.)
27/10/2019 11:38 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Dominiko , Michal_Z_gno , PLAYER
Mirusox Online
Map maker, 3D modeller
***
ViP

Skąd: Slovakia, Považská Bystrica
Liczba postów: 248
Dołączył: 26/07/2014
Reputacja: 3
Podziękował: 149
Podziękowano mu 455 raz(y)
Post: #8
RE: Grzebanie Matrixa w Blenderze
It looks perfect, keep up the good work, good luck with Blender. After a few exports you will see that it's not difficult Big Grin

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
27/10/2019 11:47 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Nicko , buwek
PLAYER Offline
Zabujca
***
ViP

Skąd: Tak
Liczba postów: 1,410
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 113
Podziękował: 2891
Podziękowano mu 1265 raz(y)
Post: #9
RE: Grzebanie Matrixa w Blenderze
Cytat:Ps. A ten znak ograniczenia do 20 z tabliczką nie dotyczy zaopatrzenia to tak trochę absurdem drogowym śmierdzi (bo z jakiej racji dostawa do okolicznego sklepu ma jechać szybciej)
Zgodzę się chyba ,że do monopolowego jedzie:E
27/10/2019 02:35 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Nicko
Nicko Offline
Map Maker / Modeller
****
Trucker

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 321
Dołączył: 03/03/2018
Reputacja: 21
Podziękował: 377
Podziękowano mu 477 raz(y)
Post: #10
RE: Grzebanie Matrixa w Blenderze
No i doszły znaki informacyjne :E

Image

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
27/10/2019 08:55 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , PLAYER , UberMobiljusz (Mobilek) , Radzio , buwek
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa