Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podróże Playera przez Europę.
Autor Wiadomość
PLAYER Offline
Zabujca
***
ViP

Skąd: Tak
Liczba postów: 1,411
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 113
Podziękował: 2892
Podziękowano mu 1266 raz(y)
Post: #1
Podróże Playera przez Europę.
Macie parę fotek z mojej trasy po Francji i Hiszpanii.
Niedługo wleci długa relacja. Piszcie co by można poprawić bo to moje pierwsze fotkiBig Grin. Z góry dziękuje.
EDIT: 26.05, jeśli ktoś zajrzał to fajnie, możliwe, że w czerwcu zacznę wstawiać czasem jakąś relację.

Image


Image


Image


Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26/05/2020 02:04 PM przez PLAYER.)
27/10/2019 07:23 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , patryk1827
Ajgol3
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #2
RE: Podróże Playera przez Europę
Nic specjalnego z tych fot, nie wyśrodkowany tekst, przybliżaj do zdjęć tą kamere a nie 2 kilometry dalej i mod graficzny wystarczy.
27/10/2019 07:26 AM
Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER
PLAYER Offline
Zabujca
***
ViP

Skąd: Tak
Liczba postów: 1,411
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 113
Podziękował: 2892
Podziękowano mu 1266 raz(y)
Post: #3
RE: Podróże Playera przez Europę
Ok dzięki. Tekst wyśrodkuję następne fotki będą z lekką obróbką.
27/10/2019 07:27 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Kurdianeł Offline
Tylko Scania!!!
****
Trucker

Skąd: Chełm [LC]
Liczba postów: 1,238
Dołączył: 30/10/2013
Reputacja: 51
Podziękował: 1818
Podziękowano mu 1929 raz(y)
Post: #4
RE: Podróże Playera przez Europę
Można wyśrodkować zdjęcia i zrobić pomiędzy nimi małą przerwę żeby nie wychodziła taka sklejka, ale tak to spoko jest Smile



Moja maszyna:
Procesor: AMD Ryzen 7 2700
Grafika: MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z
Płyta: MSI B450M Mortar Titanium
RAM: Adata XPG Gammix D10 DDR4 16GB
Dysk SSD 1: Plextor 256GB M.2 PCIe
Dysk SSD 2: Plextor 512GB M.2 PCIe
Zasilacz: be quiet! System Power 9 CM 600W
Obudowa: Sharkoon DG7000-G RGB
27/10/2019 07:38 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER
PLAYER Offline
Zabujca
***
ViP

Skąd: Tak
Liczba postów: 1,411
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 113
Podziękował: 2892
Podziękowano mu 1266 raz(y)
Post: #5
RE: Podróże Playera przez Europę
Dzięki postaram się.
27/10/2019 07:39 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ziom Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 2,969
Dołączył: 17/09/2017
Reputacja: 64
Podziękował: 1917
Podziękowano mu 2946 raz(y)
Post: #6
RE: Podróże Playera przez Europę
Relacja ładna 10/10.
27/10/2019 07:49 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER
Adam11500 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Knurów
Liczba postów: 760
Dołączył: 01/12/2017
Reputacja: 17
Podziękował: 393
Podziękowano mu 812 raz(y)
Post: #7
RE: Podróże Playera przez Europę
Nie jest źle Smile


27/10/2019 08:11 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER
PLAYER Offline
Zabujca
***
ViP

Skąd: Tak
Liczba postów: 1,411
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 113
Podziękował: 2892
Podziękowano mu 1266 raz(y)
Post: #8
RE: Podróże Playera przez Europę
Witam.
Z racji ,że nie mam czasu relacji nie ma ale łapcie foto z załadunku w Petersburgu.
EDIT: 26.05, jeśli ktoś zajrzał to fajnie, możliwe, że w czerwcu zacznę wstawiać czasem jakąś relację.
Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26/05/2020 02:04 PM przez PLAYER.)
31/10/2019 05:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: kacper233 , Ziom , Venosky , Michal_Z_gno
PLAYER Offline
Zabujca
***
ViP

Skąd: Tak
Liczba postów: 1,411
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 113
Podziękował: 2892
Podziękowano mu 1266 raz(y)
Post: #9
RE: Podróże Playera przez Europę
Witam. Dzięki za komentarze.


Trasa z Tuluzy (F) do Valenicji w Hiszpani.


Image

Pierwsza fota z załadunku niestety był w nocy
.

Image
Fotka zrobiona przez truckspottera na wyjeździe z miasta.

Image
Nocna jazda

Image

Image
9 godzinna pauza.

Image
Po wykręceniu pauzy prawie nie było korków cały czas w stronę granicy francusko hiszpańskiej.


Image

Image

Kolejne foto zrobione przez spottera.

Image

60 km od granicy.

Image
Przez Hiszpanie jazda była płynna. Udało mi się na tempomacie przejechać 70 km
.

Image

Image

Trasa była prawie na samych autostradach ale widoki były niezłeBig Grin

Image

Zachód słońca w Hiszpanii około godziny 19.

Image

O godzinie 22 dotarłem na rozładunek. Miałem mały problem ponieważ GPS się zawiesił i przejechałem firmę musiałem jechać 10 km więcej a o dziwo były korki ale ogólnie trasa szła płynnie.
.

Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06/11/2019 05:35 PM przez PLAYER.)
06/11/2019 01:10 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
terik Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Rybnik
Liczba postów: 51
Dołączył: 08/06/2017
Reputacja: 1
Podziękował: 31
Podziękowano mu 31 raz(y)
Post: #10
RE: Podróże Playera przez Europę
Opis relacji zlewa się ze zdjęciami, mógłbyś użyć z którejś opcji edycji tekstu żeby wyróżnić opis od zdjęcia Wink A tak całkiem spoko Ok
06/11/2019 01:21 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wojaże Jakuba przez Europę oraz Stany Zjednoczone. abuk 50 6,173 12/04/2021 10:35 PM
Ostatni post: abuk
  Przez Europe z Gamingiem X_GamingPL 28 6,668 24/12/2020 01:10 AM
Ostatni post: X_GamingPL
  ETS 2 z Miskiem przez Europe simmis 14 1,911 29/02/2020 05:17 PM
Ostatni post: simmis
  Magnesiarz Magneto przez Europe Magneto 18 3,649 25/11/2019 04:29 PM
Ostatni post: Ziom
  Na magnesie przez Europe! Rzepka. 3 843 23/10/2019 04:54 PM
Ostatni post: kacper233

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa