Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blender Widoczność face
Autor Wiadomość
lcniko Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: EP
Liczba postów: 26
Dołączył: 30/10/2019
Reputacja: 2
Podziękował: 31
Podziękowano mu 41 raz(y)
Post: #1
Blender Widoczność face
No właśnie cos chyba przełączyłem w Blenderze i niektóre elementy są nie widoczne w grze. Chodzi mi np o "postument pod dystrybutorem "

Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07/11/2019 09:24 AM przez lcniko.)
07/11/2019 09:00 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 14,612
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 584
Podziękował: 29911
Podziękowano mu 13437 raz(y)
Post: #2
RE: Blender Widoczność face
A powiedz czy te niewidoczne elementy są na tym samym .dds co reszta obiektu Pytajnik
Czy odznaczyłeś opcję MipMaps (ważne przy odpalaniu gry w DX11) Pytajnik
Czy elementy są niewidoczne całkowicie czy tylko z określonej perspektywy Pytajnik
Czy zastosowałeś modyfikator "Triangulate" (czy obiekt składa się na bank z trójkątów) Pytajnik
I na koniec czy wszystkie .mat i .tobj itp. są na bank dobrze wyprowadzone Pytajnik

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
07/11/2019 01:58 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: lcniko
lcniko Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: EP
Liczba postów: 26
Dołączył: 30/10/2019
Reputacja: 2
Podziękował: 31
Podziękowano mu 41 raz(y)
Post: #3
RE: Blender Widoczność face
(07/11/2019 01:58 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  A powiedz czy te niewidoczne elementy są na tym samym .dds co reszta obiektu Pytajnik
Czy odznaczyłeś opcję MipMaps (ważne przy odpalaniu gry w DX11) Pytajnik
Czy elementy są niewidoczne całkowicie czy tylko z określonej perspektywy Pytajnik
Czy zastosowałeś modyfikator "Triangulate" (czy obiekt składa się na bank z trójkątów) Pytajnik
I na koniec czy wszystkie .mat i .tobj itp. są na bank dobrze wyprowadzone Pytajnik

Triangulate to obowiązek Smile .mat i obj na swoim miejscu. Co pochrzaniłem z tym ze tekstura jest widoczna w grze ale od srodka bryły. Nie ma co się rozwodzić zrobiłem od nowa. Jest git tylko byłem ciekaw co spieprzyłem żeby tego błędu już nie popełnić Smile Zawsze biorę check geometry zęby sprawdzić czy jest wszystko ok przed zapakowaniem
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07/11/2019 02:32 PM przez lcniko.)
07/11/2019 02:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości