Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyłącza się gra
Autor Wiadomość
arturpilot123 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Trójmiasto
Liczba postów: 24
Dołączył: 11/11/2018
Reputacja: 0
Podziękował: 8
Podziękowano mu 43 raz(y)
Post: #1
Wyłącza się gra
Cześć wszystkim!
Pomóżcie proszę, wywala mnie z gry po jakimś czasie grania .
Oto log.


00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:24:04.382 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview0.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.423 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview1.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.439 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview2.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.490 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview3.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.503 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview4.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/vehicle/trailer_eu/overweight/ow_forklift.tobj) (0x887a0005)

12/12/2019 07:22 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,034
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 2530
Podziękowano mu 1124 raz(y)
Post: #2
RE: Wyłącza się gra
(12/12/2019 07:22 PM)arturpilot123 napisał(a):  Cześć wszystkim!
Pomóżcie proszę, wywala mnie z gry po jakimś czasie grania .
Oto log.


00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:24:04.382 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview0.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.423 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview1.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.439 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview2.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.490 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview3.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.503 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview4.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/vehicle/trailer_eu/overweight/ow_forklift.tobj) (0x887a0005)

To nie jest cały gamelog z tego można tylko wywnioskować ze jest to problem z texturami i dx11 podaj cały gamelog.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
12/12/2019 08:00 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
arturpilot123 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Trójmiasto
Liczba postów: 24
Dołączył: 11/11/2018
Reputacja: 0
Podziękował: 8
Podziękowano mu 43 raz(y)
Post: #3
RE: Wyłącza się gra
(12/12/2019 08:00 PM)Adam.J napisał(a):  
(12/12/2019 07:22 PM)arturpilot123 napisał(a):  Cześć wszystkim!
Pomóżcie proszę, wywala mnie z gry po jakimś czasie grania .
Oto log.


00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:24:04.382 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview0.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.423 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview1.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.439 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview2.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.490 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview3.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.503 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview4.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/vehicle/trailer_eu/overweight/ow_forklift.tobj) (0x887a0005)

To nie jest cały gamelog z tego można tylko wywnioskować ze jest to problem z texturami i dx11 podaj cały gamelog.

https://pastebin.com/dwLr1J4m

12/12/2019 08:41 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,034
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 2530
Podziękowano mu 1124 raz(y)
Post: #4
RE: Wyłącza się gra
Sprawdź czy masz wszystkie mody przystosowane pod 1.36.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
12/12/2019 09:18 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
arturpilot123 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Trójmiasto
Liczba postów: 24
Dołączył: 11/11/2018
Reputacja: 0
Podziękował: 8
Podziękowano mu 43 raz(y)
Post: #5
RE: Wyłącza się gra
(12/12/2019 09:18 PM)Adam.J napisał(a):  Sprawdź czy masz wszystkie mody przystosowane pod 1.36.

Jak to zrobić ?

12/12/2019 09:46 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,031
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 622
Podziękował: 33175
Podziękowano mu 14759 raz(y)
Post: #6
RE: Wyłącza się gra
(12/12/2019 09:46 PM)arturpilot123 napisał(a):  
(12/12/2019 09:18 PM)Adam.J napisał(a):  Sprawdź czy masz wszystkie mody przystosowane pod 1.36.

Jak to zrobić ?

Ciężka sprawa bo trochę tych modów masz a i sporo z nich nie ma manifest.sii (plik dołączany do modów gdzie autor określa na jakiej wersji gry mod może zadziałać - jak jest w manifest podane np. 1.35.x to gra nie odpali go na innej wersji).
Dodatkowo masz kilka modów gdzie nazwa pliku .scs wskazuję iż jest on już stary.

Więc najlepiej to wywalić wszystko i po kolei dodawać to na jakimś tam nowym profilu aż się dojdzie który powoduję te błędy.

Jako podpowiedź na które mody należy zwrócić uwagę:


Cytat:00:24:04.382 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview0.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.423 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview1.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.439 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview2.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.490 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview3.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.503 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview4.tobj) (0x887a0005)

Powyższe będzie od jakiegoś auta lub akcesoriów do tuningu.

Cytat:00:24:04.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/vehicle/trailer_eu/overweight/ow_forklift.tobj) (0x887a0005)

To natomiast od jakiejś naczepy a konkretniej naczepy z wózkami widłowymi na które wskazuję nazwa .tobj

Możesz też odszukać te .tobj w modach ręcznie i poprawić teksturę a dokładniej odpalić ją w jakimś programie i ponownie zapisać ale pamiętając aby była już pod DX11 czyli bez MipMaps i najlepiej w DXT5

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
12/12/2019 10:27 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: arturpilot123
arturpilot123 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Trójmiasto
Liczba postów: 24
Dołączył: 11/11/2018
Reputacja: 0
Podziękował: 8
Podziękowano mu 43 raz(y)
Post: #7
RE: Wyłącza się gra
(12/12/2019 10:27 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  
(12/12/2019 09:46 PM)arturpilot123 napisał(a):  
(12/12/2019 09:18 PM)Adam.J napisał(a):  Sprawdź czy masz wszystkie mody przystosowane pod 1.36.

Jak to zrobić ?

Ciężka sprawa bo trochę tych modów masz a i sporo z nich nie ma manifest.sii (plik dołączany do modów gdzie autor określa na jakiej wersji gry mod może zadziałać - jak jest w manifest podane np. 1.35.x to gra nie odpali go na innej wersji).
Dodatkowo masz kilka modów gdzie nazwa pliku .scs wskazuję iż jest on już stary.

Więc najlepiej to wywalić wszystko i po kolei dodawać to na jakimś tam nowym profilu aż się dojdzie który powoduję te błędy.

Jako podpowiedź na które mody należy zwrócić uwagę:


Cytat:00:24:04.382 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview0.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.423 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview1.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.439 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview2.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.490 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview3.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.503 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview4.tobj) (0x887a0005)

Powyższe będzie od jakiegoś auta lub akcesoriów do tuningu.

Cytat:00:24:04.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/vehicle/trailer_eu/overweight/ow_forklift.tobj) (0x887a0005)

To natomiast od jakiejś naczepy a konkretniej naczepy z wózkami widłowymi na które wskazuję nazwa .tobj

Możesz też odszukać te .tobj w modach ręcznie i poprawić teksturę a dokładniej odpalić ją w jakimś programie i ponownie zapisać ale pamiętając aby była już pod DX11 czyli bez MipMaps i najlepiej w DXT5

Ok, dziękuję za pomoc Smile

12/12/2019 11:17 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 915
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 73
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2527 raz(y)
Post: #8
RE: Wyłącza się gra
Przecież tam jest więcej błędów krytycznych.
Nie widzę żadnych dodatkowych map u Ciebie (jak coś to mnie popraw), więc bardziej biorę pod uwagę ten mod:
00:00:01.393 : [zipfs] Remoled Next Gen.scs: Mounted, 1590 entries [0x97e4a3c7]
00:00:01.393 : [zipfs] Remoled Next Gen.scs: Unmounted

Być może ma to związek ze wszystkimi tymi błędami:
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_1)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tangent)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_6)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_1)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tangent)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_6)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)

Niestety ale aby grać na dx11 trzeba się upewnić że mod jest kompatybilny nie tylko co do wersji gry ale i DX-a (nie zawsze jest to jednoznaczne - zalezy od autora moda) i często samo zmienianie pliku manifest nic nie da.
W dobie zmiany dx9 na dx11 trzeba brać to pod uwagę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13/12/2019 01:57 PM przez RadolSzczecin.)
13/12/2019 01:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
arturpilot123 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Trójmiasto
Liczba postów: 24
Dołączył: 11/11/2018
Reputacja: 0
Podziękował: 8
Podziękowano mu 43 raz(y)
Post: #9
RE: Wyłącza się gra
(13/12/2019 01:54 PM)RadolSzczecin napisał(a):  Przecież tam jest więcej błędów krytycznych.
Nie widzę żadnych dodatkowych map u Ciebie (jak coś to mnie popraw), więc bardziej biorę pod uwagę ten mod:
00:00:01.393 : [zipfs] Remoled Next Gen.scs: Mounted, 1590 entries [0x97e4a3c7]
00:00:01.393 : [zipfs] Remoled Next Gen.scs: Unmounted

Być może ma to związek ze wszystkimi tymi błędami:
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_1)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tangent)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_6)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_1)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tangent)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_6)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)

Niestety ale aby grać na dx11 trzeba się upewnić że mod jest kompatybilny nie tylko co do wersji gry ale i DX-a (nie zawsze jest to jednoznaczne - zalezy od autora moda) i często samo zmienianie pliku manifest nic nie da.
W dobie zmiany dx9 na dx11 trzeba brać to pod uwagę.


Wszystko wyłączyłem z modów i dalej wywala. Sad
Zrobiłem teraz nowego loga, proszę o pomoc
https://pastebin.com/atDps51J

Pozdrawiam Smile

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13/12/2019 04:17 PM przez arturpilot123.)
13/12/2019 04:17 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 915
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 73
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2527 raz(y)
Post: #10
RE: Wyłącza się gra
Skasuj ten plik game.log.txt i spróbuj jeszcze raz dać log bo za dużo masz tam tego.
Dla przejrzystości, proponuje wszystkie mody jakie masz w katalogu 'mod' przenieść na chwilę gdzie indziej.
Jesli uruchamiasz czystą grę steam to jedyne błędy jakie powinieneś mieć w logu to tylko te:
Cytat:00:00:14.889 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.aircond'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_aircond@@' (aircond). File: /def/cargo/aircond/schw_ovrwght.aircond.dlc_trailers.sii
00:00:14.889 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.driller'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_driller@@' (driller). File: /def/cargo/driller/schw_ovrwght.driller.dlc_trailers.sii
00:00:14.890 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.helicopter'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_helicopter@@' (helicopter). File: /def/cargo/helicopter/schw_ovrwght.helicopter.dlc_trailers.sii
00:00:14.890 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.roller'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_roller@@' (roller). File: /def/cargo/roller/schw_ovrwght.roller.dlc_trailers.sii
00:00:14.890 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.tracks'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_tracks@@' (tracks). File: /def/cargo/tracks/schw_ovrwght.tracks.dlc_trailers.sii
00:00:14.890 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.tractor'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_rstractor@@' (tractor). File: /def/cargo/tractor/schw_ovrwght.tractor.dlc_trailers.sii
00:00:14.890 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.tube'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_tube@@' (tube). File: /def/cargo/tube/schw_ovrwght.tube.dlc_trailers.sii
00:00:14.890 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.yacht'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_yacht@@' (yacht). File: /def/cargo/yacht/schw_ovrwght.yacht.dlc_trailers.sii

Są to błędy wynikłe chyba z braku aktualizacji przez SCS dodatku na naczepy - co akurat mnie dziwi że SCS zrobił takiego babola i wypuścił nowy patch.
Nie ma siły żeby czysta wersja bez modów wywalała bo cały czas jadę na takiej wersji.

WAZNE:
Zaktualizuj grę bo obecnie jest taka wersja:
Cytat:00:00:01.011 : Euro Truck Simulator 2 init ver.1.36.2.11s (rev. f5bde2c67d78)

EDIT:
Jeśli używasz uruchamiania wersji nie beta to powinna byc wersja:
Euro Truck Simulator 2 init ver.1.36.2.2s

Jednak, jak sprawdzałem w obu przypadkach to tylko takie błędy powinny być w logu i gra nie powinna sprawiać problemów.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13/12/2019 05:11 PM przez RadolSzczecin.)
13/12/2019 04:57 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Gra w niektórych miejscach zatrzymuje się i mnie wywala do pulpitu John Ben 5 163 04/06/2021 06:42 PM
Ostatni post: adameeV
  Gra zawiesza się patryk1827 8 795 13/07/2020 08:06 PM
Ostatni post: superpiotr4
  Wyłącza grę, proszę o pomoc ... hubson2017 1 464 27/04/2020 12:16 PM
Ostatni post: superpiotr4
  Gra nie chce się włączyć michax09 15 1,566 14/03/2020 09:58 PM
Ostatni post: michax09
  Gra nie włącza sie rafinex2 6 921 28/01/2020 05:16 PM
Ostatni post: Adam.J

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa