Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ETS2] DLC IBERIA
Autor Wiadomość
_PMA Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd: Varsovia
Liczba postów: 8
Dołączył: 15/01/2019
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 12 raz(y)
Post: #31
RE: [ETS2] DLC IBERIA
(13/01/2020 12:57 PM)RadolSzczecin napisał(a):  Uważam tak samo jak wspomniał Michał - wizualnie to nie jest wcale najgorzej.
Wypadała by raczej zapytać - Dobra, co faktycznie jeszcze kole w oczy i czego tak naprawdę brakuje w grze?
Będę nudny, jeśli powiem, że EKONOMII? Big Grin

Cytat:Jak zrobią pełny ruch pieszych i ożywią miasta , oraz dynamicznie zmieniające się pory roku - to dla mnie będzie komplet.
Pory roku byłyby mega, szczególnie że już teraz mamy dostępne tereny od Trondheim po Stambuł a niedługo jeszcze będzie od Lizbony po Petersburg.

Cytat:Wydaje mi się że żaden z symulatorów (z obojętnie jakiej kategorii) nie wygląda lepiej - pomijam nadchodzący Flight Simulator 2020 czy coś takiego.

Prawdę powiedziawszy to część ludzi zaczyna zrzędzić jak stare baby - a wystarczy po prostu spojrzeć co oferują inne wciąż 'na topie' symulatory i jak wyglądają.
Fakt że początkowa główna mapa nie obfitowała w szczegóły, ale trzeba zauważyć że niby 'stary silnik' a jednak z czasem tchnięto życie i znacznie wzbogacono tereny wokół.
Ten niby 'stary silnik' obsługuje "cieknącą w animacje" kabinę w środku (jakby nie patrzeć liczy się pracujący każdy wskaźnik a nie wspomnę już o róznego rodzaju animowanych dodatkach ) , coraz atrakcyjniejsze tereny wokół i na dodatek ruch AI - też coraz bardziej udoskonalany.

Śmiem twierdzić że jeszcze bardzo długo nie powstanie równie rozbudowany symulator ciężarówek - jeśli w ogóle taki powstanie (ja w to wątpie)

Nie da się ukryć. W gatunku symulatorów SCS jest jeśli nie liderem to na pewno należy do ścisłej czołówki.

Z drugiej strony... nie miałbym nic przeciwko temu, żeby kolejne dzieci SCS powstawały na innym silniku. Byłoby to dość bolesne, ale nie pozbawione sensu. Przeczytałem wpis na blogu o planach na 2020r.
W 2019 grafika przeszła na DX11
W 2020 dźwięk przejdzie na FMOD.
Taki UE4 ma obsługę FMOD od początku czyli od 5 lat. A DX11 obsługiwał nawet UE3.
I jak człowiek tak sobie pomyśli, że ta cała para włożona w rozwijanie Prism i szeroko pojęty low-level mogłaby być skierowana wyłącznie na ETS/ATS...
Eh, pomarzyć zawsze można Wink
14/01/2020 11:33 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 828
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 59
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2399 raz(y)
Post: #32
RE: [ETS2] DLC IBERIA
_PMA napisał(a):Będę nudny, jeśli powiem, że EKONOMII?
Masz rację, całkiem zapomniałem o ekonomii Tongue... być może dlatego że akurat tendencja jest taka że ludzie bardzo mało podnoszą ten temat jako do poprawy, a za to zajmują się wieloma innymi pierdołami.

Faktycznie sam wątek prowadzenia firmy w tej grze należało by znacznie poprawić i zdecydowanie być może 'utrudnić' grę, wprowadzić nowe rozwiązania itd..itd
15/01/2020 03:01 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości