Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy DX11 działa domyślnie na wersji 1.36
Autor Wiadomość
raventes Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 53
Dołączył: 06/01/2020
Reputacja: 1
Podziękował: 7
Podziękowano mu 5 raz(y)
Post: #1
Czy DX11 działa domyślnie na wersji 1.36
Witam.

Mam takie pytanko. Czy na wersji gry 1.36 działa od razu DX11, czy trzeba jeszcze wykonywać jakieś triki, żeby gra wykorzystywała DX11 zamiast DX9 ?
07/01/2020 07:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
The_Domin162 Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 67
Dołączył: 19/03/2018
Reputacja: 2
Podziękował: 98
Podziękowano mu 117 raz(y)
Post: #2
RE: Czy DX11 działa domyślnie na wersji 1.36
Nawet nie wiem czy w 1.36 jest w ogóle DX9.

07/01/2020 08:00 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Drax. Offline
king of de rołd
****
Trucker

Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Liczba postów: 495
Dołączył: 25/02/2019
Reputacja: 61
Podziękował: 1366
Podziękowano mu 747 raz(y)
Post: #3
RE: Czy DX11 działa domyślnie na wersji 1.36
Wydaje mi się że standardowo już odpala na dx11, ale nie jestem pewny. Sprawdź plik config.cfg w folderze ETS2 w dokumentach. uset r_device "dx9" / "dx11"
07/01/2020 08:13 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
raventes Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 53
Dołączył: 06/01/2020
Reputacja: 1
Podziękował: 7
Podziękowano mu 5 raz(y)
Post: #4
RE: Czy DX11 działa domyślnie na wersji 1.36
Wygląda na to, że odpala na DX11, bo taki jest w tym właśnie pliku.
07/01/2020 08:42 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
rafaelcz82 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Wołomin
Liczba postów: 634
Dołączył: 26/08/2015
Reputacja: 16
Podziękował: 402
Podziękowano mu 691 raz(y)
Post: #5
RE: Czy DX11 działa domyślnie na wersji 1.36
Z tego co pamietam, scs już dawno zapowiadał, a wręcz ostrzegał o tym, że wraz z łatką 1.36 przechodzą w całości z ETS i ATS na biblioteki dx11. Ostrzegali nawet przed tym, by po zainstalowaniu nowego patcha zacząć grę na nowym profilu po zrobieniu kopii zapasowej plików profilowych gracza, gdyż przejście na dx11 wprowadza nieodwracalne zmiany, które nie dadzą już możliwości przywrócenia gry do wersji np. 1.34 czy 1.35, gdy można było wybierać między dx9 a dx11.
Zresztą, uruchamiając czy to ETS, czy ATS z platformy steam, już teraz nie można wybrać na wersji ETS2 v1.35 opcji uruchomienia gry z dx9. Przynajmniej u mnie już się tak steam poprzestawiał.
07/01/2020 11:41 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,119
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 631
Podziękował: 33847
Podziękowano mu 15448 raz(y)
Post: #6
RE: Czy DX11 działa domyślnie na wersji 1.36
1.35.x był patchem przejściowym czyli był wybór między DX9, DX11 a OpenGL
W 1.36.x masz już tylko DX11 lub OpenGL (choć nie wiem po co trzymają tego drugiego dziadka tak na marginesie :E)
Image

A co do sedna wątku to jeśli masz 1.36.x to masz również DX11 w standardzie i nic nie trzeba robić no chyba, że grasz na starszych modach które mogą być nieprzystosowane do DX11 to wtedy zostaje ich aktualizacja lub zrezygnowanie z nich.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/01/2020 12:43 AM przez Michal_Z_gno.)
08/01/2020 12:25 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2574 raz(y)
Post: #7
RE: Czy DX11 działa domyślnie na wersji 1.36
Cytat:....lub OpenGL (choć nie wiem po co trzymają tego drugiego dziadka tak na marginesie)

Mogę się mylić, ale nie wiem czy przypadkiem OpenGL nie jest potrzebny dla tych co 'jadą na linuxie'.
09/01/2020 11:38 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,119
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 631
Podziękował: 33847
Podziękowano mu 15448 raz(y)
Post: #8
RE: Czy DX11 działa domyślnie na wersji 1.36
(09/01/2020 11:38 AM)RadolSzczecin napisał(a):  Mogę się mylić, ale nie wiem czy przypadkiem OpenGL nie jest potrzebny dla tych co 'jadą na linuxie'.

W sumie może tak być w końcu DirectX to biblioteki Microsoftu i raczej a nawet na bank nie dostępne na innych systemach operacyjnych Tongue
Nie mniej jednak powinni sobie odpuścić z wsparciem dla Linuxa i Mac OS bo to nisza, niszy wśród graczy (osobiście na forum od czasów premiery czyli przez 8 lat spotkałem góra dwóch graczy z takim systemem) a tylko to spowalnia rozwój bo ludzie zajmujący się tymi wersjami i ich aktualizacjami mogliby być znacznie wydajniej wykorzystani.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
09/01/2020 11:53 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: michalz , Adam.J
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czy SweetFX działa na najnowszej ETS2 raventes 3 1,877 12/01/2020 04:52 PM
Ostatni post: raventes
  Czy lepiej grać na myszce czy na klawiaturze? .:KoxTrucker:. 23 11,056 20/08/2015 06:15 AM
Ostatni post: Zielony

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa