Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak uruchomić edytor na wersji 1.36 + tak samo działa w OMSI 2
Autor Wiadomość
TADEO Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Katowice
Liczba postów: 140
Dołączył: 11/12/2014
Reputacja: 7
Podziękował: 132
Podziękowano mu 166 raz(y)
Post: #1
Jak uruchomić edytor na wersji 1.36 + tak samo działa w OMSI 2
Witajcie,
Ten poradnik jest dla osób,które chcą zacząć lub kiedyś bawiły się map edytorem.
Od wersji 1.36 SCS usamodzielnił edytor. Tak jak w tytule podobne rozwiązanie zastosowano w symulatorze OMSI 2 może komuś się przyda.
Kiedyś żeby uruchomić edytor wystarczyło włączyć konsole w pliku config.cfg i w grze za pomocą komendy edit europe uruchamiał się edytor.
Od wersji 1.36 wygląda to następująco:
1.Wchodzimy w folder z grą
dla steamowej wersji: Steam/steamapps/common/Euro Truck Simulator 2/bin/win_x64 bądź win_x86(32-bit)


2.Tworzymy skrót aplikacji eurotrucks2

3.Klikamy prawym przyciskiem myszy na ten skrót i wchodzimy w właściwości


4.Odszukujemy linijkę element docelowy

5.Na końcu ścieżki klikamy spację i dopisujemy następujący parametr
-edit plik.mbd



plik.mbd to tylko w tym poradniku. Po -edit wpisujemy nazwę z mapy którą edytujemy z końcówką .mbd. W przypadku bazowej mapy SCS jest to -edit europe


Myślę że poradnik komuś się przyda
08/01/2020 10:43 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER , Michal_Z_gno , err1911
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jak uruchomić multiplayera? .:KoxTrucker:. 3 2,609 10/10/2015 04:30 PM
Ostatni post: Zwierzak

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości