Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DDS madster rejka
Autor Wiadomość
notik Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 23
Dołączył: 24/11/2018
Reputacja: 0
Podziękował: 7
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #1
DDS madster rejka
Siemka, podmieniłem dds rejki od Madstera na swoją, ale pod światło odbija się tak jakby moja i jego rejestracja. Co zrobić żeby tak się nie działo? zdj niżej Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28/01/2020 04:53 PM przez notik.)
28/01/2020 04:52 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Igieev_ Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kutno
Liczba postów: 282
Dołączył: 02/01/2020
Reputacja: 26
Podziękował: 406
Podziękowano mu 416 raz(y)
Post: #2
RE: DDS madster rejka
taki mat, jak masz zmoda to rozjaśnij mat troszczke
28/01/2020 04:58 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: notik
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,956
Dołączył: 27/02/2014
Reputacja: 149
Podziękował: 284
Podziękowano mu 2806 raz(y)
Post: #3
RE: DDS madster rejka
Czy może przez Twoją teksturę przebija rejestracja o numerze GL 06 TGXTongue?

Jeśli tak to żadna edycja matu nie pomoże, wystarczy prawidłowo zapisać kanału alfa tablicy rejestracyjnej Smile.

Kanał alfa w tej konkretnie tablicy jest odpowiedzialny za to co jest widoczne na warstwie bazowej (teksturze) tablicy rejestracyjnej a co nie, kanał alfa w templacie do Man'a E6 ma numer jak podałem :E.

ImageImage
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28/01/2020 05:25 PM przez Borsuk.)
28/01/2020 05:22 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: notik
notik Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 23
Dołączył: 24/11/2018
Reputacja: 0
Podziękował: 7
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #4
RE: DDS madster rejka
(28/01/2020 05:22 PM)Borsuk napisał(a):  Czy może przez Twoją teksturę przebija rejestracja o numerze GL 06 TGXTongue?

Jeśli tak to żadna edycja matu nie pomoże, wystarczy prawidłowo zapisać kanału alfa tablicy rejestracyjnej Smile.

Kanał alfa w tej konkretnie tablicy jest odpowiedzialny za to co jest widoczne na warstwie bazowej (teksturze) tablicy rejestracyjnej a co nie, kanał alfa w templacie do Man'a E6 ma numer jak podałem :E.

Okej, dzięki myślę że to ogarnę Big Grin
28/01/2020 05:26 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,956
Dołączył: 27/02/2014
Reputacja: 149
Podziękował: 284
Podziękowano mu 2806 raz(y)
Post: #5
RE: DDS madster rejka
(28/01/2020 05:26 PM)notik napisał(a):  
(28/01/2020 05:22 PM)Borsuk napisał(a):  Czy może przez Twoją teksturę przebija rejestracja o numerze GL 06 TGXTongue?

Jeśli tak to żadna edycja matu nie pomoże, wystarczy prawidłowo zapisać kanału alfa tablicy rejestracyjnej Smile.

Kanał alfa w tej konkretnie tablicy jest odpowiedzialny za to co jest widoczne na warstwie bazowej (teksturze) tablicy rejestracyjnej a co nie, kanał alfa w templacie do Man'a E6 ma numer jak podałem :E.

Okej, dzięki myślę że to ogarnę Big Grin

Jeśli natrafisz na problem to się odezwij Smile.

ImageImage
28/01/2020 05:27 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
notik Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 23
Dołączył: 24/11/2018
Reputacja: 0
Podziękował: 7
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #6
RE: DDS madster rejka
Nie wiem czy dokładnie o to chodzi, ale zapisuję DDS inaczej w DXTBmp. Tablica wygląda teraz tak Image

Jednak możesz mnie nakierować jak postąpić dobrze ;p
28/01/2020 05:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,956
Dołączył: 27/02/2014
Reputacja: 149
Podziękował: 284
Podziękowano mu 2806 raz(y)
Post: #7
RE: DDS madster rejka
(28/01/2020 05:34 PM)notik napisał(a):  Nie wiem czy dokładnie o to chodzi, ale zapisuję DDS inaczej w DXTBmp. Tablica wygląda teraz tak Image

Jednak możesz mnie nakierować jak postąpić dobrze ;p


Podeślij mi plik z tablicą. Zerknę.

ImageImage
28/01/2020 05:43 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
notik Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 23
Dołączył: 24/11/2018
Reputacja: 0
Podziękował: 7
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #8
RE: DDS madster rejka
https://www100.zippyshare.com/v/SjuIzB5W/file.html
28/01/2020 05:46 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,956
Dołączył: 27/02/2014
Reputacja: 149
Podziękował: 284
Podziękowano mu 2806 raz(y)
Post: #9
RE: DDS madster rejka
(28/01/2020 05:46 PM)notik napisał(a):  https://www100.zippyshare.com/v/SjuIzB5W/file.html

Brak kanału alfa. Zaraz to naprawię i podeśle Ci na pw.

Moja mała uwaga do wszystkich którzy czytają ten wątek i czasem bawią się w takie rzeczy jak kolega.

Błagam was.
Nie używajcie psedoprogramu DXTBmpWykrzyknik

Rozumiem że nie każdy musi znać Photshopa, ale zawsze pozostaje naprawdę dobry Gimp, z mnóstwem funkcji i wtyczek. DXTBmp to samo zło, degradacja jakości i generalnie bieda z nędzą.

ImageImage
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28/01/2020 06:35 PM przez Borsuk.)
28/01/2020 05:48 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: notik , PLAYER , Adam.J
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa