Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak przystosować teksturę do DX11
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,095
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34087
Podziękowano mu 15536 raz(y)
Post: #1
Jak przystosować teksturę do DX11
Jest to mini poradnik jak przystosować tekstury w naszym modzie do standardu DX11 i pozbycie się błędu w logu:
"<ERROR> [dx11] Failed to create texture …."

Co nam będzie potrzebne:
1. Tekstura którą aktualizujemy
2. Program Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Jeśli mamy wszystko to odpalamy naszą teksturę w programie DXTbmp i z prawej strony wyłączamy opcje MipMaps
Image

Teraz klikamy: File/Save as/DDS Texture i wybieramy opcję DDS DXT5 i zapisujemy:
Image

Tak zapisaną teksturę podmieniamy w naszym modzie i gotowe.

Autor poradnika: Michal_Z_gno
Zakaz kopiowania w całości bądź części.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29/02/2020 12:44 PM przez Michal_Z_gno.)
29/02/2020 12:34 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Szymuś. , limowski , Ziom , PLAYER , Tedy , KacperKWC , Adam.J , Pablo1985a8
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa