Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmodeler 3.2.1 problem po eksporcie
Autor Wiadomość
nikt123 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 38
Dołączył: 07/11/2010
Reputacja: 3
Podziękował: 98
Podziękowano mu 133 raz(y)
Post: #1
Zmodeler 3.2.1 problem po eksporcie
Witajcie. Mam problem po eksporice. Chodzi o to, że część którą dodałem do pojazdu jest cała różowa. Wyaje mi się, że wszystko robię poprawnie.

1. Cześć dodana jest dodana do drzewka całego modelu
2. Tekstury są zmapowane i dodane na ten element "wyciągany"
3. Jeśli chodzi o zakładkę z teksturami to prezentuje to poniższy screen. Chodzi o teksturę passageiros

Image

Image

Co ciekawe po eksporcie wygenerowany zostaje plik mat, który zawiera następujące informacje

material : "eut2.dif.spec.shadow" {
diffuse : { 0.513726 , 0.513726 , 0.513726 }
specular : { 0.00784314 , 0.00784314 , 0.00784314 }
shininess : 10

}

Nie jest generowany plik z roszerzeniem .tobj
Oryginalny mat części z pojazdu z którego wyciągałem wygląda tak:

material : "eut2.dif.spec.shadow" {
texture[0] : "/vehicle/bus/upgrade/mp3/pasajeros/textures/passageiros.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
add_ambient : 0
diffuse : { 0.514041 , 0.514041 , 0.514041 }
reflection : 0
shininess : 10
specular : { 0.0100228 , 0.0100228 , 0.0100228 }
}

W oryginalnym modzie z którego brałem część plik tobj związany z tą teksturą wygląda tak:


±p      ; /vehicle/bus/upgrade/mp3/pasajeros/textures/passageiros.dds

Dodaje również log z gry z błędami

Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .


Dodam, że cały model eksportuje się poprawnie, z wyjątkiem tej jednej części, którą dorabiałem. Co może być przyczyną problemu?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03/05/2020 05:32 PM przez nikt123.)
03/05/2020 05:26 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
F34TH3R Offline
SztywnyFred
**
Użytkownik

Skąd: Bytów
Liczba postów: 87
Dołączył: 07/02/2019
Reputacja: 2
Podziękował: 60
Podziękowano mu 92 raz(y)
Post: #2
RE: Zmodeler 3.2.1 problem po eksporcie
[dds] Can not load '/vehicle/truck/man_tgx/textures/passageiros.dds

Nie można załadować pliku. Masz w tej ścieżce ten DDS?

Pokaż jak wygląda Twój plik .tobj

Ja zawsze unikam robienia 150 różnych folderów, klikam dismiss żeby wywaliło te podfoldery, wtedy tekstury wszystkie lecą do ścieżki origin Smile

22/06/2020 09:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  zmodeler 2 problem z merge laki183 2 292 07/05/2020 11:11 AM
Ostatni post: laki183
  Zmodeler 3 problem z importowaniem ciężarówki nikt123 5 461 02/05/2020 08:25 PM
Ostatni post: nikt123
  Problem z variantami zmodeler. sebi12 0 292 26/02/2020 10:39 AM
Ostatni post: sebi12
  zmodeler problem z importem Szosa 2 632 11/10/2019 04:40 PM
Ostatni post: Szosa
  Zmodeler 3 problem z importem Piotrek2002 5 691 18/08/2018 01:58 PM
Ostatni post: Hardcor123

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości