Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[W.I.P] Mod graficzny
Autor Wiadomość
AdisonCavani Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kraków
Liczba postów: 41
Dołączył: 14/01/2020
Reputacja: 9
Podziękował: 51
Podziękowano mu 173 raz(y)
Post: #1
[W.I.P] Mod graficzny
Witam. Niestety z powodu braku czasu, ok. miesiąc temu zakończyłem prace w ME. Jest to zbyt czasochłonne, w porównaniu do tego czym będę się teraz zajmował. Aktualnie tworzę modyfikację graficzną, która ma na celu odświeżenie jak najwięcej tekstur w jak najlepszej jakości, bez żadnych kompromisów. Oświetleniem, niebem, drogami itp. zajmę się później, ponieważ na początku będzie on dodatkiem do istniejących już modyfikacji, np. Next-Gen, Naturalux, RGM itp.

Tutaj wynik moich dotychczasowej pracy:

Słupek prowadzący U-1 a
Nowe:
Image
Image
Image
Image

Stare:
Image

Tablica przejścia granicznego
Nowe:
Image
Image

Stare:
Image
Image

Na początku odświeżę polskie znaki, tekstury ścian, ogrodzeń mostów.
Stworzyłem też modyfikacje na nawigację z głosem Google Maps (Jarosław Juszkiewicz), ale jest on na 1.36 i wymaga testów na które teraz nie mam czasu. Kiedy znajdę czas to dokończę testy i zrobię go pod FMODa.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24/06/2020 07:44 PM przez AdisonCavani.)
24/06/2020 07:35 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER , Jakubek , Ziom , Bozo , Kalim , Tedy , patryk1827 , Michal_Z_gno , Szymuś. , mateuszpaluch , buwek
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,481
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2990
Podziękowano mu 1061 raz(y)
Post: #2
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Nie ważne czy praca jest czasochłonna czy nie. Uważam że powinieneś wrócić do ME i robić małymi kroczkami po 1-2h dziennie mapkę.
24/06/2020 10:27 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
patryk1827 Offline
Patryk
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 408
Dołączył: 14/04/2020
Reputacja: 19
Podziękował: 241
Podziękowano mu 355 raz(y)
Post: #3
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Słupek się zdecydowanie różni. Doradziłbym jeśli oczywiście znajdziesz czas, np. podsunięcie zdjęcia z innym modem graficznym.

Sic Parvis Magna
(Wielkość od skromnych początków)
24/06/2020 10:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
PLAYER Offline
Zabujca
***
ViP

Skąd: Tak
Liczba postów: 1,353
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 113
Podziękował: 2863
Podziękowano mu 1266 raz(y)
Post: #4
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Bardzo ładnie, życzę powodzenia.
25/06/2020 08:52 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
AdisonCavani Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kraków
Liczba postów: 41
Dołączył: 14/01/2020
Reputacja: 9
Podziękował: 51
Podziękowano mu 173 raz(y)
Post: #5
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Aktualnie odświeżyłem ok. 50% polskich znaków. Po ich ukończeniu zajmę się teksturami lamp, barierek, chodników, krawężników itp.

Na znaki drogowe została nałożona tekstura folii ochronnej, którą widać jeśli przyjrzymy się pod odpowiednim kątem.

Efekty prac:

Nowe:
Image
Image
Image
Image

Stare:
Image
Image
Image
Image

Zgodnie z prośbą zdjęcia wykonane z modami graficznymi (NextGen + Naturalux).

PS. Wyszła beta 1.38, przez co ww. mody nie będą działały (zmiany w skybox) bez aktualizacji. Z tego co wiem, to prace nad Naturalux są zawieszone, a Next-Gen jest płatny (miała wyjść darmowa wersja, ale jest opóźniona - o ile w ogóle wyjdzie).
26/06/2020 06:02 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Jakubek , Kalim , Tedy , PLAYER , patryk1827
Jakubek Offline
Zwykły Map Maker
*****
Pomocnik

Skąd: Kalisz
Liczba postów: 599
Dołączył: 24/06/2018
Reputacja: 42
Podziękował: 1750
Podziękowano mu 3550 raz(y)
Post: #6
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Bardzo ładnie ci to wychodzi - czekam na więcej 10/10
26/06/2020 06:35 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani , JakubTruck240 , wiktor21XD
Kalim Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Mazowsze
Liczba postów: 21
Dołączył: 08/04/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 29
Podziękowano mu 18 raz(y)
Post: #7
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Dobra robota!
26/06/2020 06:36 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
Kaktusik585 Offline
Vip
***
ViP

Skąd: Zielona Góra
Liczba postów: 221
Dołączył: 30/10/2018
Reputacja: 2
Podziękował: 134
Podziękowano mu 156 raz(y)
Post: #8
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Bardzo ładnie to wychodzi mam nadzieję że będzie kompatybilne z REALISTIC GRAPHICS MOD

27/06/2020 12:28 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
AdisonCavani Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kraków
Liczba postów: 41
Dołączył: 14/01/2020
Reputacja: 9
Podziękował: 51
Podziękowano mu 173 raz(y)
Post: #9
RE: [W.I.P] Mod graficzny
(27/06/2020 12:28 AM)Kaktusik585 napisał(a):  Bardzo ładnie to wychodzi mam nadzieję że będzie kompatybilne z REALISTIC GRAPHICS MOD

Mod będzie składał się z kilku paczek, więc będzie opcja użycia samych tekstur, a nie oświetlenia, skyboxa itp.
27/06/2020 01:16 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Igieev_ Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kutno
Liczba postów: 277
Dołączył: 02/01/2020
Reputacja: 26
Podziękował: 407
Podziękowano mu 421 raz(y)
Post: #10
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Kozak, powodzenia! Big Grin
27/06/2020 12:55 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa