Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[W.I.P] Mod graficzny
Autor Wiadomość
AdisonCavani Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kraków
Liczba postów: 41
Dołączył: 14/01/2020
Reputacja: 9
Podziękował: 51
Podziękowano mu 173 raz(y)
Post: #11
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Oto efekty ostatnich prac. Udało mi się podmienić sporo roślinności na nową oraz stworzyć swoje m.in: lampy, znaki, barierki i murki. Na razie skupiam się na podstawce oraz Going East.


Stock
Image

Moja modyfikacja
Image

Next-Gen
Image

Nex-Gen + moja modyfikacja
Image

[i]Stock

Image

Moja modyfikacja
Image

Next-Gen
Image

[i]Nex-Gen + moja modyfikacja
Image

Modyfikacja powstała zaledwie w kilka dni, więc z czasem będzie lepiej i dojdzie coraz więcej nowych tekstur - między innymi drogi, linie, skybox etc.
28/06/2020 11:16 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: patryk1827 , Kalim , Jakubek , PLAYER , Igieev_
patryk1827 Offline
Patryk
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 408
Dołączył: 14/04/2020
Reputacja: 19
Podziękował: 241
Podziękowano mu 355 raz(y)
Post: #12
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Twoja modyfikacja wydaje mi się bardziej naturalna niż nawet Next Gen. Fajnie że zrobiłes foty Big Grin

Sic Parvis Magna
(Wielkość od skromnych początków)
28/06/2020 11:42 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
Kalim Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Mazowsze
Liczba postów: 21
Dołączył: 08/04/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 29
Podziękowano mu 18 raz(y)
Post: #13
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Połączenie Nex-Gen + twoja modyfikacja daje znakomity efekt.
29/06/2020 06:57 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
AdisonCavani Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kraków
Liczba postów: 41
Dołączył: 14/01/2020
Reputacja: 9
Podziękował: 51
Podziękowano mu 173 raz(y)
Post: #14
Photo RE: [W.I.P] Mod graficzny
Prace nieustannie trwają. W międzyczasie wypuściłem kilka modów Smile
Jako, że przepisy nieco się zmieniły od czasu wydania Going East, postanowiłem również opracować prawidłową teksturę do fotoradaru.

Image
Image
Image

Nowa tekstura dla drewnianego ogrodzenia

Image

Jest jeszcze kilka innych, ale nie chcę wszystkiego pokazywać...

Pracuję również nad szarym interiorem do Volvo. Powinien się pojawić w przeciągu miesiąca. Będzie odnawiał również deskę rozdzielczą, liczniki etc.

Poniżej porównanie: SCS vs mój znak Volvo (stworzony od 0). Męczyłem się nad tym kilka godzin. Na zrzucie ekranu nie widać ogromnej różnicy, ale jeśli ktoś jeździ bardzo blisko kierownicy (tak jak ja) to zauważy znaczną poprawę.

SCS

Image

Ja

Image

Image
08/07/2020 12:37 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Igieev_ , .:KoxTrucker:. , Tedy , PLAYER , Kalim , Jakubek
PLAYER Offline
Zabujca
***
ViP

Skąd: Tak
Liczba postów: 1,353
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 113
Podziękował: 2863
Podziękowano mu 1266 raz(y)
Post: #15
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Jak zawsze jest ładnie. Widać, że na logu jest jakby taki błysk Big Grin.
08/07/2020 10:11 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
AdisonCavani Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kraków
Liczba postów: 41
Dołączył: 14/01/2020
Reputacja: 9
Podziękował: 51
Podziękowano mu 173 raz(y)
Post: #16
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Aktualnie zajmuję się odświeżeniem znaków drogowych w Polsce. Udało mi się odnowić ponad 30%. Jest to bardzo pracochłonne, ponieważ tekstura musi się pokrywać co do pixela - inaczej w grze znak będzie krzywy i brzydko wyglądał.
Sam projekt do Photoshopa waży 200MB. Tekstura (rozdzielczość 4k) po zapisaniu w formacie .bmp waży 64MB (natomiast po kompresji do .dds zaledwie 21MB). Ja zapisałem ich aż 48 (poprawki, przesunięcie tekstury danego znaku ect.)

Na zdjęciu znajduje się 36 nowych znaków.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
15/07/2020 12:31 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Kalim , PLAYER , Tedy , Jakubek , michalz , Moose , Michal_Z_gno
AdisonCavani Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kraków
Liczba postów: 41
Dołączył: 14/01/2020
Reputacja: 9
Podziękował: 51
Podziękowano mu 173 raz(y)
Post: #17
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Ostatnio mało się działo (wyjazd wakacyjny ipt.), ale przeszedłem do pracy nad najważniejszymi elementami - są to: drogi, chodniki oraz linie drogowe.

Na zdjęciu efekt pracy nad chodnikiem oraz krawężnikami

Image
Image
Image
28/07/2020 12:16 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Jakubek , Michal_Z_gno , Kalim , Tedy , Adam.J , Moose
AdisonCavani Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kraków
Liczba postów: 41
Dołączył: 14/01/2020
Reputacja: 9
Podziękował: 51
Podziękowano mu 173 raz(y)
Post: #18
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Projekt zawieszony z powodu wznowienia pracy w ME.
04/08/2020 03:59 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER , Pablo1985a8
PLAYER Offline
Zabujca
***
ViP

Skąd: Tak
Liczba postów: 1,353
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 113
Podziękował: 2863
Podziękowano mu 1266 raz(y)
Post: #19
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Szkoda, ale mam nadzieje, ze wróci Big Grin.
04/08/2020 07:06 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa