Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[W.I.P] Mod graficzny
Autor Wiadomość
AdisonCavani Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kraków
Liczba postów: 42
Dołączył: 14/01/2020
Reputacja: 9
Podziękował: 50
Podziękowano mu 164 raz(y)
Post: #1
[W.I.P] Mod graficzny
Witam. Niestety z powodu braku czasu, ok. miesiąc temu zakończyłem prace w ME. Jest to zbyt czasochłonne, w porównaniu do tego czym będę się teraz zajmował. Aktualnie tworzę modyfikację graficzną, która ma na celu odświeżenie jak najwięcej tekstur w jak najlepszej jakości, bez żadnych kompromisów. Oświetleniem, niebem, drogami itp. zajmę się później, ponieważ na początku będzie on dodatkiem do istniejących już modyfikacji, np. Next-Gen, Naturalux, RGM itp.

Tutaj wynik moich dotychczasowej pracy:

Słupek prowadzący U-1 a
Nowe:
Image
Image
Image
Image

Stare:
Image

Tablica przejścia granicznego
Nowe:
Image
Image

Stare:
Image
Image

Na początku odświeżę polskie znaki, tekstury ścian, ogrodzeń mostów.
Stworzyłem też modyfikacje na nawigację z głosem Google Maps (Jarosław Juszkiewicz), ale jest on na 1.36 i wymaga testów na które teraz nie mam czasu. Kiedy znajdę czas to dokończę testy i zrobię go pod FMODa.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24/06/2020 05:44 PM przez AdisonCavani.)
24/06/2020 05:35 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER , Jakubek , Ziom , Bozo , Kalim , Old Ted , patryk1827 , Michal_Z_gno , Strzeleckyy , mateuszpaluch
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,384
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 44
Podziękował: 2975
Podziękowano mu 952 raz(y)
Post: #2
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Nie ważne czy praca jest czasochłonna czy nie. Uważam że powinieneś wrócić do ME i robić małymi kroczkami po 1-2h dziennie mapkę.
24/06/2020 08:27 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
patryk1827 Offline
Patryk
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 412
Dołączył: 14/04/2020
Reputacja: 19
Podziękował: 239
Podziękowano mu 348 raz(y)
Post: #3
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Słupek się zdecydowanie różni. Doradziłbym jeśli oczywiście znajdziesz czas, np. podsunięcie zdjęcia z innym modem graficznym.

Sic Parvis Magna
(Wielkość od skromnych początków)
24/06/2020 08:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
PLAYER Offline
Zabujca
***
ViP

Skąd: Tak
Liczba postów: 1,356
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 108
Podziękował: 2798
Podziękowano mu 1217 raz(y)
Post: #4
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Bardzo ładnie, życzę powodzenia.

Jeżeli mój post był wartościowy możesz mi się odwdzięczyć podziękowaniem, czy punktem reputacji Big Grin
25/06/2020 06:52 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
AdisonCavani Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kraków
Liczba postów: 42
Dołączył: 14/01/2020
Reputacja: 9
Podziękował: 50
Podziękowano mu 164 raz(y)
Post: #5
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Aktualnie odświeżyłem ok. 50% polskich znaków. Po ich ukończeniu zajmę się teksturami lamp, barierek, chodników, krawężników itp.

Na znaki drogowe została nałożona tekstura folii ochronnej, którą widać jeśli przyjrzymy się pod odpowiednim kątem.

Efekty prac:

Nowe:
Image
Image
Image
Image

Stare:
Image
Image
Image
Image

Zgodnie z prośbą zdjęcia wykonane z modami graficznymi (NextGen + Naturalux).

PS. Wyszła beta 1.38, przez co ww. mody nie będą działały (zmiany w skybox) bez aktualizacji. Z tego co wiem, to prace nad Naturalux są zawieszone, a Next-Gen jest płatny (miała wyjść darmowa wersja, ale jest opóźniona - o ile w ogóle wyjdzie).
26/06/2020 04:02 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Jakubek , Kalim , Old Ted , PLAYER , patryk1827
Jakubek Offline
Kaliszok
*****
Pomocnik

Skąd: Kalisz (Wielkopolska)
Liczba postów: 473
Dołączył: 24/06/2018
Reputacja: 32
Podziękował: 1442
Podziękowano mu 1471 raz(y)
Post: #6
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Bardzo ładnie ci to wychodzi - czekam na więcej 10/10


26/06/2020 04:35 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
Kalim Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Mazowsze
Liczba postów: 23
Dołączył: 08/04/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 23
Podziękowano mu 16 raz(y)
Post: #7
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Dobra robota!
26/06/2020 04:36 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
Kaktusik585 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Zielona Góra
Liczba postów: 109
Dołączył: 30/10/2018
Reputacja: 2
Podziękował: 84
Podziękowano mu 54 raz(y)
Post: #8
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Bardzo ładnie to wychodzi mam nadzieję że będzie kompatybilne z REALISTIC GRAPHICS MOD

26/06/2020 10:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
AdisonCavani Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kraków
Liczba postów: 42
Dołączył: 14/01/2020
Reputacja: 9
Podziękował: 50
Podziękowano mu 164 raz(y)
Post: #9
RE: [W.I.P] Mod graficzny
(26/06/2020 10:28 PM)Kaktusik585 napisał(a):  Bardzo ładnie to wychodzi mam nadzieję że będzie kompatybilne z REALISTIC GRAPHICS MOD

Mod będzie składał się z kilku paczek, więc będzie opcja użycia samych tekstur, a nie oświetlenia, skyboxa itp.
26/06/2020 11:16 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Igieev_ Offline
Vip
***
ViP

Skąd: Kutno
Liczba postów: 227
Dołączył: 02/01/2020
Reputacja: 17
Podziękował: 315
Podziękowano mu 323 raz(y)
Post: #10
RE: [W.I.P] Mod graficzny
Kozak, powodzenia! Big Grin
27/06/2020 10:55 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości