Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Map edytor
Autor Wiadomość
Kamilgut Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 5
Dołączył: 15/07/2020
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #1
Map edytor
Map edytor uruchamia sie normalnie , ale gdy chce edytowac mape ameryki (-edit america) to mapa sie laduje ale przy ladowaniu sie pliku precaching model prefab wyskakuje blad : "failed to load map file"

Prosze o pomoc
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/07/2020 02:19 PM przez Kamilgut.)
15/07/2020 02:19 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
UberMobiljusz (Mobilek) Offline
Prisoner of the Highway
***
ViP

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 104
Dołączył: 24/03/2019
Reputacja: 9
Podziękował: 327
Podziękowano mu 343 raz(y)
Post: #2
RE: Map edytor
Domyślna mapa w ATSie kryje się pod nazwą usa.mbd, a nie america.mbd. Edytor nie da rady wczytać mapy, która nie istnieje. Tongue

Image
15/07/2020 03:06 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Kamilgut
Kamilgut Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 5
Dołączył: 15/07/2020
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #3
Shocked RE: Map edytor
(15/07/2020 03:06 PM)UberMobiljusz (Mobilek) napisał(a):  Domyślna mapa w ATSie kryje się pod nazwą usa.mbd, a nie america.mbd. Edytor nie da rady wczytać mapy, która nie istnieje. Tongue
Dzięki nie jestem pro graczem i nie posiadam dużej wiedzy na ten temat. Jeszcze raz dzięki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/07/2020 04:25 PM przez Kamilgut.)
15/07/2020 04:24 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Kamilgut Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 5
Dołączył: 15/07/2020
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #4
RE: Map edytor
(15/07/2020 03:06 PM)UberMobiljusz (Mobilek) napisał(a):  Domyślna mapa w ATSie kryje się pod nazwą usa.mbd, a nie america.mbd. Edytor nie da rady wczytać mapy, która nie istnieje. Tongue

Jednak nie działa Sad Nie to miało wpływ na działanie
15/07/2020 04:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
UberMobiljusz (Mobilek) Offline
Prisoner of the Highway
***
ViP

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 104
Dołączył: 24/03/2019
Reputacja: 9
Podziękował: 327
Podziękowano mu 343 raz(y)
Post: #5
RE: Map edytor
Masz jakieś mody w folderze "mod" podczas uruchamiania Edytora? Być może coś się ze sobą gryzie. Spróbuj je tymczasowo gdzieś przenieść, tak aby folder "mod" był pusty. Modyfikacje z Warsztatu Steama również najlepiej na początku dezaktywować na czas pracy w Edytorze. Później, jak się nabierze wprawy, to można je spokojnie po jednym dodawać i obserwować jak się zachowują.

Do tego, jeśli nie masz, to utwórz sobie w folderze z grą nowy folder "base_map" (Jeśli masz już zwykły folder "base", to zmień jego nazwę na "base_map", a jeśli nie będziesz go mieć wcale, to go po prostu utwórz.), a w nim dodatkowo jeszcze jeden folder o nazwie "map". Tam będą zapisywały się pliki Twojej mapy.

To są podstawy, które zakładam, że wziąłeś już wcześniej pod uwagę, ale zawsze można o czymś zapomnieć. Jeśli zrobiłeś wszystko z powyższych, a mapa dalej się nie wczytuje, to podaj log. Spróbujemy coś poczarować. Wink

Na koniec jeszcze raz upewnij się, czy przy uruchamianiu na pewno wpisujesz dokładnie "-edit usa", ponieważ w tym przypadku precyzja podczas wpisywania odpowiedniej nazwy to kluczowa rzecz, z udziałem której najczęściej pojawiają się pomyłki skutkujące niemożnością odpalenia danej mapy w Edytorze.

Image
15/07/2020 09:14 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Kamilgut Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 5
Dołączył: 15/07/2020
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #6
RE: Map edytor
(15/07/2020 09:14 PM)UberMobiljusz (Mobilek) napisał(a):  Masz jakieś mody w folderze "mod" podczas uruchamiania Edytora? Być może coś się ze sobą gryzie. Spróbuj je tymczasowo gdzieś przenieść, tak aby folder "mod" był pusty. Modyfikacje z Warsztatu Steama również najlepiej na początku dezaktywować na czas pracy w Edytorze. Później, jak się nabierze wprawy, to można je spokojnie po jednym dodawać i obserwować jak się zachowują.

Do tego, jeśli nie masz, to utwórz sobie w folderze z grą nowy folder "base_map" (Jeśli masz już zwykły folder "base", to zmień jego nazwę na "base_map", a jeśli nie będziesz go mieć wcale, to go po prostu utwórz.), a w nim dodatkowo jeszcze jeden folder o nazwie "map". Tam będą zapisywały się pliki Twojej mapy.

To są podstawy, które zakładam, że wziąłeś już wcześniej pod uwagę, ale zawsze można o czymś zapomnieć. Jeśli zrobiłeś wszystko z powyższych, a mapa dalej się nie wczytuje, to podaj log. Spróbujemy coś poczarować. Wink

Na koniec jeszcze raz upewnij się, czy przy uruchamianiu na pewno wpisujesz dokładnie "-edit usa", ponieważ w tym przypadku precyzja podczas wpisywania odpowiedniej nazwy to kluczowa rzecz, z udziałem której najczęściej pojawiają się pomyłki skutkujące niemożnością odpalenia danej mapy w Edytorze.

Działa lecz mam tym razem taki komunikat:

Found 4 items

I cztery przedmioty z errorem ivalid Item!

Nie reaguje na zadne polecenia a mapa nie chce się wczytać
16/07/2020 12:41 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
UberMobiljusz (Mobilek) Offline
Prisoner of the Highway
***
ViP

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 104
Dołączył: 24/03/2019
Reputacja: 9
Podziękował: 327
Podziękowano mu 343 raz(y)
Post: #7
RE: Map edytor
Zamknij okno z tym komunikatem. Wyskakuje ono prawie zawsze i wystarczy je zamknąć.

Na domyślnej mapie też są błędy, tak jak na każdej innej, a ten komunikat jedynie o nich informuje.

Image
16/07/2020 02:39 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa