Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolorowa alpha
Autor Wiadomość
ostry_zabrze Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd: Silesia
Liczba postów: 6
Dołączył: 27/02/2019
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #1
Kolorowa alpha
Witam, czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć czy jest możliwość dodania kolorowej alphy do dds?

Chcę zrobić świecące na pomarańczowo części i edytowałem już teksture maski, ale tekstura dalej zapala się jakby na biało nie ma tego koloru który jest na dds.

05/12/2020 03:43 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,006
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 621
Podziękował: 33027
Podziękowano mu 14715 raz(y)
Post: #2
RE: Kolorowa alpha
Jeśli chodzi o lampy w pojeździe to trzeba zrobić lightmask czyli generalnie dodać nowy kanał i go odpowiednio zmapować:
Image

Inne rzeczy można podświetlić samym matem używając wartość eut2.dif.lum.


A najlepiej to napisz i pokaż na fotce co dokładnie chcesz tam podświetlić to będzie łatwiej pomóc Tongue

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05/12/2020 04:13 PM przez Michal_Z_gno.)
05/12/2020 04:11 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa