Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 1 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VW PASSAT B5FL 1.9 TDI
Autor Wiadomość
Ballino Online
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 333
Dołączył: 06/10/2013
Reputacja: 8
Podziękował: 13
Podziękowano mu 823 raz(y)
Post: #11
RE: VW PASSAT B5FL 1.9 TDI
Tej, przecież źle ten pastuch nie wygląda. Warto zainwestować w to niż kupować kolejnego gruza niewiele droższego i wpierdzielić się na minę. Tutaj wymiana błotnika, zderzaka i polerka lamp zrobią robotę a podejrzewam, że zamknie się w 400 zł.. Więc nie przesadzajcie.

30/12/2020 09:43 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Kwidzinsky. , Szosa
Marcin D Offline
Menda forumowa :P
****
Trucker

Skąd: DB
Liczba postów: 733
Dołączył: 22/05/2015
Reputacja: 33
Podziękował: 103
Podziękowano mu 546 raz(y)
Post: #12
RE: VW PASSAT B5FL 1.9 TDI
(30/12/2020 04:51 PM)BorUwa napisał(a):  Patrząc na twoje auto to nie ma w co pakować pieniędzy, a do tego jest to zwykły poobijany passat b5 1.9 tdi... Jeszcze jakby był w fajnej opcji albo z fajnym silnikiem to warto włożyć trochę grosza, a przy jego aktualnym, opłakanym stanie trzeba być niespełna rozumu. Felgi, które chcesz kupić są tyle warte co ten passat aktualnie, może trochę więcej. 2smiech
Mój biedades też ma znaczny przebieg ( całe 331 tys km) i co też mam go na złom wywalić?? Puki jeździ jest dobrze a na zabawke to sie kupuje drugie auto a nie żeby mieć jedno Smile JA w swojego wsadziłem coś ok 5 tysi i widze że on ostatniego słowa nie powiedział......

Co do passata: ja nie przepadam akurat za Volkswagen Auto Gruppe ale na pierwsze auto paścierak jest dobry bo tani w utrzymaniu- pali tyla co abstynent wypija alkoholu,części wszędzie pełno tylko wymiana rozrządu powoduje u mechaników panike( trza całą morde wymontowywać). Silnik jest idioto odporny i pojedzie nawet na rzepaku( w moim cdi nie odwazyłbym sie nawet tego użyć).

Z mojej strony negacji pomysłu nie ma bo każdy kupuje to co chce i ciul nam do tego co z tym zrobi. Chcesz tuningować go-prosze bardzo to twój cyrk i Twoje małpy Wink
31/12/2020 10:43 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
łukasz123 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 386
Dołączył: 30/03/2017
Reputacja: 4
Podziękował: 454
Podziękowano mu 483 raz(y)
Post: #13
RE: VW PASSAT B5FL 1.9 TDI
Dlaczego rozrzad w passacie wywołuję panike dla mechaników? Sam front jesli nie jest zdrutowany to sciagasz go w 30 minut i później masz kozacki dostęp do osprzętu itp
31/12/2020 04:01 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Euro3 Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 7
Dołączył: 31/12/2020
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 14 raz(y)
Post: #14
RE: VW PASSAT B5FL 1.9 TDI
Ten passat nie wygląda tak źle jak co poniektórzy go oceniają. Używany zderzak to grosze, błotniki niby też, jednak one rdzewieją, bo w środku są wygłuszenia, które trzymają wilgoć. Może być ciężko dorwać dobre błotniki, chociaż kolor pospolity to nie będzie może tragedii. Jak nie to pozostają zamienniki. Lampy obowiązkowo do polerki, o ile nie do regeneracji. Jak zrobisz te pierdoły kosmetyczne to samochód wizualnie mocno odżyje. Jak jest w dobrym stanie technicznym, to zrób te pierdoły i jeździj. Ewentualnie kup jakieś przyziemne, nawet oryginalne aluski 16" road america czy phoenix'y 17". Zderzaków pod usa nie musisz wymieniać tylko same listwy, które są drogie i ciężko dostępne. No chyba, że zależy Ci na przednim zderzaku bez miejsca na rejestracje, to wtedy inna bajka. Może i bieda, bo nawet halogenów w zderzaku nie ma, ale jeśli przebieg jest prawdziwy (mały jak na te lata i te auto i co z tym idzie spokojnie drugie tyle przed nim przy dobrym eksploatowaniu), to przy tym nalocie możesz w nim mieć sporo części eksploatacyjnych oryginalnych (zawieszenie, sprzęgło, turbo). Niby dobrze, bo "naszych" tam nie było, a z drugiej strony źle, bo mogą czekać Cię spore koszta jeśli chcesz tym trochę pojeździć. Więc jeśli jest to Twoje pierwsze auto, to nie pchaj się w te pseudo tuningi, tylko trzymaj pieniądze w skarpecie, bo jak passat się zepsuje to czuć to po kieszeni. Zainteresuj się stanem pompy vacuum (wyrabiający się króciec), odmy czy nie puszcza oleju do ic (będzie się pocić przy łączeniu ic, ewentualnie turbina też może puszczać tam olej), odpływami pod aku i serwem - lubią być zapchane, jeśli są tam jeszcze gumy przy odpływach to je wywal. Głównie puszczają uszczelki na blachach drzwi (ta cała blacha z mechanizmem szyby), uszczelka na plastiku od filtra kabinowego, coś tam puszcza przy lince od otwierania maski i wtedy z tych wszystkich miejsc może lać się woda do środka.
31/12/2020 07:01 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Szosa Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Breda (Netherlands)
Liczba postów: 296
Dołączył: 05/10/2019
Reputacja: 5
Podziękował: 233
Podziękowano mu 354 raz(y)
Post: #15
RE: VW PASSAT B5FL 1.9 TDI
(31/12/2020 04:01 PM)łukasz123 napisał(a):  Dlaczego rozrzad w passacie wywołuję panike dla mechaników? Sam front jesli nie jest zdrutowany to sciagasz go w 30 minut i później masz kozacki dostęp do osprzętu itp

Tłumaczą się właśnie "ściąganiem frontu, który się trzyma na kilka śrubek...

31/12/2020 08:24 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Wąski Offline
Mafia Gabaryciorzy :E
****
Trucker

Skąd: WLS
Liczba postów: 539
Dołączył: 13/07/2012
Reputacja: 52
Podziękował: 1078
Podziękowano mu 986 raz(y)
Post: #16
RE: VW PASSAT B5FL 1.9 TDI
(31/12/2020 08:24 PM)Szosa napisał(a):  
(31/12/2020 04:01 PM)łukasz123 napisał(a):  Dlaczego rozrzad w passacie wywołuję panike dla mechaników? Sam front jesli nie jest zdrutowany to sciagasz go w 30 minut i później masz kozacki dostęp do osprzętu itp

Tłumaczą się właśnie "ściąganiem frontu, który się trzyma na kilka śrubek...

Bo tu chodzi o rozjebane torxy wewnętrzne w zbijaku zderzaka, jak sam zderzak zdjąć jest to kwestia 15 minut to jak zrobi się jajo w środku łba torxa to zostaje tylko kątówka bo nie ruszysz tej śruby gwarantuję Ci to. Poza tym ściągnięcie pasa przedniego jest o wiele lepszym rozwiązaniem jak podwieszanie silnika i 10 centymetrów miejsca w przypadku silnika poprzecznego.

PS. nie chodzi mi o te dwie pod kratkami halogenów tylko te 3 przykręcane do podłużnic z obu stron.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31/12/2020 08:44 PM przez Wąski.)
31/12/2020 08:42 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Szosa Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Breda (Netherlands)
Liczba postów: 296
Dołączył: 05/10/2019
Reputacja: 5
Podziękował: 233
Podziękowano mu 354 raz(y)
Post: #17
RE: VW PASSAT B5FL 1.9 TDI
(31/12/2020 08:42 PM)Wąski napisał(a):  
(31/12/2020 08:24 PM)Szosa napisał(a):  
(31/12/2020 04:01 PM)łukasz123 napisał(a):  Dlaczego rozrzad w passacie wywołuję panike dla mechaników? Sam front jesli nie jest zdrutowany to sciagasz go w 30 minut i później masz kozacki dostęp do osprzętu itp

Tłumaczą się właśnie "ściąganiem frontu, który się trzyma na kilka śrubek...

Bo tu chodzi o rozjebane torxy wewnętrzne w zbijaku zderzaka, jak sam zderzak zdjąć jest to kwestia 15 minut to jak zrobi się jajo w środku łba torxa to zostaje tylko kątówka bo nie ruszysz tej śruby gwarantuję Ci to. Poza tym ściągnięcie pasa przedniego jest o wiele lepszym rozwiązaniem jak podwieszanie silnika i 10 centymetrów miejsca w przypadku silnika poprzecznego.

PS. nie chodzi mi o te dwie pod kratkami halogenów tylko te 3 przykręcane do podłużnic z obu stron.

Akurat miałem problem z rozjebanym torxem, jeszcze ujowo wchodzą od dołu (a6 c5)

31/12/2020 09:13 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Wąski Offline
Mafia Gabaryciorzy :E
****
Trucker

Skąd: WLS
Liczba postów: 539
Dołączył: 13/07/2012
Reputacja: 52
Podziękował: 1078
Podziękowano mu 986 raz(y)
Post: #18
RE: VW PASSAT B5FL 1.9 TDI
(31/12/2020 09:13 PM)Szosa napisał(a):  
(31/12/2020 08:42 PM)Wąski napisał(a):  
(31/12/2020 08:24 PM)Szosa napisał(a):  
(31/12/2020 04:01 PM)łukasz123 napisał(a):  Dlaczego rozrzad w passacie wywołuję panike dla mechaników? Sam front jesli nie jest zdrutowany to sciagasz go w 30 minut i później masz kozacki dostęp do osprzętu itp

Tłumaczą się właśnie "ściąganiem frontu, który się trzyma na kilka śrubek...

Bo tu chodzi o rozjebane torxy wewnętrzne w zbijaku zderzaka, jak sam zderzak zdjąć jest to kwestia 15 minut to jak zrobi się jajo w środku łba torxa to zostaje tylko kątówka bo nie ruszysz tej śruby gwarantuję Ci to. Poza tym ściągnięcie pasa przedniego jest o wiele lepszym rozwiązaniem jak podwieszanie silnika i 10 centymetrów miejsca w przypadku silnika poprzecznego.

PS. nie chodzi mi o te dwie pod kratkami halogenów tylko te 3 przykręcane do podłużnic z obu stron.

Akurat miałem problem z rozjebanym torxem, jeszcze ujowo wchodzą od dołu (a6 c5)
Trochę tego przerobiłem w C5tkach bo rozbieram na części i większość zmienia te długie torxy na zwykłe łby sześciokątne i problem rozwiązany ale ile wycinałem łbów torxów zbijaka to nie zliczę haha

31/12/2020 09:18 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Szosa Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Breda (Netherlands)
Liczba postów: 296
Dołączył: 05/10/2019
Reputacja: 5
Podziękował: 233
Podziękowano mu 354 raz(y)
Post: #19
RE: VW PASSAT B5FL 1.9 TDI
(31/12/2020 09:18 PM)Wąski napisał(a):  
(31/12/2020 09:13 PM)Szosa napisał(a):  
(31/12/2020 08:42 PM)Wąski napisał(a):  
(31/12/2020 08:24 PM)Szosa napisał(a):  
(31/12/2020 04:01 PM)łukasz123 napisał(a):  Dlaczego rozrzad w passacie wywołuję panike dla mechaników? Sam front jesli nie jest zdrutowany to sciagasz go w 30 minut i później masz kozacki dostęp do osprzętu itp

Tłumaczą się właśnie "ściąganiem frontu, który się trzyma na kilka śrubek...

Bo tu chodzi o rozjebane torxy wewnętrzne w zbijaku zderzaka, jak sam zderzak zdjąć jest to kwestia 15 minut to jak zrobi się jajo w środku łba torxa to zostaje tylko kątówka bo nie ruszysz tej śruby gwarantuję Ci to. Poza tym ściągnięcie pasa przedniego jest o wiele lepszym rozwiązaniem jak podwieszanie silnika i 10 centymetrów miejsca w przypadku silnika poprzecznego.

PS. nie chodzi mi o te dwie pod kratkami halogenów tylko te 3 przykręcane do podłużnic z obu stron.

Akurat miałem problem z rozjebanym torxem, jeszcze ujowo wchodzą od dołu (a6 c5)
Trochę tego przerobiłem w C5tkach bo rozbieram na części i większość zmienia te długie torxy na zwykłe łby sześciokątne i problem rozwiązany ale ile wycinałem łbów torxów zbijaka to nie zliczę haha
U mnie jeszcze byl problem z tym, ze ta przyspawana sruba od środka w ktora wchodzi torx sie ukrecila i cala sruba sobie chodzila

03/01/2021 04:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Volkswagen Passat B3 100 % klasyk! .:Seba11:. 76 17,746 17/12/2019 06:16 PM
Ostatni post: Maacul

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa