Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Błąd w mappingu po exporcie
Autor Wiadomość
Dymitry Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd: Suwałki
Liczba postów: 5
Dołączył: 17/09/2018
Reputacja: 0
Podziękował: 11
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #1
Błąd w mappingu po exporcie
Cześć, mianowicie mam taki problem po exporcie ze zmodelera 3. Model oryginalny SCSu po dodaniu paru rzeczy i exporcie. W grze tworzą mi się takie cuda na lakierze. Ktoś może coś wie co na to poradzić?

Image

Błędy:
[dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
dx11] Failed to create vertex input layout!
21/02/2021 08:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ME] Problem po exporcie modelu Dominiko 8 3,648 12/01/2017 12:49 AM
Ostatni post: MAD MAX
  Witam poszukuje osoby która pomogła mi w mappingu .:Subarynek:. 4 2,100 05/03/2016 01:08 PM
Ostatni post: .:Subarynek:.
  [Zmod 2] Błąd po exporcie Łukasz23 20 9,345 23/08/2015 04:59 PM
Ostatni post: VresT
  [Blender] Problem ze światłami po exporcie MB MP4 [ETS2] KpA3 4 3,913 15/08/2015 04:13 PM
Ostatni post: KpA3
  Błąd po exporcie Decker 2 1,900 21/04/2015 07:49 PM
Ostatni post: Decker

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa