Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rondo
Autor Wiadomość
myjeokna Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 15
Dołączył: 01/03/2018
Reputacja: 1
Podziękował: 4
Podziękowano mu 6 raz(y)
Post: #1
Rondo
Dobry, mam pytanko. Mam takie rondo:

Image

Chciałbym, aby pojazdy AI, jadące z prawej strony, chcące zjechać w prawo (1 zjazdem) nie wjeżdżały bezpośrednio na rondo, tylko jechały przeznaczoną do tego drogą jednokierunkową (jak na zdjęciu).

Moje pytanie jest takie: czy da się tak zrobić oraz jeśli jest to możliwe, jak to zrobić?

Z góry dzięki za pomoc Smile
09/08/2021 04:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
BaKing Offline
Wsiok z Radomia
***
ViP

Skąd: Radom, Mazowieckie
Liczba postów: 370
Dołączył: 25/11/2019
Reputacja: 16
Podziękował: 175
Podziękowano mu 391 raz(y)
Post: #2
RE: Rondo
Chyba niestety nie da się tak
09/08/2021 09:58 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: myjeokna2
buwek Offline
Najleniwszy map-maker
****
Trucker

Skąd: Polesie Lubelskie
Liczba postów: 491
Dołączył: 24/11/2018
Reputacja: 28
Podziękował: 332
Podziękowano mu 1143 raz(y)
Post: #3
RE: Rondo
Tak poza tematem to ładne rondo

Avalkiz i tak pojechałby prosto przez wysepkę XD

Jeśli podoba ci się moja twórczość, to dodaj podziękowanie na forum Smile
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
09/08/2021 10:28 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: myjeokna2
panmalina68 Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 6
Dołączył: 07/12/2020
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #4
RE: Rondo
w blenderze usunac by ruch nie jechal tamtedy albo czyms innym a ladne rondo jak cos
12/08/2021 05:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: myjeokna
BaKing Offline
Wsiok z Radomia
***
ViP

Skąd: Radom, Mazowieckie
Liczba postów: 370
Dołączył: 25/11/2019
Reputacja: 16
Podziękował: 175
Podziękowano mu 391 raz(y)
Post: #5
RE: Rondo
(12/08/2021 05:29 PM)panmalina68 napisał(a):  w blenderze usunac by ruch nie jechal tamtedy albo czyms innym a ladne rondo jak cos

jest sens specialnie bawić się w blenderze kilka godzin jak ktoś nie umie dla jednego ronda? Dla mnie nie
12/08/2021 05:42 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Wojtek! Offline
Vip
***
ViP

Skąd: Koło
Liczba postów: 139
Dołączył: 31/12/2017
Reputacja: 3
Podziękował: 56
Podziękowano mu 112 raz(y)
Post: #6
RE: Rondo
Nie jest to takie trudne jak się wydaje
12/08/2021 08:31 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michaleczeq Offline
PR Team
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 439
Dołączył: 20/09/2016
Reputacja: 49
Podziękował: 81
Podziękowano mu 1442 raz(y)
Post: #7
RE: Rondo
Spróbuj zawrzeć całe to rondo wraz z tym zjazdem w "traffic area" i zaznacz tam opcję "crossroad". Możliwe że to rozwiąże problem.
Ta opcja powoduje to, że drogi i prefaby wchodzące w skład zaznaczenia są traktowane jako jedno skrzyżowanie (a nie każdy prefab osobno), dzięki czemu AI lepiej sobie radzi z takimi skrzyżowaniami.
12/08/2021 09:01 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , myjeokna
buwek Offline
Najleniwszy map-maker
****
Trucker

Skąd: Polesie Lubelskie
Liczba postów: 491
Dołączył: 24/11/2018
Reputacja: 28
Podziękował: 332
Podziękowano mu 1143 raz(y)
Post: #8
RE: Rondo
(12/08/2021 09:01 PM)Michaleczeq napisał(a):  Spróbuj zawrzeć całe to rondo wraz z tym zjazdem w "traffic area" i zaznacz tam opcję "crossroad". Możliwe że to rozwiąże problem.
Ta opcja powoduje to, że drogi i prefaby wchodzące w skład zaznaczenia są traktowane jako jedno skrzyżowanie (a nie każdy prefab osobno), dzięki czemu AI lepiej sobie radzi z takimi skrzyżowaniami.

Codzienna dawka wiedzy od Michaleczqa Smile
Teraz to ja będę budować ogromne skrzyżowania :E
Image

Jeśli podoba ci się moja twórczość, to dodaj podziękowanie na forum Smile
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
12/08/2021 09:09 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
myjeokna Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 15
Dołączył: 01/03/2018
Reputacja: 1
Podziękował: 4
Podziękowano mu 6 raz(y)
Post: #9
RE: Rondo
(12/08/2021 09:01 PM)Michaleczeq napisał(a):  Spróbuj zawrzeć całe to rondo wraz z tym zjazdem w "traffic area" i zaznacz tam opcję "crossroad". Możliwe że to rozwiąże problem.
Ta opcja powoduje to, że drogi i prefaby wchodzące w skład zaznaczenia są traktowane jako jedno skrzyżowanie (a nie każdy prefab osobno), dzięki czemu AI lepiej sobie radzi z takimi skrzyżowaniami.

Zrobiłem tak jak napisałeś lecz niestety nie przyniosło to efektów, AI dalej jedzie tak samo. Może ktoś ma inny pomysł? Bo blendera to ja nawet uruchomić nie umiem a co dopiero coś w nim edytować Tongue
13/08/2021 07:33 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
buwek Offline
Najleniwszy map-maker
****
Trucker

Skąd: Polesie Lubelskie
Liczba postów: 491
Dołączył: 24/11/2018
Reputacja: 28
Podziękował: 332
Podziękowano mu 1143 raz(y)
Post: #10
RE: Rondo
Pomysł jest taki, że po prostu tego nie ruszać Tongue
I tak mało kto na to zwróci uwagę Wink

A może ktoś kiedyś przeniesie TM: PE z Citiesków do ETS2 :E Wtedy to by było piękne móc ręcznie łączyć pasy

Jeśli podoba ci się moja twórczość, to dodaj podziękowanie na forum Smile
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14/08/2021 04:03 PM przez buwek.)
14/08/2021 04:03 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa