Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rondo
Autor Wiadomość
myjeokna Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 11
Dołączył: 01/03/2018
Reputacja: 1
Podziękował: 4
Podziękowano mu 3 raz(y)
Post: #1
Rondo
Dobry, mam pytanko. Mam takie rondo:

Image

Chciałbym, aby pojazdy AI, jadące z prawej strony, chcące zjechać w prawo (1 zjazdem) nie wjeżdżały bezpośrednio na rondo, tylko jechały przeznaczoną do tego drogą jednokierunkową (jak na zdjęciu).

Moje pytanie jest takie: czy da się tak zrobić oraz jeśli jest to możliwe, jak to zrobić?

Z góry dzięki za pomoc Smile
09/08/2021 02:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
BaKing Offline
Nietypowy Map Maker
***
ViP

Skąd: Radom
Liczba postów: 307
Dołączył: 25/11/2019
Reputacja: 16
Podziękował: 129
Podziękowano mu 295 raz(y)
Post: #2
RE: Rondo
Chyba niestety nie da się tak

Image
Nasz Team posiada sygnature która jest przerobionym banerem Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad


Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.


Jeśli podoba ci się moja twórczość możesz podziękować i poprawić mi humor tym Smile
09/08/2021 07:58 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: myjeokna2
buwek Offline
Najleniwszy map-maker
***
ViP

Skąd: Polesie Lubelskie
Liczba postów: 199
Dołączył: 24/11/2018
Reputacja: 14
Podziękował: 184
Podziękowano mu 435 raz(y)
Post: #3
RE: Rondo
Tak poza tematem to ładne rondo

Avalkiz i tak pojechałby prosto przez wysepkę XD

Jeśli podoba ci się moja twórczość, to dodaj podziękowanie na forum Smile
Image
09/08/2021 08:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: myjeokna2
panmalina68 Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 6
Dołączył: 07/12/2020
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 1 raz(y)
Post: #4
RE: Rondo
w blenderze usunac by ruch nie jechal tamtedy albo czyms innym a ladne rondo jak cos
12/08/2021 03:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: myjeokna
BaKing Offline
Nietypowy Map Maker
***
ViP

Skąd: Radom
Liczba postów: 307
Dołączył: 25/11/2019
Reputacja: 16
Podziękował: 129
Podziękowano mu 295 raz(y)
Post: #5
RE: Rondo
(12/08/2021 03:29 PM)panmalina68 napisał(a):  w blenderze usunac by ruch nie jechal tamtedy albo czyms innym a ladne rondo jak cos

jest sens specialnie bawić się w blenderze kilka godzin jak ktoś nie umie dla jednego ronda? Dla mnie nie

Image
Nasz Team posiada sygnature która jest przerobionym banerem Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad


Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.


Jeśli podoba ci się moja twórczość możesz podziękować i poprawić mi humor tym Smile
12/08/2021 03:42 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Wojtek! Offline
Vip
***
ViP

Skąd: Koło
Liczba postów: 141
Dołączył: 31/12/2017
Reputacja: 3
Podziękował: 56
Podziękowano mu 109 raz(y)
Post: #6
RE: Rondo
Nie jest to takie trudne jak się wydaje
12/08/2021 06:31 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michaleczeq Offline
PR Team
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 370
Dołączył: 20/09/2016
Reputacja: 38
Podziękował: 79
Podziękowano mu 1117 raz(y)
Post: #7
RE: Rondo
Spróbuj zawrzeć całe to rondo wraz z tym zjazdem w "traffic area" i zaznacz tam opcję "crossroad". Możliwe że to rozwiąże problem.
Ta opcja powoduje to, że drogi i prefaby wchodzące w skład zaznaczenia są traktowane jako jedno skrzyżowanie (a nie każdy prefab osobno), dzięki czemu AI lepiej sobie radzi z takimi skrzyżowaniami.
12/08/2021 07:01 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , myjeokna
buwek Offline
Najleniwszy map-maker
***
ViP

Skąd: Polesie Lubelskie
Liczba postów: 199
Dołączył: 24/11/2018
Reputacja: 14
Podziękował: 184
Podziękowano mu 435 raz(y)
Post: #8
RE: Rondo
(12/08/2021 07:01 PM)Michaleczeq napisał(a):  Spróbuj zawrzeć całe to rondo wraz z tym zjazdem w "traffic area" i zaznacz tam opcję "crossroad". Możliwe że to rozwiąże problem.
Ta opcja powoduje to, że drogi i prefaby wchodzące w skład zaznaczenia są traktowane jako jedno skrzyżowanie (a nie każdy prefab osobno), dzięki czemu AI lepiej sobie radzi z takimi skrzyżowaniami.

Codzienna dawka wiedzy od Michaleczqa Smile
Teraz to ja będę budować ogromne skrzyżowania :E
Image

Jeśli podoba ci się moja twórczość, to dodaj podziękowanie na forum Smile
Image
12/08/2021 07:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
myjeokna Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 11
Dołączył: 01/03/2018
Reputacja: 1
Podziękował: 4
Podziękowano mu 3 raz(y)
Post: #9
RE: Rondo
(12/08/2021 07:01 PM)Michaleczeq napisał(a):  Spróbuj zawrzeć całe to rondo wraz z tym zjazdem w "traffic area" i zaznacz tam opcję "crossroad". Możliwe że to rozwiąże problem.
Ta opcja powoduje to, że drogi i prefaby wchodzące w skład zaznaczenia są traktowane jako jedno skrzyżowanie (a nie każdy prefab osobno), dzięki czemu AI lepiej sobie radzi z takimi skrzyżowaniami.

Zrobiłem tak jak napisałeś lecz niestety nie przyniosło to efektów, AI dalej jedzie tak samo. Może ktoś ma inny pomysł? Bo blendera to ja nawet uruchomić nie umiem a co dopiero coś w nim edytować Tongue
13/08/2021 05:33 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
buwek Offline
Najleniwszy map-maker
***
ViP

Skąd: Polesie Lubelskie
Liczba postów: 199
Dołączył: 24/11/2018
Reputacja: 14
Podziękował: 184
Podziękowano mu 435 raz(y)
Post: #10
RE: Rondo
Pomysł jest taki, że po prostu tego nie ruszać Tongue
I tak mało kto na to zwróci uwagę Wink

A może ktoś kiedyś przeniesie TM: PE z Citiesków do ETS2 :E Wtedy to by było piękne móc ręcznie łączyć pasy

Jeśli podoba ci się moja twórczość, to dodaj podziękowanie na forum Smile
Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14/08/2021 02:03 PM przez buwek.)
14/08/2021 02:03 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa