Siemanko!
Postanowiłem założyć swój "zakątek" na tym forum, gdzie przedstawię moją krótką historię z ETSem
Cała przygoda zaczęła się hmm.. W sumie już dokładnie nie pamiętam kiedy, ale mam jakieś flashbacki, że był to rok 2007/2008. Przygoda z ETSem i VSkami zaczęła się od GoldenLines. Wysłałem podanie, które zostało zaakceptowane i od tego się zaczęło. Masa godzin spędzona na TSie ze wspaniałymi ludźmi, z którymi spędziłem dziesiątki, a nawet bardziej setki godzin jeżdżąc po europejskich szlakach wirtualną ciężarówką.
Po przejściu okresu próbnego postanowiłem dołączyć do podwykonawcy GL i padło na Speed Red Transport, które prowadził Grzesiu z Adamem i jeśli dobrze pamiętam na start dostałem MANa F2000 z patelnią i chyba to był Bodex.
Niestety zdjęć z tamtego okresu nie mam, wtedy jeszcze nie było Flickra. Mój Flickr na którym będę się opierał funkcjonuje od 2011 roku. W międzyczasie otworzyłem chyba swoją działalność Global Trans, która funkcjonowała przez jakiś czas, po czym wróciłem do SRT.
Pierwszy skład jaki mam na hostingu to MB Actros MP2 ze Schmitzką, a poniżej jego zdjęcie
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Jakiś czas później postanowiłem znów spróbować swoich sił w prowadzeniu działalności i postanowiłem odwzorować składy Agromexu i w sumie na nich chyba nauczyłem się obsługiwać ZModa, co widać po Scanii - znalazło się tam wszystko
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Z racji, że miałem ogromny sentyment do SRT i jako młody gówniak co chwila potrzebowałem zmian postanowiłem wrócić do Grzesia i Adama, tym razem na Volvo FH, które już sam mogłem sobie ogarnąć po swojemu bez zawracania dupy Grzegonowi, który czasem już miał mnie dość
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Przyszedł rok 2013 i przyszła pora na zmianę ETSa/GTSa na ETS 2, który po części był rewolucją, coś nowego, z lepszą grafiką, no po prostu był lepszy pod każdym względem.
Postanowiłem po raz kolejny spróbować swoich sił w prowadzeniu własnej działalności i tym razem firma to "TKiM A. Wiedro".
Na start oczywiście nie mogło być nic innego niż Volvo, które przyznam że do dziś bardziej do mnie przemawia niż inne marki
Oto pierwszy zestaw, którym jeździłem na ETS2.
Volvo FH460 + Krone MegaLiner
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
A oto inne zestawy firmowe, którymi niestety nie pamiętam kto jeździł
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Przyszła pora na wymianę taboru z wersji Low deck/Mega na Standard i przyszła pora na przejście z Volva na Scanie, tym razem w moich rękach była R500 V8
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Z czasem oczywiście musiałem dorzucić kilka drobiazgów, żeby się nieco wyróżniać, bo do dziś wychodzę z założenia, że "Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć serią"
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Po pewnym czasie z tego co wynika z Flickra, zrobiłem sobie przerwę od gry i powrót nastąpił w 2015 roku. Na początek dołączyłem do Arkomu, który był prowadzony przez Jarka (Ballino). Jarek dobrze pamiętam?
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Po czym postanowiłem wznowić swoją działalność TKiM A. Wiedro
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
I niestety w okolicach wakacji powoli kończy się moja kariera w ETSie. Kolejne krótki epizody były już poza GoldenLines.
Pracowałem m. in. W Girtece, która nie pamiętam kompletnie przez kogo była prowadzona.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Ostatnia firma w które pracowałem przed 5cio letnią przerwą od ETSa był RusPol prowadzony przez Jarka. Tak, to ten sam RusPol, który aktualnie funkcjonuje i ma temat na tym forum, pozdro Ballino
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Podsumowując w skrócie "kiedyś to było, tera to ni ma"
Historia opisana dość "po łebkach", ale lata swoje mam i pamięć już nie ta.
Mam nadzieję, że spodoba się takie wprowadzenie do mojej galerii