Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 6 głosów - 4.33 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt Kalisz 1:1 v0.19
Autor Wiadomość
Jakubek Offline
Kaliszok
*****
Pomocnik

Skąd: Kalisz
Liczba postów: 682
Dołączył: 24/06/2018
Reputacja: 39
Podziękował: 1707
Podziękowano mu 3325 raz(y)
Post: #1
Projekt Kalisz 1:1 v0.19
Projekt Kalisz 1:1 v0.19

Image

Projekt Kalisz 1:1 to mapa Polski obejmująca na tą chwilę obecną tereny powiatu kaliskiego. Jest w skali 1:1 co oznacza, że przejechanie jednego kilometra przy prędkości 60 km/h zajmie nam 1 minutę. Odwzorowanie do reala wynosi 85%. Mapa oferuje na tą chwilę obecną 40 kilometrów dróg oraz 7 miejscowości.

Image

Image

Image

Mapka siatki dróg, która pojawi się w wersji v0.2

Image

Wymagane DLC:
  • Going East
  • Scandinavia
  • Vive la France!
  • Bella Italia
  • Beyond the Baltic Sea
  • Road to the Black Sea
  • Iberia

Do poprawnego uruchomienia mapy potrzebna jest również najnowsza wersja gry.

Autor:
Jakubek

MAPA:

Pobieranie Modyfikacji:


Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Jeżeli zauważycie jakiś błąd na mapie, wyślijcie wiadomość na adres: projektkalisz11@gmail.com

Facebook: Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Strona Projekt Kalisz 1:1: https://me2xpn.webwave.dev/

Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/06/2022 08:48 PM przez Jakubek.)
18/02/2022 09:26 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , MATAMET , Ziom , Adam.J , PatrykPL , Szoszon , Bart111111 , Bozo , Truckere , Pablo1985a8 , JakubTruck240 , wiktor21XD , adamets2
MATAMET Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 270
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 78
Podziękował: 552
Podziękowano mu 1415 raz(y)
Post: #2
RE: Projekt Kalisz 1:1 v0.18 BETA
Polatałem trochę po mapie, gigantyczny plus za świetne oddanie skali i daleki krajobraz wokół dróg.
Projekt zdecydowanie trafia w moją topkę map do ETS2, buduj dalej a mapa osiągnie duży sukces, już teraz jakościowo jest bardzo dobra Smile

Image
19/02/2022 07:42 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Jakubek
Budyń :)) Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Warszawa, Ursynów [WN]
Liczba postów: 20
Dołączył: 16/03/2021
Reputacja: 2
Podziękował: 62
Podziękowano mu 53 raz(y)
Post: #3
RE: Projekt Kalisz 1:1 v0.18 BETA
Fajne, klimatyczne krajobrazy Smile



Image
Szerokości Big Grin


19/02/2022 11:17 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Jakubek
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,041
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 80
Podziękował: 2562
Podziękowano mu 1151 raz(y)
Post: #4
RE: Projekt Kalisz 1:1 v0.18 BETA
Jak mało kiedy jeżdżę w ETS 2 to tą mapkę przejechałem mniej więcej w 90% i powiem że jeżeli chodzi o klimat ,pomysł i wykonanie to jak dla mnie 9/10, ale jeżeli chodzi o błędy w logu jak na nowy projekt to -10/10, jeżeli chodzi o błędy techniczne typu dziura czy cos takiego to nie zauważyłem ale i szczególnie nie szukałem tego typu rzeczy a i same też mi nie wpadły w oko podczas jazdy wiec jest dobrze Smile

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
19/02/2022 01:32 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Jakubek
Truckere Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 138
Dołączył: 04/10/2016
Reputacja: 12
Podziękował: 33
Podziękowano mu 115 raz(y)
Post: #5
RE: Projekt Kalisz 1:1 v0.18 BETA
Na prawdę świetny projekt. Co prawda mapa jest delikatnie "jednowymiarowa" tzn. budynki stoją bezpośrednio na tzw. tapecie podłogi (czyt. podłoże np. tekstura asfaltu) w wielu miejscach, to chociaż krawężniki by się przydały - popracuj nad tym. Na duży plus krajobraz, oddaje to super klimat południowej wielkopolski, jak pisał wyżej matamet - bardzo dużo terenu wokół samej drogi.
Do tego jeszcze dochodzą grzechy młodych wersji projektów takie jak:
- gubiąca się nawi
- nieczytelne drogi na nawi
- błędy trafficu
- niewidzialne ściany
- itd.
Z powyższej listy prawdopodobnie jesteś świadom występowania tych wszystkich błędów.

Z poważniejszych wtop jakie zanotowałem:
- niewidzialne ściany w Dino w Mycielinie
- AI wjeżdżające na chodnik na jednym skrzyżowaniu w Zbiersku, tam się normalnie generują ciężarówki i autobusy, a krzyżówka bardzo wąska. AI ma tam takie tarło, że się przejechać nie da.
Aha, co mi się jeszcze przypomniało, czy mógłbyś może dołożyć oznakowania w cukrowni w Zbiersku? Strasznie ciężko stamtąd wyjechać, do tego przydałoby się coś na tym placu z hałdami jakiś kamieni, poza rzeczonymi hałdami nic tam nie ma.

Mój Blaszak

AMD Ryzen 5 5600X GoodRAM IRDM X 2x8 GB 3200Mhz MSI GeForce GTX1660 Super 6GB Ventus XS MSI X470 Gaming Plus MAX

Peryferia
Klawiatura: Razer Blackwidow Chroma V1
Mysz: Razer Mamba Chroma Wireless 16.000 DPI
Monitor: LG 29" 21:9 2560x1080p 60Hz
Kierownica: Logitech G920 + Driving Force Shifter
Dodatkowe peryferia: Almar SKRS, Makallos Indicator Box (kierunkowskazy) i buttonbox wykonany na zamówienie
Gamepad: Logitech Rumblepad
Słuchawki: Logitech G733
19/02/2022 02:01 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Jakubek
Bart111111 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Wąbrzeźno (Kujawsko-Pomorskie)
Liczba postów: 37
Dołączył: 12/08/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 51
Podziękowano mu 29 raz(y)
Post: #6
RE: Projekt Kalisz 1:1 v0.18 BETA
Zadam być może głupie pytanie. Zauważyłem, że mapa w widoku gry jest przygotowana pod zrobienie całej Polski, a w Wielkopolsce wydzielone są o ile się nie mylę wszystkie powiaty. Czy po zrobieniu powiatu kaliskiego masz zamiar pójść za ciosem odwzorowywać dalsze tereny czy raczej na tym koniec?
19/02/2022 06:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MATAMET Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 270
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 78
Podziękował: 552
Podziękowano mu 1415 raz(y)
Post: #7
RE: Projekt Kalisz 1:1 v0.18 BETA
(19/02/2022 06:45 PM)Bart111111 napisał(a):  Zadam być może głupie pytanie. Zauważyłem, że mapa w widoku gry jest przygotowana pod zrobienie całej Polski, a w Wielkopolsce wydzielone są o ile się nie mylę wszystkie powiaty. Czy po zrobieniu powiatu kaliskiego masz zamiar pójść za ciosem odwzorowywać dalsze tereny czy raczej na tym koniec?

Zrobienie jednego powiatu w 1:1 zajmie kilka lat, sam sobie możesz odpowiedzieć.

Image
20/02/2022 12:49 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: buwek
Jakubek Offline
Kaliszok
*****
Pomocnik

Skąd: Kalisz
Liczba postów: 682
Dołączył: 24/06/2018
Reputacja: 39
Podziękował: 1707
Podziękowano mu 3325 raz(y)
Post: #8
RE: Projekt Kalisz 1:1 v0.18 BETA
(19/02/2022 06:45 PM)Bart111111 napisał(a):  Zadam być może głupie pytanie. Zauważyłem, że mapa w widoku gry jest przygotowana pod zrobienie całej Polski, a w Wielkopolsce wydzielone są o ile się nie mylę wszystkie powiaty. Czy po zrobieniu powiatu kaliskiego masz zamiar pójść za ciosem odwzorowywać dalsze tereny czy raczej na tym koniec?

Moim celem jest zrobienie całego powiatu kaliskiego oraz sam Kalisz, którego budowa na pewno może być liczona w latach. Oczywiście nie będę wydawał całego Kalisza na jedną wersję - w poszczególnych wersjach będą wydawane kolejne osiedla Kalisza. A jeśli uda mi się zrealizować mój cel, to zobaczymy, w którym kierunku będę rozwijać mapę.
Prace nad wersją v0.18 BETA zajęła mi prawie rok - oczywiście na to wszystko miało wpływ kilka czynników (wakacje, szkoła, problemy z plikami itd.)
W widoku gry jest widoczna cała Polska, ale ze względu na to, żeby ludzie z zagranicy wiedzieli, gdzie się znajduje powiat kaliski.

Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20/02/2022 12:55 PM przez Jakubek.)
20/02/2022 12:51 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bart111111 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Wąbrzeźno (Kujawsko-Pomorskie)
Liczba postów: 37
Dołączył: 12/08/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 51
Podziękowano mu 29 raz(y)
Post: #9
RE: Projekt Kalisz 1:1 v0.18 BETA
Dziękuję za odpowiedź. Wiadomo, że sam Polski nie zrobisz, ponieważ jest to niemożliwe. Potrzebowałbyś sporo map makerskich rąk do pomocy, żeby Polska w całości wyszła jeszcze za naszego życia. Jednakże myślę, że wsparcie przyjdzie z czasem. Gdy mapa zacznie nabierać rozmiarów to myślę, że pomoc przyjdzie sama, bo będzie w tym potencjał. Nie mówię, że teraz go nie ma, oczywiście że jest. Myślę również, że gdy mapa będzie chciała się rozwijać poza powiat kaliski to pomoc mapperów z zewnątrz może być wręcz niezbędna, ponieważ kto lepiej odtworzy dany teren niż ten co na nich mieszka i jest doświadczonym map makerem.
20/02/2022 04:33 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Truckere Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 138
Dołączył: 04/10/2016
Reputacja: 12
Podziękował: 33
Podziękowano mu 115 raz(y)
Post: #10
RE: Projekt Kalisz 1:1 v0.18 BETA
Ciekawie by to mogło wyglądać z fuzją z projektem Matameta.
Jesteś dużo lepszym map makerem, niż ten pożal się boże F.

Mój Blaszak

AMD Ryzen 5 5600X GoodRAM IRDM X 2x8 GB 3200Mhz MSI GeForce GTX1660 Super 6GB Ventus XS MSI X470 Gaming Plus MAX

Peryferia
Klawiatura: Razer Blackwidow Chroma V1
Mysz: Razer Mamba Chroma Wireless 16.000 DPI
Monitor: LG 29" 21:9 2560x1080p 60Hz
Kierownica: Logitech G920 + Driving Force Shifter
Dodatkowe peryferia: Almar SKRS, Makallos Indicator Box (kierunkowskazy) i buttonbox wykonany na zamówienie
Gamepad: Logitech Rumblepad
Słuchawki: Logitech G733
20/02/2022 04:59 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa