Logowanie Zarejestruj

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poszukuje moda z placem manewrowym kat C+E
Autor Wiadomość
Korr95 Offline
Zarejestrowani

Reputacja: 0
Podziękował: 2
Podziękowano mu 0 raz(y)
Poszukuje moda z placem manewrowym kat C+E
Witajcie, nie znam się wgl na tych modach i cudach w ETS2, jestem w trakcie prawdziwego prawka C+E i chciałbym sobie rozpracować zależności działania naczepy na placu manewrowym. Z tego co widziałem w internecie jest trochę nagrań na YT z takimi modami z placami manewrowym ale nigdzie nie jest wyjaśnione skąd to wziąć i jak zainstalować.

1. Jaki mod jest potrzebny i skąd pobrać?

Z góry dziękuję za pomoc, przyczynicie się do pomocy w zdaniu egzaminu państwowego ?4fhl16
07/06/2025 10:41 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Topuś Offline
Vip
ViP

Liczba postów: 128
Reputacja: 14
Podziękował: 426
Podziękowano mu 286 raz(y)
RE: Poszukuje moda z placem manewrowym kat C+E
O ile się nie mylę to mapa Promods, a dokładnie punkt serwisowy w miejscowości Wałcz ma taki placyk. Nie dam uciąć sobie ręki ale zerknij bo coś mi świta. Big Grin

Image

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

07/06/2025 11:27 AM
Korr95 Offline
Zarejestrowani

Podziękowano mu 0 raz(y)
Ok, pobrałem ProMods Big Grin

Teraz rozumiem że trzeba jeszcze pobrać PolandRebuilding stąd ? https://polandrebuilding.pl/

Przeraża mnie, że tyle DLC paczek jest wymagane żeby to odpalić... bym musiał wydać 400 zł na te wszystkie paczki xD

Chyba że ten Wałcz inaczej idzie osiągnąć? może inny mod?
07/06/2025 08:08 PM
Topuś Offline
Vip
ViP

(07/06/2025 08:08 PM)Korr95 napisał(a):  Ok, pobrałem ProMods Big Grin

Teraz rozumiem że trzeba jeszcze pobrać PolandRebuilding stąd ? https://polandrebuilding.pl/

Przeraża mnie, że tyle DLC paczek jest wymagane żeby to odpalić... bym musiał wydać 400 zł na te wszystkie paczki xD

Chyba że ten Wałcz inaczej idzie osiągnąć? może inny mod?