eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Fotografia by Maciejos
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Marcin D

Apache swego czasu był okrzyknięty najgroźniejszym bojowym wiropłatem na świecie Smile ogólnie znam troche szczegółów na jego temat Smile
Filmiki ładne ale najlepszy ten ostatni boeingiem bo to był duży krok na przód dla polskiego lotnictwa pasażerskiego.
(27/02/2014 12:14 AM)Michal_Z_gno napisał(a): [ -> ]Filmiki ładne ale najlepszy ten ostatni boeingiem bo to był duży krok na przód dla polskiego lotnictwa pasażerskiego.

Najpierw były Oskary czyli Boeingi 767-200. Potem Papy (B767-300), a teraz mamy Romeo(B787). Zgadzam się. Był to bardzo duży krok naprzód dla polskiego lotnictwa, a najbardziej dla LOT-u. Boeingi spalały mniej paliwa, niż IŁ-y, a wersja 200ER, miała większy zasięg. Przyczyną katastrof 62, były problemy z silnikami. "Mikołaj Kopernik" rozbił się niecałe 200-300 metrów od pasa, ponieważ doszło do rozerwania wału silnika. Tak samo było w przypadku samolotu "Tadeusz Kościuszko". Ostatnie, radzieckie samoloty, które latały z żurawiem na usterzeniu, to TU-154, które został przekazane 36 PLT.

+

Te czasy już niestety nie wrócą. Lotnisko w Los Angeles i nasz LOT.













Pozdrawiam Smile

Marcin D

Klawy Steyr. Gdzieś go ustrzelił??
Jak dla mnie magnumka najładniejsza Smile
(27/02/2014 09:11 PM)Marcin D napisał(a): [ -> ]Klawy Steyr. Gdzieś go ustrzelił??

Na wjeździe do mojego miasta Wink

(27/02/2014 09:24 PM)VresT napisał(a): [ -> ]Jak dla mnie magnumka najładniejsza Smile

Dziękuje Smile. Ostatnio widziałem, że Habson ją złapał w Anglii :3
Zapomniałem spytać co to za zapowiedz ?
Wcześniej pisałem o zapowiedzi i już piszę o co mi chodziło. Wczoraj rozpisałem się o Mig-u 29, dziś przyszedł czas na samoloty pasażerskie. Pierwszym samolotem LOT-u po wojnie były Douglas DC-3 oraz Lisunov Li-2. Były to samoloty, mające silniki gwiazdowe. Potem zaczęto wprowadzać same, z wiadomych względów, maszyny radzieckie. Jest mały wyjątek, rok 1957 i 1962, kiedy w barwach PLL LOT, zaczynają latać Convair CV-240 i Vickers Viscount. Przełomowym rokiem, dla narodowego przewoźnika, był 1968 rok. Wtedy, do floty, dołącza pierwszy samolot z silnikiem odrzutowym - Tu-134. Wersja podstawowa, zabierała na pokład 72 pasażerów, wersja 134A - 76. Samoloty te, znane były z głośnych silników. Produkcję tych maszyn, zakończono w 1984 roku. Do dnia dzisiejszego, linie lotnicze dawnych krajów ZSRR, ale i nie tylko, wykorzystuje te samoloty.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

+

Rok 1992, lotnisko w Kopenhadze i nasz Tu-134A





Film nagrany, przez nawigatora Tutki Smile. Szklany kokpit z przodu, kojarzony jest z niektórymi radzieckimi samolotami.





Pozdrawiam Smile
DC 3 to chyba był najlepszy model jak na tamte czasy.
Radzieckie były dobre tylko myśliwce a samoloty pasażerskie nie równały się z zachodnią konkurencją.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Przekierowanie