31/10/2015, 07:22 PM
Witam wszystkich w tym wątku będę umieszczał swoje zdjęcia z jazdy w VS.
Na początek może trochę powspominam co było kiedyś, a więc jakoś w Marcu obecnego roku byłem w pierwszej poważnej vs'ce (chyba tak to się pisze ) a była to firma Madex w której na początek dostałem Renault Premium ale całkowicie nie pamiętam jaki silnik i prawie nic nie pamiętam o tym ciągniku, a nie przepraszam pamiętam że był na Rosyjskich blachach Dosyć szybko awansowałem na nowiutkiego Mercedesa MP IV z silnikiem 450 koni ale tak jak szybko awansowałem to też tak szybko odszedłem z tej firmy (jakoś nie mogłem się odnaleźć ale firmę polecam) Po tygodniu trafiłem do T.E.A.M. T.R.A.N.S gdzie przez jakieś 3 tygodnie jeździłem Scanią 124L z silnikiem 470 koni (okres próbny) a potem dostałem Scanię R580 którą woziłem się przez jakieś kolejne 3-4 tygodnie a potem firma niestety upadła, szkoda bo istniała ponad rok albo i więcej już nawet nie pamiętam a ekipa która tam była na 10/10 ale cóż poradzić Po upadku nie jeździłem nigdzie przez 2 miesiące, były wakacje i albo nie było chęci albo po prostu czasu, ale koniec lipca a dokładnie 29.07 trafiłem do firmy L-Trans no i co tu dużo mówić, na start dostałem Mana TGX w średniej kabinie z silnikiem 440 koni, miałem przyjemność nim jeździć przez około miesiąc i jako że firma zmieniała tabor trafiło mi się że przesiadłem się na Mercedesa MP IV z silnikiem 450 koni (tak tak śmigałem dokładnie takim samym wcześniej ale tylko przez kilka dni ) i tak sobie jeżdżę nim do dnia dzisiejszego i myślę że będę dalej jeździł bo firma się trzyma na rynku, ekipa się trafiła spoko a nawet spotkałem się z kolegą z T.T. jaki ten świat mały Obecnie naszło mnie na robienie fotek w trasie więc dopóki będzie czym jeździć to i będą też zdjęcia.
Na koniec tej niesamowitej historii wstawia trochę zdjęć zestawów których opisałem powyżej a najbliższa relacja z wyjazdu a więc do zobaczenia
Zdjęcia w lepszej jakości tutaj https://www.flickr.com/photos/131759309@N02/
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Na początek może trochę powspominam co było kiedyś, a więc jakoś w Marcu obecnego roku byłem w pierwszej poważnej vs'ce (chyba tak to się pisze ) a była to firma Madex w której na początek dostałem Renault Premium ale całkowicie nie pamiętam jaki silnik i prawie nic nie pamiętam o tym ciągniku, a nie przepraszam pamiętam że był na Rosyjskich blachach Dosyć szybko awansowałem na nowiutkiego Mercedesa MP IV z silnikiem 450 koni ale tak jak szybko awansowałem to też tak szybko odszedłem z tej firmy (jakoś nie mogłem się odnaleźć ale firmę polecam) Po tygodniu trafiłem do T.E.A.M. T.R.A.N.S gdzie przez jakieś 3 tygodnie jeździłem Scanią 124L z silnikiem 470 koni (okres próbny) a potem dostałem Scanię R580 którą woziłem się przez jakieś kolejne 3-4 tygodnie a potem firma niestety upadła, szkoda bo istniała ponad rok albo i więcej już nawet nie pamiętam a ekipa która tam była na 10/10 ale cóż poradzić Po upadku nie jeździłem nigdzie przez 2 miesiące, były wakacje i albo nie było chęci albo po prostu czasu, ale koniec lipca a dokładnie 29.07 trafiłem do firmy L-Trans no i co tu dużo mówić, na start dostałem Mana TGX w średniej kabinie z silnikiem 440 koni, miałem przyjemność nim jeździć przez około miesiąc i jako że firma zmieniała tabor trafiło mi się że przesiadłem się na Mercedesa MP IV z silnikiem 450 koni (tak tak śmigałem dokładnie takim samym wcześniej ale tylko przez kilka dni ) i tak sobie jeżdżę nim do dnia dzisiejszego i myślę że będę dalej jeździł bo firma się trzyma na rynku, ekipa się trafiła spoko a nawet spotkałem się z kolegą z T.T. jaki ten świat mały Obecnie naszło mnie na robienie fotek w trasie więc dopóki będzie czym jeździć to i będą też zdjęcia.
Na koniec tej niesamowitej historii wstawia trochę zdjęć zestawów których opisałem powyżej a najbliższa relacja z wyjazdu a więc do zobaczenia
Zdjęcia w lepszej jakości tutaj https://www.flickr.com/photos/131759309@N02/
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.