eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: BMW E34 525TDS by Złoty.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Przedstawiam wam swoją perełkę. Ma ona motor 2.5 TDS o mocy niecałych 150KM i 260Nm przy 2200obr./min. W środku tapicerka skórzana i wykończenia z drewna szlachetnego. Prawdę mówiąc nie będę się rozpisywał tylko pokażę wam co rozkodowałem z numeru VIN:
Art. Wartość
Kod typu HG71
Typ 525TDS TOURING (EUR)
Typoszereg E E34 (2)
Seria 5
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik M51
Pojemność skokowa 2.50
Moc 149
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)
Tapicerka STOFF CORD/ANTHRAZIT (A1AT)
Data prod. 1996-04-02

S243A Poduszka powietrzna pasażera
S255A Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S274A Obr. BMW, st. le. Flachsternstyling
S306A Pilot do zamka centralnego
S314A Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S339A Shadow-Line
S385A System bagażnika dachowego
S404A Podwójny elektryczny szyberdach
S410A Siłownik szyby elektryczny przedni
S413A Siatka oddzielająca bagażnika
S423A Dywaniki podłogowe Velours
S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S438A Wersja z drewna szlachetnego
S472A Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera
S494A Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S498A Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A Regulator zasięgu świateł
S520A Lampy przeciwmgłowe
S530A Klimatyzacja
S553A Komputer pokładowy IV z pilotem
S669A Radio BMW Business RDS
S731A Dodatkowy zakres edycji
P740A Edition ZD
L801A Wersja krajowa Niemcy/Austria
S806A Trzecie światło stop
S818A Główny wyłącznik akumulatora
S915A Dummy-SALAPA
S169A Katalizator Diesel
S548A Licznik kilometrów
S860A Lampa kierunkowskazu dodatkowego

Wiem że w wyposażeniu jest wypisana welurowa tapicerka ale mi się udało kupić skórę za 400zł. I jeszcze fotki:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Ostatnio zrobiłem jeszcze postojówki us-style:

Image

Image

Zamierzam również zrobić 4x elektryczne szyby bo są tylko 2. Mam problem tylko ze znalezieniem wiązek drzwi. Częściowo już nawet zmontowałem Big Grin :
Image

I sprzęt grający :

Image





Plany jakie mam z nią związane to:

-SWAP na M57D30 (3.0d o mocy 193KM)
-Zmiana felg na Styling 37
-Zmiana amortyzatorów na Bilstein B8+Eibach Pro Kit
-Zmiana hamulców na te z 540i
-Obszycie siedzenia kierowcy i kierownicy
-Remont blacharsko-lakierniczy
-No i te nieszczęsne szyby.
Szczęście w nieszczęściu:
Image

Ciemno, ciasna brama i gadanie zamiast skupienie się na cofaniu Sad . Klapy mi nie szkoda bo i tak przegniła i do wymiany. Zderzak był ok tylko coś tam było z mocowaniami bo był nierówno spasowany.
fajna bnmw
No teraz trochę mniej ale priorytetem moim jest to naprawić Smile

Szwagier

Ładna betka, czekam na dalsze twe poczynania przy tym aucie. Tongue
Do mojej beci wleciały ostatnio zimówki GoodYear 185/65/R15. Wiem że za małe ale za 120zł moga być Smile Wleciały również nowe klocki na tył marki ATE. No i zdjęcia wnętrza:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Komora:

Image

Image

I bagażnik:

Image

Wiem. Brudno Smile

Zrobiłem również podświetlenie OBC. Jednak przepalone żarówki tylko że nie zauważyłem:

Image


i kilka luźnych fotek:

Image

Image

Jak się nie ma co się lubi...:
Image

I fotka z wypadu na Śląsk:
Image
A co to za butelka po piwie ? Tongue Chowaj te butelki a tak to spoko Big Grin
Po weekendzie Big Grin
Ostatnio skończył mi się przegląd więc pojechałem na stację a tam niespodzianka. Wahacz do wymiany i przeglądu nie podbili. Wczoraj wleciał nowy wahacz. Wcześniej było robione całe zawieszenie z przodu jakoś na wakacje 2014 roku. Wiem że powinno zmieniać się obie strony naraz ale, po pierwsze z kaską cienko, po drugie lewa strona prawie w ogóle nie ruszona jak mi na stacji powiedzieli. Po zdjęciu faktycznie luz był masakryczny. Ręką jak szarpałem to z 1,5 góra dół chodziło. Pojawił się również olej spod pokrywy zaworów i byłem pewien że uszczelka puściłą ale okazało się że śruby były luźne. 2 pierwsze można było palcami odkręcać. No i pojawiło się trochę oleju na filtrze powietrza.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Ogólny stan to hamulce ok, amortyzatory 71% z lewej, 61% z prawej. Reszta zawieszenia w jak najlepszym stanie tylko powoli kończy się również tuleja wahacza z przodu z prawej na tym dużym ale droga do Chojnowa od strony Polkowic swoje robi. Kto jeździ ten wie. W każdym bądź razie z pół roku musi jeszcze pojeździć. No i musiałem odłączyć postojówki us chociaż dziwne bo policja się nie czepia i na wcześniejszej stacji kontroli (bo byłem na dwóch) też nie mówił że nie może być. Podsumowując: jak chcecie mieć porządnie sprawdzone auto to polecam "Głotech" w Głogowie obok urzędu pracy. Mają również warsztat i sklep z częściami.
BMW całkiem nieźle wygląda jak na swoje lata. Bardzo podoba mi się design jego wnętrza. Niezła sztuka się uchowała Smile
Przekierowanie