Po wielu próbach w końcu się udało. Musiałem świeżo przed zapisaniem gry zmienić format sejwów, tak jak mówiłeś.
Bardzo dziękuję.
Mam pewien problem z cenami za ładunki. Dodając ładunek przez wirtualny spedytor cena frachtu jest mocno zawyżona. Na zdjęciu dodałem pewne wyliczenie, mianowicie: 1 166km x 111,93zł/km =130 510,38zł a cena wygenerowana przez program wynosi 338 434zł. Więc skąd taka różnica? Sprawdzałem parokrotnie i za każdym razem wychodzi taka zawyżona cena. Dodam że nie zaznaczałem w programie żadnych pilnych dostaw.
Poniżej zdjęcie:
Ma ktoś jakiś pomysł?
A na ile masz ustawione w config.cfg TIME MULTIPLIER ? bo jeśli masz na 7.0 to jest max zmień sobie na 1.0 to min.
(21/11/2017 06:02 PM)wasylrogol napisał(a): [ -> ]A na ile masz ustawione w config.cfg TIME MULTIPLIER ? bo jeśli masz na 7.0 to jest max zmień sobie na 1.0 to min.
Nie mogę znaleźć takiej pozycji w config.cfg :/
A patrzysz w configu dla spedytora? Bo spedytor ma własny config.cfg
Powinna to być ostatnia linijka
Time Multiplier: 1,0
(22/11/2017 10:42 AM)xyzan napisał(a): [ -> ]A patrzysz w configu dla spedytora? Bo spedytor ma własny config.cfg
Powinna to być ostatnia linijka
Time Multiplier: 1,0
A widzisz... to źle patrzyłem. Znalazłem tego odpowiedniego configa i miałem tam wartość 1.0. Natomiast wyruszyłem teraz z kursami na Francję i tam wszystko jest w porządku z cenami. Takie anomalia miałem tylko w Niemczech i Polsce (tam testowałem VS). Pojeżdżę teraz trochę i zobaczę jak to będzie dalej wyglądało w następnych zleceniach.
Dzięki
xyzan za wskazówki!
Spedytor estawia tylko odległość - gdy ją zna. Gdy nie zna wstawia 3tys km. I to juz dalej Ets liczy sobie wynagrodzenie na podstawie tej odleglosci. Spedytor nie ma już z tym nic wspólnego.
A będzie działać do ATS wersja 1.29
(30/11/2017 10:50 AM)harry01 napisał(a): [ -> ]A będzie działać do ATS wersja 1.29
Mi dziala bez zarzutu na ats 1.29.
Powinno działać. Dopisałem w pierwszym poście