(15/09/2018 08:14 PM)Beniu774 napisał(a): [ -> ]Witam mam problem taki że gdy wybieram ładunki dodaje ich np 5 czy 6 zapisuje w savie to jak wchodze w gre to one mi się nie wyświetlają. Jak to wygląda że wchodzimy w rynek przesyłek i od razu je mamy czy jak ? zrobiłem wszystko tak jak było w instrukcji
Musisz wczytać ten Save który tworzyłeś przed generacją ładunków
mam nadzieję że jak wczytasz dany zapis gry to problem zniknie
Wyjdzie jakaś aktualizacja,żeby móc generować zlecenia z nowego promodsa?
Nie jest potrzebna aktualizacja aby generowac ladunki z nowego promodsa.
(15/09/2018 10:44 PM)Dorpolowy napisał(a): [ -> ] (15/09/2018 08:14 PM)Beniu774 napisał(a): [ -> ]Witam mam problem taki że gdy wybieram ładunki dodaje ich np 5 czy 6 zapisuje w savie to jak wchodze w gre to one mi się nie wyświetlają. Jak to wygląda że wchodzimy w rynek przesyłek i od razu je mamy czy jak ? zrobiłem wszystko tak jak było w instrukcji
Musisz wczytać ten Save który tworzyłeś przed generacją ładunków mam nadzieję że jak wczytasz dany zapis gry to problem zniknie
Wczytałem ten save i nadal nic .... zazaczyłem że z Antwerpii do Frankfurtu pomarańcze zapisałem wszedłem w gre wczytałem ten save i iby jest jakiś ładunek do Frakfurtu ale nie pomarańćze tylko brzoskwinie ... hmmm nie rozumiem tego
A masz jakiś mod podmieniający ładunki? Bo źle wykonane mody tego typu (nie będę wnikał w szczegóły) powodują, że ładunki się mieszają. Usuń mod na ładunki/naczepy i zobacz jeszcze raz, powinno przestać się mieszać.
Jest dostępna nowa wersja, która jest zgodna z grami w wersji 1.32
Program działa wyłącznie z rynkiem przesyłek. NIE DZIAŁA z własną naczepą - i na razie nie będzie.
Myślę, że ta wersja wymaga kilku słów wyjaśnień. Rynek ładunków został zaprojektowany w taki sposób, że nie ma możliwości wstawienia niczego w pliku zapisu. Gra generuje 'ziarno' (ciąg przypadkowych znaków), które potem jest interpretowane przez grę, jako ładunek, miejsce docelowe itp. To jak jest interpretowane ziarno, zależy również od tego, jaką naczepę posiadamy przypiętą do ciągnika. Odwrócenie tego procesu teoretycznie jest możliwe, ale bez wzorów które stosuje SCS, wymagałoby miesięcy pracy. To jest powód, dla którego ta wersja działa wyłącznie z rynkiem naczep i nie działa z własną naczepą. Rozmawiałem z programistą z SCSu na ten temat, ale nie spodziewałbym się, aby SCS zmieniło sposób zapisywania gry dlatego, że ktoś robi program zewnętrzny.
Także, Spedytor pozostaje wyłącznie do użytku przy rynku przesyłek.
Link w pierwszym poście!
Wrzuciłem poprawkę 2.03.
Naprawia błędy związane z wagą ładunków, oraz poprawia stabilność rynku przesyłek - nadal się niestety zdarza, że rynek się restartuje po dodaniu ładunków. Walczę z tym, ale to dość skomplikowany proces.
I tak wymiatasz, powodzenia.
Xyzan,
Po pierwsze ogromne dzięki nie tylko za stworzenie tego niesamowicie użytecznego narzędzia, ale też za ciągłe jego rozwijanie i wsparcie dla użytkowników.
i jeśli juz o wsparciu mówimy...
Mam wrażenie, że pojawił się (mam oczywiście zainstalowaną wersję 2.06/patch 1.33) pewien problem z naczepami podkontenerowymi. Wygląda mi na to, że wybranie ładunku, który posiada przypisane również definicje konternera 40-stopowego (a nie tylko 20-tki) wywala błąd "daingling pointer". Możesz spróbować to przetestować na przykładzie cargo: "clothes_c" albo "apples_c". U mnie za każdym resetuje rynek. Nie ma problemu przy wyborze ładunków powiązanych wyłącznie z "krótkim" kontenerem - np. ADR-y.
Ręczne przeniesienie definicji z innego, wygenerowanego losowo przez grę w innym miejscu zlecenia, działa prawidłowo. Pozwala mi to domniemywać, że coś na rzeczy jest z samym "Wirtualnym Spedytorem". Będę wdzięczny za analizę i ew. poprawki, bo nie wyobrażam już sobie powrotu do ręcznej edycji game.sii
jak dodajesz ładunek (jeszcze przed zapisaniem), to w pliku error.log pojawia się to, co będzie potem zapisane w pliku save. Możesz mi to również przesłać? Zaczyna się od lini:
12.12.2018 11:29:21: Job from:
i cały zapis tego, co będzie automatycznie wstawione.
Przede wszystkim chodzi o to, co jest wstawione w polach trailer_definition i trailer_variant:
Ja widzę coś, co może być podejrzane, a mianowicie wariant:
trailer_def.apples_c.krone.boxliner40
co sugeruje kontener 40'', którego nie ma na naczepę krone...
popatrzę u siebie co się dzieje, ale nie mogę zagwarantować, żę cokolwiek uda się naprawić.