eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Realistyczne drogi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
A tekstura dróg? przesunąć linie te białe i dać więcej pobocza?
to już brzmi, jednak nie wiem czy nie trzeba będzie ogarnąć ruchu ai, żeby jeździł według nowych linii.

polik1997

Ale w sumie raczej większość graczy w szczególności z posiadaniem kierownicy chciałoby pojeździć na takich drogach Wink Trzeba by było porozumieć się z ludźmi którzy tworzyli najlepsze mapy i ludźmi z SCS'u
polik1997, ustaw się w kolejce do SCS.. oni i tak już robią słabe rzeczy, a ty dasz im pomysł przez który nic nie będą robić.. albo jest wyjście. kup skandynawie ( jeśli nie masz ) i tam są wąskie drogi Smile

polik1997

Mam wszystko co możliwe Big Grin
Przy zmianie tekstur obawiam się że ruch ai jechałby po ścieżce przypisanej do i tak danej drogi... więc by jeździł po liniach.

polik1997

Ale można by było zwęzić tak minimalnie do ścieżki ruchu AI
Nic to nie zmieni - samochody mijały by sie w dokładnie tej samej odległości od siebie - jakby ta droga nie wyglądała i gdzie by nie miała linii.
Po za tym do tego dochodzą roznego rodzaju skrzyżowania (prefaby) a to też musi pasować.

Jak masz jako takie pojęcie to możesz sie ewentualnie w to bawić się na oryginalnej mapie - bo tam masz zdecydowanie mniej rodzai dróg.
Trzeba pamiętać że definiujesz wygląd dróg jakby w dwojaki sposób bo wygląd poprzez samą teksturę , a rozmiary pasa drogi, pobocza i odległosci linii w definicjach.
(jak wspomniałem AI i tak jedzie sobie jednak wedle linii zapisanej w modelu)

Według mnie temat umrze śmiercią naturalną bo porócz chęci trzeba mieć i też pojęcie co i jak działa.
Niech ktos to zrobi tylko na samej mapie SCS-u a będzie dobrze, bo promods to ma za dużo tego w zasobach.

Żeby uzyskać pożądany efekt (nie tylko wizualny) musisz zmodyfikować tor jazdy AI... życzę powodzenia.

polik1997

https://s12.postimg.org/97udv6rql/ets2_00034.jpg
https://s12.postimg.org/k8pj07jzh/ets2_00035.jpg

W lusterkach widać jak wg mnie powinna być szeroka jezdnia, może być o te kilka wirtualnych CM szersza ale fajne by było jakby ta droga tak wyglądała tzn chodzi o pasy

polik1997

(28/08/2016 07:46 PM)RadolSzczecin napisał(a): [ -> ]Nic to nie zmieni - samochody mijały by sie w dokładnie tej samej odległości od siebie - jakby ta droga nie wyglądała i gdzie by nie miała linii.
Po za tym do tego dochodzą roznego rodzaju skrzyżowania (prefaby) a to też musi pasować.

Jak masz jako takie pojęcie to możesz sie ewentualnie w to bawić się na oryginalnej mapie - bo tam masz zdecydowanie mniej rodzai dróg.
Trzeba pamiętać że definiujesz wygląd dróg jakby w dwojaki sposób bo wygląd poprzez samą teksturę , a rozmiary pasa drogi, pobocza i odległosci linii w definicjach.
(jak wspomniałem AI i tak jedzie sobie jednak wedle linii zapisanej w modelu)

Według mnie temat umrze śmiercią naturalną bo porócz chęci trzeba mieć i też pojęcie co i jak działa.
Niech ktos to zrobi tylko na samej mapie SCS-u a będzie dobrze, bo promods to ma za dużo tego w zasobach.

Dziękuję za odpowiedź Big Grin Trochę szkoda, no a ja zbytnio dobry w takie rzeczy nie jestem, ale mógłbym się w to pobawić
Stron: 1 2 3
Przekierowanie