28/08/2016, 07:15 PM
28/08/2016, 07:16 PM
to już brzmi, jednak nie wiem czy nie trzeba będzie ogarnąć ruchu ai, żeby jeździł według nowych linii.
polik1997
28/08/2016, 07:17 PM
Ale w sumie raczej większość graczy w szczególności z posiadaniem kierownicy chciałoby pojeździć na takich drogach Trzeba by było porozumieć się z ludźmi którzy tworzyli najlepsze mapy i ludźmi z SCS'u
28/08/2016, 07:20 PM
polik1997, ustaw się w kolejce do SCS.. oni i tak już robią słabe rzeczy, a ty dasz im pomysł przez który nic nie będą robić.. albo jest wyjście. kup skandynawie ( jeśli nie masz ) i tam są wąskie drogi
polik1997
28/08/2016, 07:21 PM
Mam wszystko co możliwe
28/08/2016, 07:22 PM
Przy zmianie tekstur obawiam się że ruch ai jechałby po ścieżce przypisanej do i tak danej drogi... więc by jeździł po liniach.
polik1997
28/08/2016, 07:30 PM
Ale można by było zwęzić tak minimalnie do ścieżki ruchu AI
28/08/2016, 07:46 PM
Nic to nie zmieni - samochody mijały by sie w dokładnie tej samej odległości od siebie - jakby ta droga nie wyglądała i gdzie by nie miała linii.
Po za tym do tego dochodzą roznego rodzaju skrzyżowania (prefaby) a to też musi pasować.
Jak masz jako takie pojęcie to możesz sie ewentualnie w to bawić się na oryginalnej mapie - bo tam masz zdecydowanie mniej rodzai dróg.
Trzeba pamiętać że definiujesz wygląd dróg jakby w dwojaki sposób bo wygląd poprzez samą teksturę , a rozmiary pasa drogi, pobocza i odległosci linii w definicjach.
(jak wspomniałem AI i tak jedzie sobie jednak wedle linii zapisanej w modelu)
Według mnie temat umrze śmiercią naturalną bo porócz chęci trzeba mieć i też pojęcie co i jak działa.
Niech ktos to zrobi tylko na samej mapie SCS-u a będzie dobrze, bo promods to ma za dużo tego w zasobach.
Żeby uzyskać pożądany efekt (nie tylko wizualny) musisz zmodyfikować tor jazdy AI... życzę powodzenia.
Po za tym do tego dochodzą roznego rodzaju skrzyżowania (prefaby) a to też musi pasować.
Jak masz jako takie pojęcie to możesz sie ewentualnie w to bawić się na oryginalnej mapie - bo tam masz zdecydowanie mniej rodzai dróg.
Trzeba pamiętać że definiujesz wygląd dróg jakby w dwojaki sposób bo wygląd poprzez samą teksturę , a rozmiary pasa drogi, pobocza i odległosci linii w definicjach.
(jak wspomniałem AI i tak jedzie sobie jednak wedle linii zapisanej w modelu)
Według mnie temat umrze śmiercią naturalną bo porócz chęci trzeba mieć i też pojęcie co i jak działa.
Niech ktos to zrobi tylko na samej mapie SCS-u a będzie dobrze, bo promods to ma za dużo tego w zasobach.
Żeby uzyskać pożądany efekt (nie tylko wizualny) musisz zmodyfikować tor jazdy AI... życzę powodzenia.
polik1997
28/08/2016, 07:50 PM
https://s12.postimg.org/97udv6rql/ets2_00034.jpg
https://s12.postimg.org/k8pj07jzh/ets2_00035.jpg
W lusterkach widać jak wg mnie powinna być szeroka jezdnia, może być o te kilka wirtualnych CM szersza ale fajne by było jakby ta droga tak wyglądała tzn chodzi o pasy
https://s12.postimg.org/k8pj07jzh/ets2_00035.jpg
W lusterkach widać jak wg mnie powinna być szeroka jezdnia, może być o te kilka wirtualnych CM szersza ale fajne by było jakby ta droga tak wyglądała tzn chodzi o pasy
polik1997
28/08/2016, 07:53 PM
(28/08/2016 07:46 PM)RadolSzczecin napisał(a): [ -> ]Nic to nie zmieni - samochody mijały by sie w dokładnie tej samej odległości od siebie - jakby ta droga nie wyglądała i gdzie by nie miała linii.
Po za tym do tego dochodzą roznego rodzaju skrzyżowania (prefaby) a to też musi pasować.
Jak masz jako takie pojęcie to możesz sie ewentualnie w to bawić się na oryginalnej mapie - bo tam masz zdecydowanie mniej rodzai dróg.
Trzeba pamiętać że definiujesz wygląd dróg jakby w dwojaki sposób bo wygląd poprzez samą teksturę , a rozmiary pasa drogi, pobocza i odległosci linii w definicjach.
(jak wspomniałem AI i tak jedzie sobie jednak wedle linii zapisanej w modelu)
Według mnie temat umrze śmiercią naturalną bo porócz chęci trzeba mieć i też pojęcie co i jak działa.
Niech ktos to zrobi tylko na samej mapie SCS-u a będzie dobrze, bo promods to ma za dużo tego w zasobach.
Dziękuję za odpowiedź Trochę szkoda, no a ja zbytnio dobry w takie rzeczy nie jestem, ale mógłbym się w to pobawić