mwl4
31/08/2016, 09:54 PM
Cześć,
jak zapewne wiecie, SCS Tools for Blender został wydany dawno temu, ale ciągle nie było możliwości edytowania modeli, które są zapisane w formacie gry.
Właśnie dlatego napisałem pewne narzędzie jakiś czas temu, i przyszedł czas na podzielenie się nim. Projekt jest Open Source, być może komuś może się przydać wiedza jak odczytywać formaty gry.
Repozytorium GitHuba: https://github.com/mwl4/ConverterPIX
Tam znajdziecie źródła, jak i binaria (windows x86 & linux). Jak tego użyć?
To jest całkiem proste, tutaj film wyjaśniający podstawy:
https://www.youtube.com/watch?v=DpUSlQxMVuw
Co to wspiera:
- pmg(0x13)
- pmd(0x04)
- pma(0x03)
- ppd(0x15)
- tobj(magic = 1890650625)
- mat
Już niedługo wsparcie dla .pmc.
PS. Po więcej informacji czytajcie pomoc (converter_pix -h)
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.!
Oryginalny wątek: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=162&t=216158
jak zapewne wiecie, SCS Tools for Blender został wydany dawno temu, ale ciągle nie było możliwości edytowania modeli, które są zapisane w formacie gry.
Właśnie dlatego napisałem pewne narzędzie jakiś czas temu, i przyszedł czas na podzielenie się nim. Projekt jest Open Source, być może komuś może się przydać wiedza jak odczytywać formaty gry.
Repozytorium GitHuba: https://github.com/mwl4/ConverterPIX
Tam znajdziecie źródła, jak i binaria (windows x86 & linux). Jak tego użyć?
To jest całkiem proste, tutaj film wyjaśniający podstawy:
https://www.youtube.com/watch?v=DpUSlQxMVuw
Co to wspiera:
- pmg(0x13)
- pmd(0x04)
- pma(0x03)
- ppd(0x15)
- tobj(magic = 1890650625)
- mat
Już niedługo wsparcie dla .pmc.
PS. Po więcej informacji czytajcie pomoc (converter_pix -h)
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.!
Oryginalny wątek: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=162&t=216158