eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Poland Rebuilding [Błędy]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
(29/06/2018 09:29 PM)witalg311 napisał(a): [ -> ]
(29/06/2018 08:18 PM)Michaleczeq napisał(a): [ -> ]Specjalnie pobrałem ten mod i zajrzałem do defów.
Mod ten modyfikuje oryginalny plik "semaphore_profile.sii" i jeżeli już mam szukać, to tylko tego pliku wina. Jeżeli ktoś ciekaw, to tutaj porównanie obu defów (fragment z którego korzystają przejazdy kolejowe we FR, IT i na mapie PR):


Pytanie tylko, czy zamyka ona też przejazdy we Francji i we Włoszech

Ja jestem cienki jak halibut przy ogonie w te klocki, i poddaje sie od razu.
Jak wspomniałem modyfikacja jest super, ja korzystam z tej "nornal", bo ta jest najlepsza.
Usuwać jej nie chce, i kombinuje coby omijać szlabany Smile
Może jako napisze do tego niemieckiego teamu, aby im ten problem naświetlić.
U mnie z obcych to najlepszy rosyjski, ale jakoś dam rade Wink
Dzięki za zainteresowanie.

pogrłaaem troche na tym modzie z ciekawości i jeden przejazd normalnie zadziałaj ale miałem na przejeździe koło walcza gdzies , nie otworzył sie wogołe . co do moda czy jest az tak super ? nie nie jest . wole systemowy , ustawioany na 5 w konsoli . mod ten ktory proponujesz auta wjezdzja na siebie , o kombjanach i ciagniakach to juz nie wspomne , w drodze na tartak lesna droga jezdza jeden za drugim i wiele innych mankamentów . , ja osobiście nie polecam.
lukkow1164 napisał(a):pogrłaaem troche na tym modzie z ciekawości i jeden przejazd normalnie zadziałaj ale miałem na przejeździe koło walcza gdzies , nie otworzył sie wogołe . co do moda czy jest az tak super ? nie nie jest . wole systemowy , ustawioany na 5 w konsoli . mod ten ktory proponujesz auta wjezdzja na siebie , o kombjanach i ciagniakach to juz nie wspomne , w drodze na tartak lesna droga jezdza jeden za drugim i wiele innych mankamentów . , ja osobiście nie polecam.

Dzięki za opinie.
Grałem na wielu modyfikacjach zwiększających ruch , i ta jest najlepsza , odbiega in plus od pozostałych i to dużo.
Także grałem na g_traffic " 5", ale to nie to było, a były natomiast spadki klatek. Ta modyfikacja bardziej urozmaica ruch kołowy,mam ustawione "1" - i nie mam spadków fps.
Na drogach leśnych zdarzają się , często po dwa kombajny , czy traktory, nawet bez żadnych ulepszeń.
Pozytywną opinię o tym modzie w firmie zgłaszało wielu , i ją pobrałem dość dawno (18.06), i jestem zadowolony , nawet bardzo.
Każdemu pasuje co innego , tak już jest Smile
Szkoda że nie pojeździłeś dłużej , np. tydzień, miałbyś szerszy obraz jej zalet.
Kolejne pozostałości po górach, wydmach przy drodze A1 jadąc od Bydgoszczy w stronę Łodzi niedaleko Płocka po prawej stronie.
Widoczne również z kabiny.
Fix w użyciu.

Image

Image

Image

Lokalizacja:

Image

Image
Nowa porcja obrazków po kolejnej podrózy po Polsce:
1) Widoczna dziura w obwodnici Bydgoszczy (ogólnie to trochę tu pusto w tej okolicy? Dużo trawy itp. Może warto to czymś zapełnić?)
Image
Image
Image

2) Jechałem do Kielc a nie Kilec Tongue
Image
Image
Image
Nie wiem czy to w błędy wrzucać czy gdzieś indziej, ale światła przed przejazdami kolejowymi są zupełnie nieczytelne, nie widać kiedy się migają a kiedy nie. Ciężko ocenić czy szlabany będą się zamykać.

Jak zły wątek to usuńcie, ale wydaje mi się, że to podpada pod "błąd modelu" Smile

Dodatkowo "dzwoneczek" byłby pomocny.
(05/07/2018 10:55 AM)mrWoozie napisał(a): [ -> ]Nie wiem czy to w błędy wrzucać czy gdzieś indziej, ale światła przed przejazdami kolejowymi są zupełnie nieczytelne, nie widać kiedy się migają a kiedy nie. Ciężko ocenić czy szlabany będą się zamykać.

Jak zły wątek to usuńcie, ale wydaje mi się, że to podpada pod "błąd modelu" Smile

Dodatkowo "dzwoneczek" byłby pomocny.

Używasz jakiś mod graficzny? Jeśli tak to zapewne on powoduje że światła nie są nieczytelne Smile
(05/07/2018 11:14 AM)sebavr6 napisał(a): [ -> ]
(05/07/2018 10:55 AM)mrWoozie napisał(a): [ -> ]Nie wiem czy to w błędy wrzucać czy gdzieś indziej, ale światła przed przejazdami kolejowymi są zupełnie nieczytelne, nie widać kiedy się migają a kiedy nie. Ciężko ocenić czy szlabany będą się zamykać.

Jak zły wątek to usuńcie, ale wydaje mi się, że to podpada pod "błąd modelu" Smile

Dodatkowo "dzwoneczek" byłby pomocny.

Używasz jakiś mod graficzny? Jeśli tak to zapewne on powoduje że światła nie są nieczytelne Smile

Używam Project Next-Gen. Inne światła są czytelne.

I żeby nie mnożyć wątków: czy tylko u mnie ograniczenia prędkości czasem świrują? Nie zgadza się czasem co na znaku, a jaki jest widziany przez grę.
Przykładowo, wjeżdżając do Bydgoszczy (chyba) ograniczenie 50 zapaliło się na nawigacji dużo przed wjazdem w teren zabudowany. Znowu gdzie indziej nagle w mieście było na nawi 40 mimo braku jakiegokolwiek znaku.
@mrWoozie:
To już niestety bolączka modelu SCSu.
Na szybko poprawiłem oryginalną teksturę, i powinno być już lepiej ALE są też tego minusy - flary są kanciaste (tzn zawsze były ale dopiero teraz to jest widoczne) i na to już nic nie poradzę.
Image

Ujdzie?
Po wgraniu Poland Rebuilding znika garaż w Ostrołęce.
No bo go tam niema i nigdy na PR nie było. Garaż dodało tam PM niedawno.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Przekierowanie