06/02/2018, 04:54 PM
Witam! Chciałbym Wam zaprezentować Fatalną Imitację Auta Turystycznego (w skrócie FIAT ) a rozchodzi się tu o model Seicento, czyli w tłumaczeniu na polski 600.
Auto kupiłem jakoś w październiku w stanie jeżdżącym, ale nadającym się też do napraw. O wnętrzu nie ma się zbytnio co rozpisywać, no bo co tu jest... Jak w każdym seico bieda
W życiu kieruję się cytatem "Życie jest zbyt krótkie, by jeździć serią". Jako, że jara mnie CarSwag, to w mojej głowie narodziła się "chora" wizja na to auto. Wiadomo, najpierw trzeba zrobić to, co najważniejsze, dopiero potem można grzebać dalej.
Do zrobienia mam:
1. Tuleje na tylnych wahaczach (stukają niemiłosiernie)
2. Inspekcja w bębnach (prawe koło coś nie do końca chce blokować)
3. Założyć linkę od ręcznego (stara się zerwała na śniegu )
4. Zrobić coś z lampami z przodu, bo wpadają pod maskę, jakby pas był krzywy
Po tych wszystkich wymaganych naprawach będę się brał już za poważniejsze mody (o ile będę miał kasę, albo nie znajdę E34 w dość dobrym stanie), czyli:
1. Gwint + rozpórki
2. Szeroka stal
3. Maska do pomalowania, ale tu jeszcze muszę pomyśleć, bo:
3.1 Będzie pomalowana w oryginalny kolor
3.2 Będzie pomalowana w czarny mat/półmat
4. Kierownica sportowa (sparco lub momo)
5. Fotele przód (albo skóra z E46 Coupe, albo z Golfa 4)
6. Przyciemnianie szyb (tylna i delikatnie przednie boczne)
7. Jakieś lepsze audio (na razie jest wrzucony do bagażnika głośnik od kompa 100w, niby coś tam tłucze, ale szału nie robi
8. Swap, tylko to już zależy od funduszy, bo wersje są 3
8.1.1 1.2 8V, na skrzyni 6b ze stilo
8.1.2 1.4 16V, również na skrzyni 6b ze stilo
8.1.3 1.4 T-Jet, nie mam pojęcia na jakiej skrzyni, z jakim sprzęgłem
Jeżeli już dojdzie do swapu, to:
8.2.1 Hamulce przód 257mm (wentylowane tarcze + zaciski z adapterem od Punto)
8.2.1 Adaptacja hamulców tarczowych z Fiata Uno (tylko przy 1.4 T-Jet, bo jednak bęben bardzo dobrze hamuje)
Zapomniałem jeszcze dopisać, że do wymiany mam zderzak z przodu (niby od sportinga, ale to jest szpachla, żywica i włókno, więc no...) i lampy do przyciemnienia (przód już gotowy)
Tak jak mówiłem wcześniej, wizja jest naprawdę chora, nawet nie wiem, czy wszystko zrobię, bo cały czas się rozglądam za BMW E34. Jak to mówią, są 2 uda: albo się uda, albo się nie uda
Fotki przecinaka:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Auto kupiłem jakoś w październiku w stanie jeżdżącym, ale nadającym się też do napraw. O wnętrzu nie ma się zbytnio co rozpisywać, no bo co tu jest... Jak w każdym seico bieda
W życiu kieruję się cytatem "Życie jest zbyt krótkie, by jeździć serią". Jako, że jara mnie CarSwag, to w mojej głowie narodziła się "chora" wizja na to auto. Wiadomo, najpierw trzeba zrobić to, co najważniejsze, dopiero potem można grzebać dalej.
Do zrobienia mam:
1. Tuleje na tylnych wahaczach (stukają niemiłosiernie)
2. Inspekcja w bębnach (prawe koło coś nie do końca chce blokować)
3. Założyć linkę od ręcznego (stara się zerwała na śniegu )
4. Zrobić coś z lampami z przodu, bo wpadają pod maskę, jakby pas był krzywy
Po tych wszystkich wymaganych naprawach będę się brał już za poważniejsze mody (o ile będę miał kasę, albo nie znajdę E34 w dość dobrym stanie), czyli:
1. Gwint + rozpórki
2. Szeroka stal
3. Maska do pomalowania, ale tu jeszcze muszę pomyśleć, bo:
3.1 Będzie pomalowana w oryginalny kolor
3.2 Będzie pomalowana w czarny mat/półmat
4. Kierownica sportowa (sparco lub momo)
5. Fotele przód (albo skóra z E46 Coupe, albo z Golfa 4)
6. Przyciemnianie szyb (tylna i delikatnie przednie boczne)
7. Jakieś lepsze audio (na razie jest wrzucony do bagażnika głośnik od kompa 100w, niby coś tam tłucze, ale szału nie robi
8. Swap, tylko to już zależy od funduszy, bo wersje są 3
8.1.1 1.2 8V, na skrzyni 6b ze stilo
8.1.2 1.4 16V, również na skrzyni 6b ze stilo
8.1.3 1.4 T-Jet, nie mam pojęcia na jakiej skrzyni, z jakim sprzęgłem
Jeżeli już dojdzie do swapu, to:
8.2.1 Hamulce przód 257mm (wentylowane tarcze + zaciski z adapterem od Punto)
8.2.1 Adaptacja hamulców tarczowych z Fiata Uno (tylko przy 1.4 T-Jet, bo jednak bęben bardzo dobrze hamuje)
Zapomniałem jeszcze dopisać, że do wymiany mam zderzak z przodu (niby od sportinga, ale to jest szpachla, żywica i włókno, więc no...) i lampy do przyciemnienia (przód już gotowy)
Tak jak mówiłem wcześniej, wizja jest naprawdę chora, nawet nie wiem, czy wszystko zrobię, bo cały czas się rozglądam za BMW E34. Jak to mówią, są 2 uda: albo się uda, albo się nie uda
Fotki przecinaka:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.