eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Fiat Seicento Young 900ccm
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam! Chciałbym Wam zaprezentować Fatalną Imitację Auta Turystycznego (w skrócie FIAT :E ) a rozchodzi się tu o model Seicento, czyli w tłumaczeniu na polski 600.

Auto kupiłem jakoś w październiku w stanie jeżdżącym, ale nadającym się też do napraw. O wnętrzu nie ma się zbytnio co rozpisywać, no bo co tu jest... Jak w każdym seico bieda Tongue
W życiu kieruję się cytatem "Życie jest zbyt krótkie, by jeździć serią". Jako, że jara mnie CarSwag, to w mojej głowie narodziła się "chora" wizja na to auto. Wiadomo, najpierw trzeba zrobić to, co najważniejsze, dopiero potem można grzebać dalej.

Do zrobienia mam:
1. Tuleje na tylnych wahaczach (stukają niemiłosiernie)
2. Inspekcja w bębnach (prawe koło coś nie do końca chce blokować)
3. Założyć linkę od ręcznego (stara się zerwała na śniegu :E )
4. Zrobić coś z lampami z przodu, bo wpadają pod maskę, jakby pas był krzywy

Po tych wszystkich wymaganych naprawach będę się brał już za poważniejsze mody (o ile będę miał kasę, albo nie znajdę E34 w dość dobrym stanie), czyli:

1. Gwint + rozpórki
2. Szeroka stal
3. Maska do pomalowania, ale tu jeszcze muszę pomyśleć, bo:
3.1 Będzie pomalowana w oryginalny kolor
3.2 Będzie pomalowana w czarny mat/półmat
4. Kierownica sportowa (sparco lub momo)
5. Fotele przód (albo skóra z E46 Coupe, albo z Golfa 4)
6. Przyciemnianie szyb (tylna i delikatnie przednie boczne)
7. Jakieś lepsze audio (na razie jest wrzucony do bagażnika głośnik od kompa 100w, niby coś tam tłucze, ale szału nie robi
8. Swap, tylko to już zależy od funduszy, bo wersje są 3
8.1.1 1.2 8V, na skrzyni 6b ze stilo
8.1.2 1.4 16V, również na skrzyni 6b ze stilo
8.1.3 1.4 T-Jet, nie mam pojęcia na jakiej skrzyni, z jakim sprzęgłem
Jeżeli już dojdzie do swapu, to:
8.2.1 Hamulce przód 257mm (wentylowane tarcze + zaciski z adapterem od Punto)
8.2.1 Adaptacja hamulców tarczowych z Fiata Uno (tylko przy 1.4 T-Jet, bo jednak bęben bardzo dobrze hamuje)

Zapomniałem jeszcze dopisać, że do wymiany mam zderzak z przodu (niby od sportinga, ale to jest szpachla, żywica i włókno, więc no...) i lampy do przyciemnienia (przód już gotowy)

Tak jak mówiłem wcześniej, wizja jest naprawdę chora, nawet nie wiem, czy wszystko zrobię, bo cały czas się rozglądam za BMW E34. Jak to mówią, są 2 uda: albo się uda, albo się nie uda :E

Fotki przecinaka:

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Jak będziesz 1,4 T-Jet wsadzał, to przy okazji kup sobie palete półosi :E
Powodzenia w dalszych pracach Smile
SportingWykrzyknik <3
(06/02/2018 06:28 PM)filipmix024 napisał(a): [ -> ]SportingWykrzyknik <3

Fake sporting :/
(06/02/2018 06:55 PM)Borsuk napisał(a): [ -> ]Zanim wdrożysz procedurę tuningu sprawdź podłogę. Sei lubi gnić tam gdzie nie widać Wink. Każdy ma marzenia i warto je realizować ale wkładanie w takie wozidło więcej niż wymagają tego przepisy i zdrowy rozsądek to strata kasy. Auto za góra 2k a musisz włożyć w niego pewnie 20 kolejnych. Ale kto bogatemu zabroni Tongue.

BTW, albo światło tak pada i wzrok przez to fiksuje albo ktoś nieźle sknocił tego bad looka (krzywizna nad lewym reflektorem).

Powiem ci, że podłoga sama w sobie jest o dziwo zdrowa (czego nie mogę powiedzieć o progach z tyłu). Powiem ci tak, że w miarę możliwości będę coś tam modził, ale cały czas się rozglądam za jakąś bawarką, seico jest tylko przejściowo. A do bogatych nie należę :E

No i co do badlooka, tak, jest krzywy. Nie ja go robiłem, ale i tak nie wyszedł źle, bo na początku myślałem, że to jest zrobione jak zderzak, czyli szpachla i włókno, ale się myliłem, bo jest w miarę ładnie docięte i wspawane
Cenię, że masz takie plany na samochód i masz zapał do pracy ale po co ładować w takie stare rupiecie, które niedługo nie przejdzie przeglądu? Zaczekać, kupić coś nowszego i wtedy modzić. E34 byłoby idealne jak pisałeś niż robić to na sejaku
(07/02/2018 04:18 PM)Wąski napisał(a): [ -> ]Cenię, że masz takie plany na samochód i masz zapał do pracy ale po co ładować w takie stare rupiecie, które niedługo nie przejdzie przeglądu? Zaczekać, kupić coś nowszego i wtedy modzić. E34 byłoby idealne jak pisałeś niż robić to na sejaku

Wiesz, każdy ma swojego hopla, jak i ja, no i jak znajdę już bimmera, to seico od razu leci do żyda, za to bm-ka będzie zrobiona wg mojej kolejnej chorej wizji, którą mam w głowie :E a póki cento jest ze mną, to coś tam zawsze porobię.

Apropos robienia, grzebania itd. Robiłem znajomemu w passacie lampy z tyłu całe czerwone. Zostało mi trochę lakieru, to wziąłem moje też pomalowałem. I powiem Wam, że jest lepiej niż było, ale jednak będą czarne Tongue

Efekt w Passacie (FL):
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Lampy w cento przed (zdjęcie robione jeszcze wtedy xperią E4, dlatego ta jakość tak leży [*])

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

No i po :E

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Przy okazji przesyłania zdjęć z telefonu na kompa znalazłem zdjęcie Polówki, którą miałem okazję przez pewien czas upalać.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Silnik 1.4 8V, 60KM + pełna dawka paliwa (uwalona sonda). Dość zwinne auto, niestety już od roku jest ciotki :E (ja tylko naprawiałem tego przecinaka Tongue )
Polo Heart Może nie aż tak dobrze utrzymane jak moje (chamska reklama - Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.), ale nadal całkiem fajne. :E
(13/02/2018 04:53 PM)Limowski napisał(a): [ -> ]Polo Heart Może nie aż tak dobrze utrzymane jak moje (chamska reklama - Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.), ale nadal całkiem fajne. :E

Ojj uwierz mi, że ciotka na to auto chucha, dmucha, środek ma non stop wylizany (grama kurzu nie znajdziesz), teraz mi tylko suszy głowę, żebym jej lakier spolerował, a na lato chce wsadzać inny zawias (uparła się na sporta, a ja ją przekonuję do gwintu). Poza tym silnik jest suchy jak pieprz, wymyty i uszczelniony. Rdzy brak, bo wszystkie ogniska porobione, dół cały zalany bitexem, więc no ciężko jest się do czegoś doczepić :E
W takim razie życzę sobie, aby w mojej rodzinie tak o auta dbano. Jeśli zajrzałeś do tematu to pewnie wiesz o co mi chodzi :E
Stron: 1 2
Przekierowanie