14/07/2018, 07:51 PM
Chwalą się inni, pochwalę się i ja (jakby było czym...). Po piętnastoletniej przygodzie z Oplem Vectra A z osobistym przebiegiem ok. 200 tysi, całkowitym wozidła ok. 320 przyszedł czas na zmiany. Mechanicznie nie było się do czego przyje... czepić, ale ze względu na technologię tych roczników (91) codziennie był jakby lżejszy... Brat dostał, śmiga i ogólnie jest zadowolony.
Jako, że zacząłem kombinować to oglądnąłem kilka ulepów z Audi i innych marek ale zostałem przy Oplu, bo po prostu znam. Wybór padł na VC w benzynie pod LPG. Na gazie jeżdżę od czasów 1-wszej generacji, więc proszę mnie nie przekonywać. Dieslami to w robocie jeżdżę. Pierwsze oględziny i od strzała zakup. Skorupa od jedynego właściciela z Bawarii (nie, browara w bagażniku nie było) a tak się bałem kupować z nie naszego rynku, już pewnie z naszego rynku nie kupię. Podobno tylko krowa zdania nie zmienia. Bohater według VIN:
Model:
Vectra-c
Nadwozie:
4-drzwiowy sedan
Data produkcji:
2002-08-14
Rok modelowy:
2002
Produkcja dla:
Holandii (kierownica po lewej)
Fabryka:
Russelsheim, Niemcy
Silnik:
Z18XE (benzyna, 1.8 - 125 KM)
Kolor:
Niebieski Nocturno (Nocturno Blue, kod lakieru: 36U)
Nr silnika:
20Z50050
Nr seryjny:
083989
1-szy nr rejestr.:
Kod
=
Opis
***
Ogólne informacje:
***
36U
=
FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
CT5
=
DLA HOLANDII
NC0
=
WYPOSAŻENIE: KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
Z0J
=
COMFORT
Z1F
=
PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
***
Napęd (silnik, skrzynia biegów):
***
2H9
=
SILNIK BENZYNOWY 1.8 16V
FX1
=
PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.94
M26
=
RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F17
MM3
=
WYPOSAŻENIE DLA RĘCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW
NT4
=
NORMA EMISJI SPALIN: EEC 05
***
Zawieszenia i koła:
***
N65
=
KOŁO ZAPASOWE DOJAZDOWE, STALOWE
PY3
=
FELGI STALOWE 6.5J X 16
QFA
=
OPONY,215/55 R 16-93H
***
Szyby i lusterka:
***
DDG
=
LUSTERKA ZEWNĘTRZNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE Z PODGRZEWANIEM, SKŁADANE RĘCZNIE
***
Oświetlenie:
***
T96
=
PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
***
Nadwozie:
***
BD8
=
LISTWY DACHOWE W KOLORZE NADWOZIA
VG2
=
USUNIĘTO WOSK ZABEZPIECZAJĄCY KAROSERIĘ
W2N
=
USUNIĘTO BOCZNE EMBLEMATY I NAPISY
***
Wnętrze:
***
80I
=
WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: CZARNE
80X
=
WYKOŃCZENIE SIEDZEŃ: CZARNE
80Y
=
WYKOŃCZENIE BOCZKU DRZWI: CZARNE
LHD
=
KIEROWNICA PO LEWEJ
N46
=
KOŁO KIEROWNICY,CZTERY SZPRYCHY
SVB
=
UCHWYT NA NAPOJE, TYLNY
T6C
=
WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: STANDARDOWE,WARIANT 1
W6U
=
WYKOŃCZENIE SIEDZEŃ: STANDARDOWY, WARIANT 2
***
Bezpieczeństwo:
***
AY0
=
PRZEDNIE I BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE ORAZ KURTYNY POWIETRZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA
FI2
=
NAKLEJKA OSTRZEGAWCZA O FOTELIKU DLA DZIECKA
JL9
=
ABS
U08
=
KLAKSON WIELOTONOWY
UD5
=
CZUJNIKI PARKOWANIA: PRZÓD I TYŁ
***
Multimedia:
***
U68
=
KOMPUTER POKŁADOWY (Z UKŁADEM KONTROLI USTEREK)
U88
=
GŁOŚNIKI, 9
U91
=
ANTENA DACHOWA: RADIOWA KRÓTKA
UY8
=
RADIO CDR2005, Z ODTWARZACZEM CD
W1Y
=
PRZYCISKI STEROWANIA RADIEM NA KIEROWNICY
W8X
=
DODATKOWE ELEMENTY DO INSTALACJI RADIA
Y67
=
WYŚWIETLACZ INFORMACJI UKŁADU KONTROLI USTEREK: AWARIE OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO,
POZIOM PŁYNU CHŁODNICZEGO, POZIOM PŁYNU SPRYSKIWACZY, ROZŁADOWANIE BATERII PILOTA
***
Ogrzewanie i klimatyzacja:
***
BA9
=
KLIMATYZOWANY SCHOWEK
C77
=
NADMUCH POWIETRZA NA DRUGI RZĄD SIEDZEŃ
CJ2
=
KLIMATYZACJA ELEKTRONICZNA DWUSTREFOWA (CLIMATRONIC) Z CZUJNIKIEM JAKOŚCI POWIETRZA
KA1
=
SIEDZENIA PRZEDNIE PODGRZEWANE
UEC
=
CZUJNIK JAKOŚCI POWIETRZA, AUTOMATYCZNA RECYRKULACJA POWIETRZA
***
Wyposażenie komfortowe:
***
A51
=
PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
A53
=
FOTELE PRZEDNIE: REGULACJA 6-CIO KIERUNKOWA, REGULACJA PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AH4
=
FOTEL KIEROWCY: KOMFORTOWY Z REGULACJA RĘCZNA, 6-CIO KIERUNKOWĄ I REGULACJĄ ODCINKA LĘDŹWIOWEGO
D09
=
PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY
K34
=
TEMPOMAT ELEKTRONICZNY
WC4
=
TYLNE SIEDZENIE Z PRZEJŚCIEM DO BAGAŻNIKA
***
Układ elektryczny:
***
K60
=
ALTERNATOR,100A
TN6
=
AKUMULATOR,55AH
I wszystko robi...
Po zakupie zrobione:
-rozrząd, olej, filtry, płyny, gumowy szajs
-czyszczenie przepustnicy
-tarcze, klocki przód i tył
-przewody hamulcowe tył (przód był nówka)
-wydech
-świeczki
-kompleksowy serwis klimy
-geometria (kupiłem na nowych springach i amorach), trza było skontrolować, dla własnego samopoczucia
-montaż LPG
-oryginalne alufelgi plus nówki kapcie od Klebera na lato
...tyle pamiętam...
Po niecałych, na tą chwilę przejechanych 4k stwierdzam, że to Opel. Ani więcej ani mniej, jak dbasz tak masz. Dbasz to wsiadasz i jedziesz.
Nalot 170k+ w chwili zakupu, książka serwisowa znaleziona przez montażystów LPG pod dojazdówką, się wszystko zgadzałoby. Nikt wcześniej o niej nie wiedział.
Jedyna fota, jaką teraz mam:
Będzie jakiekolwiek zainteresowanie Cześką, to się i foty porobi.
Jako, że zacząłem kombinować to oglądnąłem kilka ulepów z Audi i innych marek ale zostałem przy Oplu, bo po prostu znam. Wybór padł na VC w benzynie pod LPG. Na gazie jeżdżę od czasów 1-wszej generacji, więc proszę mnie nie przekonywać. Dieslami to w robocie jeżdżę. Pierwsze oględziny i od strzała zakup. Skorupa od jedynego właściciela z Bawarii (nie, browara w bagażniku nie było) a tak się bałem kupować z nie naszego rynku, już pewnie z naszego rynku nie kupię. Podobno tylko krowa zdania nie zmienia. Bohater według VIN:
Model:
Vectra-c
Nadwozie:
4-drzwiowy sedan
Data produkcji:
2002-08-14
Rok modelowy:
2002
Produkcja dla:
Holandii (kierownica po lewej)
Fabryka:
Russelsheim, Niemcy
Silnik:
Z18XE (benzyna, 1.8 - 125 KM)
Kolor:
Niebieski Nocturno (Nocturno Blue, kod lakieru: 36U)
Nr silnika:
20Z50050
Nr seryjny:
083989
1-szy nr rejestr.:
Kod
=
Opis
***
Ogólne informacje:
***
36U
=
FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
CT5
=
DLA HOLANDII
NC0
=
WYPOSAŻENIE: KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
Z0J
=
COMFORT
Z1F
=
PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
***
Napęd (silnik, skrzynia biegów):
***
2H9
=
SILNIK BENZYNOWY 1.8 16V
FX1
=
PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.94
M26
=
RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F17
MM3
=
WYPOSAŻENIE DLA RĘCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW
NT4
=
NORMA EMISJI SPALIN: EEC 05
***
Zawieszenia i koła:
***
N65
=
KOŁO ZAPASOWE DOJAZDOWE, STALOWE
PY3
=
FELGI STALOWE 6.5J X 16
QFA
=
OPONY,215/55 R 16-93H
***
Szyby i lusterka:
***
DDG
=
LUSTERKA ZEWNĘTRZNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE Z PODGRZEWANIEM, SKŁADANE RĘCZNIE
***
Oświetlenie:
***
T96
=
PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
***
Nadwozie:
***
BD8
=
LISTWY DACHOWE W KOLORZE NADWOZIA
VG2
=
USUNIĘTO WOSK ZABEZPIECZAJĄCY KAROSERIĘ
W2N
=
USUNIĘTO BOCZNE EMBLEMATY I NAPISY
***
Wnętrze:
***
80I
=
WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: CZARNE
80X
=
WYKOŃCZENIE SIEDZEŃ: CZARNE
80Y
=
WYKOŃCZENIE BOCZKU DRZWI: CZARNE
LHD
=
KIEROWNICA PO LEWEJ
N46
=
KOŁO KIEROWNICY,CZTERY SZPRYCHY
SVB
=
UCHWYT NA NAPOJE, TYLNY
T6C
=
WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: STANDARDOWE,WARIANT 1
W6U
=
WYKOŃCZENIE SIEDZEŃ: STANDARDOWY, WARIANT 2
***
Bezpieczeństwo:
***
AY0
=
PRZEDNIE I BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE ORAZ KURTYNY POWIETRZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA
FI2
=
NAKLEJKA OSTRZEGAWCZA O FOTELIKU DLA DZIECKA
JL9
=
ABS
U08
=
KLAKSON WIELOTONOWY
UD5
=
CZUJNIKI PARKOWANIA: PRZÓD I TYŁ
***
Multimedia:
***
U68
=
KOMPUTER POKŁADOWY (Z UKŁADEM KONTROLI USTEREK)
U88
=
GŁOŚNIKI, 9
U91
=
ANTENA DACHOWA: RADIOWA KRÓTKA
UY8
=
RADIO CDR2005, Z ODTWARZACZEM CD
W1Y
=
PRZYCISKI STEROWANIA RADIEM NA KIEROWNICY
W8X
=
DODATKOWE ELEMENTY DO INSTALACJI RADIA
Y67
=
WYŚWIETLACZ INFORMACJI UKŁADU KONTROLI USTEREK: AWARIE OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO,
POZIOM PŁYNU CHŁODNICZEGO, POZIOM PŁYNU SPRYSKIWACZY, ROZŁADOWANIE BATERII PILOTA
***
Ogrzewanie i klimatyzacja:
***
BA9
=
KLIMATYZOWANY SCHOWEK
C77
=
NADMUCH POWIETRZA NA DRUGI RZĄD SIEDZEŃ
CJ2
=
KLIMATYZACJA ELEKTRONICZNA DWUSTREFOWA (CLIMATRONIC) Z CZUJNIKIEM JAKOŚCI POWIETRZA
KA1
=
SIEDZENIA PRZEDNIE PODGRZEWANE
UEC
=
CZUJNIK JAKOŚCI POWIETRZA, AUTOMATYCZNA RECYRKULACJA POWIETRZA
***
Wyposażenie komfortowe:
***
A51
=
PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
A53
=
FOTELE PRZEDNIE: REGULACJA 6-CIO KIERUNKOWA, REGULACJA PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AH4
=
FOTEL KIEROWCY: KOMFORTOWY Z REGULACJA RĘCZNA, 6-CIO KIERUNKOWĄ I REGULACJĄ ODCINKA LĘDŹWIOWEGO
D09
=
PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY
K34
=
TEMPOMAT ELEKTRONICZNY
WC4
=
TYLNE SIEDZENIE Z PRZEJŚCIEM DO BAGAŻNIKA
***
Układ elektryczny:
***
K60
=
ALTERNATOR,100A
TN6
=
AKUMULATOR,55AH
I wszystko robi...
Po zakupie zrobione:
-rozrząd, olej, filtry, płyny, gumowy szajs
-czyszczenie przepustnicy
-tarcze, klocki przód i tył
-przewody hamulcowe tył (przód był nówka)
-wydech
-świeczki
-kompleksowy serwis klimy
-geometria (kupiłem na nowych springach i amorach), trza było skontrolować, dla własnego samopoczucia
-montaż LPG
-oryginalne alufelgi plus nówki kapcie od Klebera na lato
...tyle pamiętam...
Po niecałych, na tą chwilę przejechanych 4k stwierdzam, że to Opel. Ani więcej ani mniej, jak dbasz tak masz. Dbasz to wsiadasz i jedziesz.
Nalot 170k+ w chwili zakupu, książka serwisowa znaleziona przez montażystów LPG pod dojazdówką, się wszystko zgadzałoby. Nikt wcześniej o niej nie wiedział.
Jedyna fota, jaką teraz mam:
Będzie jakiekolwiek zainteresowanie Cześką, to się i foty porobi.