03/12/2018, 04:54 PM
03/12/2018, 04:59 PM
Jeżeli chodzi o modelowanie to ani to ani to A jeżeli o modyfikacje modeli to prosta rzecz. Zmodeler- większe możliwości i lepsze efekty.. Blender - łatwiejszy ale wystarczy spojrzeć na modele niektórych graczy, same reworkedy i gównianej jakości modele. Wybór pozostawiam tobie.
03/12/2018, 05:28 PM
(03/12/2018 04:59 PM)Ballino napisał(a): [ -> ]Jeżeli chodzi o modelowanie to ani to ani to A jeżeli o modyfikacje modeli to prosta rzecz. Zmodeler- większe możliwości i lepsze efekty.. Blender - łatwiejszy ale wystarczy spojrzeć na modele niektórych graczy, same reworkedy i gównianej jakości modele. Wybór pozostawiam tobie.
Jak to blender nie nadaje się do modelowania? Owszem, jak komuś się nie chce albo nie potrafi to wychodzą syfy ale jak ktoś chce to idzie wymodelować porządny model
03/12/2018, 05:34 PM
Modelowanie - 3ds max, moddowanie - Zmodeler
03/12/2018, 08:04 PM
(03/12/2018 05:34 PM)Borsuk napisał(a): [ -> ]Do ETSa to tylko Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.. Cena może wysoka, ale jak chcesz być profesjonalistą to nie ma co oszczędzać. Zwróci się jak zaczniesz hurtowo handlować modelami .
To 1 091,81 PLN to nie cena tego oprogramowania?
03/12/2018, 08:42 PM
(03/12/2018 08:04 PM)BlacK napisał(a): [ -> ](03/12/2018 05:34 PM)Borsuk napisał(a): [ -> ]Do ETSa to tylko Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.. Cena może wysoka, ale jak chcesz być profesjonalistą to nie ma co oszczędzać. Zwróci się jak zaczniesz hurtowo handlować modelami .
To 1 091,81 PLN to nie cena tego oprogramowania?
Tak, tyle 3DS kosztuje
03/12/2018, 08:47 PM
3DSa można wziąć jako student i jest za free jakby ktoś nie wiedział
03/12/2018, 09:34 PM
(03/12/2018 08:47 PM)Pivek napisał(a): [ -> ]3DSa można wziąć jako student i jest za free jakby ktoś nie wiedział
Zgadza się, każda wersja 3dsa, pełna i legalna
03/12/2018, 10:34 PM
Ogólnie ciężki wybór bo zmodeller jest płatny z głupimi licencjami okresowymi a wtyczka od SCS darmowa ale trochę durnowata w obsłudze (znacznie lepsza była ta od 50kedy ale od 1.28 nie działa a SCS mając 50Keda w swoich szeregach zamiast udoskonalić jego wtyczkę wypuściło własnego bubla i dlatego spadła ilość tworzonych modyfikacji na nowsze wersje gry - tak na marginesie ).
Tak czy siak ja na Twoim miejscu na początek wybrałbym jednak blendera aby poznać ogólne zasady tworzenia modów i sprawdzić czy się w tym odnajdziesz bo nie ma trochę sensu płacić za zmoda jak nie masz pewności czy zasiedzisz się w modelach na dłużej.
Tak czy siak ja na Twoim miejscu na początek wybrałbym jednak blendera aby poznać ogólne zasady tworzenia modów i sprawdzić czy się w tym odnajdziesz bo nie ma trochę sensu płacić za zmoda jak nie masz pewności czy zasiedzisz się w modelach na dłużej.
05/12/2018, 02:10 PM
(03/12/2018 05:28 PM)kazan1234 napisał(a): [ -> ](03/12/2018 04:59 PM)Ballino napisał(a): [ -> ]Jeżeli chodzi o modelowanie to ani to ani to A jeżeli o modyfikacje modeli to prosta rzecz. Zmodeler- większe możliwości i lepsze efekty.. Blender - łatwiejszy ale wystarczy spojrzeć na modele niektórych graczy, same reworkedy i gównianej jakości modele. Wybór pozostawiam tobie.
Jak to blender nie nadaje się do modelowania? Owszem, jak komuś się nie chce albo nie potrafi to wychodzą syfy ale jak ktoś chce to idzie wymodelować porządny model
Jeszcze nie widziałem dobrego modelu z blendera. Napewno idzie stworzyć coś dobrego w tym programie ale jest on ograniczony i mało intuicyjny.