eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: ETS2 problem z zapisem gry.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, mam pewien problem z zapisem gry (Euro truck simulator 2).
Mianowicie kiedy zapisuję grę i następnie wchodzę do folderu gdzie ten zapis powinien się znajdować no to... nie ma go tam. Najlepsze jest to, że jest tam mnóstwo zapisów, ale każdy zapis jest z tej samej daty (data zainstalowania gry), kiedy robie nowy zapis on się już nie pojawia w folderze są cały czas te same zapisy. Próbowałem zapisywać w konsoli poprzez komendę też nic, odinstalowałem grę po zainstalowaniu nadal były te same zapisy nie wiem już jak mam to naprawić a bardzo tego potrzebuje. W grze te zapisy są mogę zapisywać i wczytywać, nie znikają, no ale mi zależy, aby je znaleźć w folderze. Wybaczcie, jeżeli ten problem jest banalny do rozwiązania, ale jestem totalnym laikiem w tych sprawach...

Dodam jeszcze że po wpisaniu komendy "save" pokazuje mi konsola gdzie sie to zapisało ale przeszukałem juz wszystkie foldery gdzie mogłoby to zostać zapisane i nic..
https://iv.pl/images/57755561555201434225.jpg
A nie używasz czasem w profilu Steam Clouds (czyli zapisuje ci profil w chmurze)
(07/01/2019 06:21 PM)Adam.J napisał(a): [ -> ]A nie używasz czasem w profilu Steam Clouds (czyli zapisuje ci profil w chmurze)

Tak wiem też myślałem żeby to zmienić bo jeszcze tego nie sprawdziłem no ale wyszło na to że najpierw napisałem do was Tongue mam włączone zapisywanie w chmurze.
Myślisz że to przez to?
Jeśli w grze zapisy masz a na dysku ich nie ma to raczej tak.
(07/01/2019 06:31 PM)Adam.J napisał(a): [ -> ]Jeśli w grze zapisy masz a na dysku ich nie ma to raczej tak.

No cóż pisałem że rozwiązanie może być banalne i takie jest.
Wystarczyło że wyłączyłem w menu gry opcje "zapisywanie w chmurze" i już pliki się ładnie pokazuję w folderze.