21/03/2019, 07:25 PM
21/03/2019, 07:55 PM
Dać się da tylko jest to za dużo kombinacji ponieważ trzeba zrobić konwert na starszą wersję .pmd (do wersji 1.3.1 za pomocą najpierw wtyczki od SCSu aby zaimportować model z 1.31 a później tej od 50keda aby zrobić eksport na 1.3.1) w blenderze (bo pewnie zmoda 3 najnowszego nie masz), następnie trzeba użyć konwertera od mwl4 aby skonwertować to do GTS-a i wtedy dopiero import do zmoda 2.
Oczywiście po edycji wszystko należy zrobić w odwrotnej kolejności
Czyli ogólnie gra jest nie warta świeczki no chyba, że ktoś lubi się irytować i przesadnie kombinować
Więc najlepiej zainwestować w najnowszego zmoda 3 lub wybrać darmowego blendera (też obsługa nie jest jakaś trudna i nie do opanowania zwłaszcza jak ktoś wcześniej działał w zmodzie).
Oczywiście po edycji wszystko należy zrobić w odwrotnej kolejności
Czyli ogólnie gra jest nie warta świeczki no chyba, że ktoś lubi się irytować i przesadnie kombinować
Więc najlepiej zainwestować w najnowszego zmoda 3 lub wybrać darmowego blendera (też obsługa nie jest jakaś trudna i nie do opanowania zwłaszcza jak ktoś wcześniej działał w zmodzie).
21/03/2019, 08:36 PM
Ja do tej pory robię w zmodzie 2 na najnowszą wersję i wszystko działa jak trzeba.
21/03/2019, 08:53 PM
dzieki za odpowiedzi
21/03/2019, 10:54 PM
Również działam w zmd2 na najnowszych wersjach.
21/03/2019, 11:22 PM
O zgrozo nie podejrzewałem, że jeszcze są osoby działające w zmodzie 2 na najnowszych wersjach gry
A swoją drogą nie przeszkadzają wam błędy w logu (wiadomo nie są one wywalające czy coś ale i tak wygląda to niezbyt)
A swoją drogą nie przeszkadzają wam błędy w logu (wiadomo nie są one wywalające czy coś ale i tak wygląda to niezbyt)
21/03/2019, 11:32 PM
Też nadal robię w Zm2 i błędów jedynie jest parę od wersji pmg a poza tym czysto. No chyba, że ktoś nie konwertuje tobj jak ja to ma ich więcej ale już na żółto w konsoli