eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Yamaha YZF 750R
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam! Witam!
Założyłem ten temat aby, razem z wami wyremontować, Yamahę.
W motor trzeba włożyć na prawdę ogrom pracy, zaczynając od elektronikę idąc do wyglądu. Motorek jest mechanicznie sprawny i nie ma co do tego żadnych zastrzeżeń. Jedynym mankamentem tego motoru jest to, że poprzedni właściciel wykorzystywał go bardziej pod względem "STUNTU" Jeżli można to tak nazwać. Iż motor w żadnym stopniu nie jest do tego przystosowany jak widać na poniższym zdjęciu. Co chciał bym zrobić:
Na pewno chciał bym dojść do ładu i składu z elektroniką gdyż ona cała jest mega pomieszana, co prawda światła świecą działają, lecz takie rzeczy jak kierunkowskazy czy cała elektryka licznika nie działa. Kierunkowskaz gdy włączam prawy oczywiście z tłu świeci się prawy a z przodu lewy, do tego nie mruga a świeci cały czas Tongue Ale to jest najmniejszy problem jeżeli chodzi o elektronikę.
Ps: tak patrzyłem czy może coś z przekaźnikiem, nie to nie jest tego przyczyna Big Grin
Na pewno chciał bym dokupić oryginalny plastiki do tego motorku, bo jak to się mówi na ten moment jest to totalna zmota jeżeli chodzi o plastiki Tongue Trochę z tego trochę z tamtego, no cóż każdy ma tam jakieś upodobania, ja jednak chciał bym go doprowadzić do stanu takiego jaki powinien być.
Na pewno chciał bym zmienić kolor motoru na niebieski z oryginalnej palety Yamahy lub na czarny. Ale to jeszcze wyjdzie w praniu Tongue

Na ten moment Motorek wygląda tak

Image

Image

Dane motoru:
Yamaha YZF 750 R
Rok produkcji : 1994
Pojemność : 749cc / 72,00 kW


Fajna maszyna powodzenia w remontowaniu! Big Grin
Powodzenia w pracach przy motorze.
Duzo pracy przed Toba Tongue powodzenia :E
Witam! Witam!
A więc tak, cała akcja obróciła się w całką drugą stronę, a dlaczego?
Mianowicie tak, we wcześniejszym poście pisałem, że raczej będę się starał
odwzorować ją w 100 procentach do tego jak wyszła ona z lini produkcyjnej Tongue
Aczkolwiek, był jeden nie miły dla mnie incydent. Mianowicie motorek uległ zniszczeniu, gdyż jeden z naszych świeżych kierowców wymusił mi pierwszeństwo przy nie małej prędkości i dużo z motoru nie zostało, a mianowicie cały przód poszedł że tak powiem w D... Tongue Ale udało mi się znaleźć tak zwanego dawce, za nie duże pieniądze więc po niego pojechałem. Po przywiezieniu go został przeczepiony przód, ku mojemu zdziwieniu w dawcy amory były wyczynowe, typowe pod Stunt, które przewyższały wartość motoru tak więc zwrócił mi się dawca Tongue Ale do rzeczy, przeszczepiliśmy przód, i stwierdziliśmy że hmmm może by jednak zrobić coś innego?
No i tak lataliśmy ze znajomym po necie i znaleźliśmy fajny projekcik. Zdjęcie poniżej



Image



Aktualnie motor stoi w garażu już zaczęliśmy go rozbierać, gdyż cześci nie będą malowane bo najzwyczajniej nie opłaca się to, więc postawiliśmy na okleinę z własnym projektem, wiadomo z jakimiś rzekomymi grafikami, ale to dowiecie się z czasem gdy wrócą z oklejenia. Czas który określam na skończenie motoru to przyszły sezon lecz jak wiecie nie tylko motorem się zajmuję, bo rózwnież dużo uwagi przykuwam do MK1 którego już widzieliście w innym temacie Big Grin A mam w zanadrzu jeszcze jeden projekt który myśle że bedzie ciekawy. Aleeeee spokojnie dowiecie się w czasie



Aktualny stan motoru {Przepraszam za jakość zdjęć ale szybkie foty wiadomo i wyglądają jak z tostera Tongue }

Image

Image

Image



A tu jeszcze jakieś foty po sklepaniu go z dawcy i krótkim przelocie. Czemu krótkim? Bo sprzęgło się skończyło Tongue Tak to jest dalej ten motor który był pokazany w 1 poście

Image

Jak widać opona z przodu pierwsza z brzegu założona bo łysa, jak głowa pewnej gwiazdy filmów dla dorosłych Tongue

Image





To w sumie może ta kolizja wyjść na dobre Tongue
Przekierowanie