Witam.
Mam problem a konkretnie ,gdyż chce odpalić mój skin w ets2 to wyskakują błędy. Sprawdziłem błędy i jest to błąd textury .dds. Wiecie może czy na dx 11 textury inaczej się zapisuję? Z góry dziękuje.
Będąc w jednej VS z tego forum dostałem naczepę ze skinem i skin nie działał na DX11, po prostu naczepa była przezroczysta, po przełączeniu na DX9 wszystko wróciło do normy, a dlaczego tak jest nie wiem. :/
Jak poznam sposób to pomogę
filipiaaczeq na pewno coś na rzeczy jest. W nie których modach, zawarte jest inf, że tekstury do działania wymagają dx11. Może format zapisu inny jest
Też myślę o jakimś zapisie czy innym programie do dds niż dxtbmp
sprawdz czy dds jest zapisany w formacie DDS DXT5
Tekstury w DX11 muszą być bez MipMaps:
Dodam jeszcze że teraz dds zapisuje się tak :
U mnie wszystko działa jak zapisuje dxt1, ale sam do tego doszedłem więc może czegoś nie wiem jeszcze.