eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: ETS 2 uruchamia się w oknie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Otóż mam taki oto problem. Po załączeniu ETSa z wymuszeniem DX9 badź DX11 otwiera mi go w oknie. Nie wiem co się stało bo kiedyś otwierał się na całym ekranie. Może któryś z kolegów miał podobny problem i pomoże. Dodam że nie znam się za bardzo na komputerach wiec proszę o wytłumaczenie łopatologiczne.

Mój sprzęt to Laptop ASUS R556L z procesorem I5, 12GB ram i GEFORCE 940M 2GB.

game.log

Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Jeżeli to czytasz to mam rozwiązanie problemu. Jeżeli nie to wszyscy, którzy macie podobny problem przeczytajcie. Jeżeli ets2 nie uruchamia się na całej stronie, w grze wejdzcie OPCJE- GRAFIKA i zaznaczcie opcję Pełny Ekran czy jakoś tak. Być może ta opcja była odznaczona.
Cytat:00:00:11.169 : <ERROR> [dxgi] Failed to enter exclusive fullscreen state: 0x887a0002
00:00:11.491 : <ERROR> [dxgi] Failed to set GammaControl, no GammaCaps!

No faktycznie dziwny jest ten błąd i z tego co widzę w logu, to Ty masz ustawione na pełny ekran
Cytat:00:00:01.713 : uset r_fullscreen "1"

Trzeba by w pliku config.cfg w tej linii wpisać tam "0"
Uruchomić grę ( w oknie) - wyjść z gry
Ponownie edytować i wpisać "1" zapisać plik i jeszcze raz spróbować uruchomić

Jest jeszcze opcja abyś ustawił w opcjach gry rozdziałkę w grze taką, jak masz windowsa.
Odchacz też tam najpierw że nie chcesz na pełnym ekranie - potwierdź, a potem zmień na pełny ekran.
Trzeba kombinować bo jest jakiś konflikt.

Kolego @superpiotr4 jak nie masz nic wartościowego do napisania.... to nie pisz.