eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Blender Widoczność face
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
No właśnie cos chyba przełączyłem w Blenderze i niektóre elementy są nie widoczne w grze. Chodzi mi np o "postument pod dystrybutorem "

Image
A powiedz czy te niewidoczne elementy są na tym samym .dds co reszta obiektu Pytajnik
Czy odznaczyłeś opcję MipMaps (ważne przy odpalaniu gry w DX11) Pytajnik
Czy elementy są niewidoczne całkowicie czy tylko z określonej perspektywy Pytajnik
Czy zastosowałeś modyfikator "Triangulate" (czy obiekt składa się na bank z trójkątów) Pytajnik
I na koniec czy wszystkie .mat i .tobj itp. są na bank dobrze wyprowadzone Pytajnik
(07/11/2019 03:58 PM)Michal_Z_gno napisał(a): [ -> ]A powiedz czy te niewidoczne elementy są na tym samym .dds co reszta obiektu Pytajnik
Czy odznaczyłeś opcję MipMaps (ważne przy odpalaniu gry w DX11) Pytajnik
Czy elementy są niewidoczne całkowicie czy tylko z określonej perspektywy Pytajnik
Czy zastosowałeś modyfikator "Triangulate" (czy obiekt składa się na bank z trójkątów) Pytajnik
I na koniec czy wszystkie .mat i .tobj itp. są na bank dobrze wyprowadzone Pytajnik

Triangulate to obowiązek Smile .mat i obj na swoim miejscu. Co pochrzaniłem z tym ze tekstura jest widoczna w grze ale od srodka bryły. Nie ma co się rozwodzić zrobiłem od nowa. Jest git tylko byłem ciekaw co spieprzyłem żeby tego błędu już nie popełnić Smile Zawsze biorę check geometry zęby sprawdzić czy jest wszystko ok przed zapakowaniem
Przekierowanie