07/11/2019, 11:00 AM
07/11/2019, 03:58 PM
A powiedz czy te niewidoczne elementy są na tym samym .dds co reszta obiektu
Czy odznaczyłeś opcję MipMaps (ważne przy odpalaniu gry w DX11)
Czy elementy są niewidoczne całkowicie czy tylko z określonej perspektywy
Czy zastosowałeś modyfikator "Triangulate" (czy obiekt składa się na bank z trójkątów)
I na koniec czy wszystkie .mat i .tobj itp. są na bank dobrze wyprowadzone
Czy odznaczyłeś opcję MipMaps (ważne przy odpalaniu gry w DX11)
Czy elementy są niewidoczne całkowicie czy tylko z określonej perspektywy
Czy zastosowałeś modyfikator "Triangulate" (czy obiekt składa się na bank z trójkątów)
I na koniec czy wszystkie .mat i .tobj itp. są na bank dobrze wyprowadzone
07/11/2019, 04:28 PM
(07/11/2019 03:58 PM)Michal_Z_gno napisał(a): [ -> ]A powiedz czy te niewidoczne elementy są na tym samym .dds co reszta obiektu
Czy odznaczyłeś opcję MipMaps (ważne przy odpalaniu gry w DX11)
Czy elementy są niewidoczne całkowicie czy tylko z określonej perspektywy
Czy zastosowałeś modyfikator "Triangulate" (czy obiekt składa się na bank z trójkątów)
I na koniec czy wszystkie .mat i .tobj itp. są na bank dobrze wyprowadzone
Triangulate to obowiązek .mat i obj na swoim miejscu. Co pochrzaniłem z tym ze tekstura jest widoczna w grze ale od srodka bryły. Nie ma co się rozwodzić zrobiłem od nowa. Jest git tylko byłem ciekaw co spieprzyłem żeby tego błędu już nie popełnić Zawsze biorę check geometry zęby sprawdzić czy jest wszystko ok przed zapakowaniem