Cześć wszystkim!
Pomóżcie proszę, wywala mnie z gry po jakimś czasie grania .
Oto log.
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:24:04.382 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview0.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.423 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview1.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.439 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview2.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.490 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview3.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.503 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview4.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/vehicle/trailer_eu/overweight/ow_forklift.tobj) (0x887a0005)
(12/12/2019 09:22 PM)arturpilot123 napisał(a): [ -> ]Cześć wszystkim!
Pomóżcie proszę, wywala mnie z gry po jakimś czasie grania .
Oto log.
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.782 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:23:53.783 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:24:04.382 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview0.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.423 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview1.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.439 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview2.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.490 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview3.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.503 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview4.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/vehicle/trailer_eu/overweight/ow_forklift.tobj) (0x887a0005)
To nie jest cały gamelog z tego można tylko wywnioskować ze jest to problem z texturami i dx11 podaj cały gamelog.
Sprawdź czy masz wszystkie mody przystosowane pod 1.36.
(12/12/2019 11:46 PM)arturpilot123 napisał(a): [ -> ] (12/12/2019 11:18 PM)Adam.J napisał(a): [ -> ]Sprawdź czy masz wszystkie mody przystosowane pod 1.36.
Jak to zrobić ?
Ciężka sprawa bo trochę tych modów masz a i sporo z nich nie ma manifest.sii (plik dołączany do modów gdzie autor określa na jakiej wersji gry mod może zadziałać - jak jest w manifest podane np. 1.35.x to gra nie odpali go na innej wersji).
Dodatkowo masz kilka modów gdzie nazwa pliku .scs wskazuję iż jest on już stary.
Więc najlepiej to wywalić wszystko i po kolei dodawać to na jakimś tam nowym profilu aż się dojdzie który powoduję te błędy.
Jako podpowiedź na które mody należy zwrócić uwagę:
Cytat:00:24:04.382 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview0.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.423 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview1.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.439 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview2.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.490 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview3.tobj) (0x887a0005)
00:24:04.503 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/procedural/truck_preview4.tobj) (0x887a0005)
Powyższe będzie od jakiegoś auta lub akcesoriów do tuningu.
Cytat:00:24:04.782 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/vehicle/trailer_eu/overweight/ow_forklift.tobj) (0x887a0005)
To natomiast od jakiejś naczepy a konkretniej naczepy z wózkami widłowymi na które wskazuję nazwa .tobj
Możesz też odszukać te .tobj w modach ręcznie i poprawić teksturę a dokładniej odpalić ją w jakimś programie i ponownie zapisać ale pamiętając aby była już pod DX11 czyli bez MipMaps i najlepiej w DXT5
Przecież tam jest więcej błędów krytycznych.
Nie widzę żadnych dodatkowych map u Ciebie (jak coś to mnie popraw), więc bardziej biorę pod uwagę ten mod:
00:00:01.393 : [zipfs] Remoled Next Gen.scs: Mounted, 1590 entries [0x97e4a3c7]
00:00:01.393 : [zipfs] Remoled Next Gen.scs: Unmounted
Być może ma to związek ze wszystkimi tymi błędami:
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_1)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tangent)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_6)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_1)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tangent)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_6)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
Niestety ale aby grać na dx11 trzeba się upewnić że mod jest kompatybilny nie tylko co do wersji gry ale i DX-a (nie zawsze jest to jednoznaczne - zalezy od autora moda) i często samo zmienianie pliku manifest nic nie da.
W dobie zmiany dx9 na dx11 trzeba brać to pod uwagę.
(13/12/2019 03:54 PM)RadolSzczecin napisał(a): [ -> ]Przecież tam jest więcej błędów krytycznych.
Nie widzę żadnych dodatkowych map u Ciebie (jak coś to mnie popraw), więc bardziej biorę pod uwagę ten mod:
00:00:01.393 : [zipfs] Remoled Next Gen.scs: Mounted, 1590 entries [0x97e4a3c7]
00:00:01.393 : [zipfs] Remoled Next Gen.scs: Unmounted
Być może ma to związek ze wszystkimi tymi błędami:
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_1)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tangent)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_6)
00:52:51.719 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.720 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_1)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tangent)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_6)
00:52:51.947 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Failed to create vertex input layout!
00:52:51.948 : <ERROR> [dx11] Unable to map attribute (v.tex_coord_2)
Niestety ale aby grać na dx11 trzeba się upewnić że mod jest kompatybilny nie tylko co do wersji gry ale i DX-a (nie zawsze jest to jednoznaczne - zalezy od autora moda) i często samo zmienianie pliku manifest nic nie da.
W dobie zmiany dx9 na dx11 trzeba brać to pod uwagę.
Wszystko wyłączyłem z modów i dalej wywala.
Zrobiłem teraz nowego loga, proszę o pomoc
https://pastebin.com/atDps51J
Pozdrawiam
Skasuj ten plik game.log.txt i spróbuj jeszcze raz dać log bo za dużo masz tam tego.
Dla przejrzystości, proponuje wszystkie mody jakie masz w katalogu 'mod' przenieść na chwilę gdzie indziej.
Jesli uruchamiasz czystą grę steam to jedyne błędy jakie powinieneś mieć w logu to tylko te:
Cytat:00:00:14.889 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.aircond'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_aircond@@' (aircond). File: /def/cargo/aircond/schw_ovrwght.aircond.dlc_trailers.sii
00:00:14.889 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.driller'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_driller@@' (driller). File: /def/cargo/driller/schw_ovrwght.driller.dlc_trailers.sii
00:00:14.890 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.helicopter'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_helicopter@@' (helicopter). File: /def/cargo/helicopter/schw_ovrwght.helicopter.dlc_trailers.sii
00:00:14.890 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.roller'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_roller@@' (roller). File: /def/cargo/roller/schw_ovrwght.roller.dlc_trailers.sii
00:00:14.890 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.tracks'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_tracks@@' (tracks). File: /def/cargo/tracks/schw_ovrwght.tracks.dlc_trailers.sii
00:00:14.890 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.tractor'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_rstractor@@' (tractor). File: /def/cargo/tractor/schw_ovrwght.tractor.dlc_trailers.sii
00:00:14.890 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.tube'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_tube@@' (tube). File: /def/cargo/tube/schw_ovrwght.tube.dlc_trailers.sii
00:00:14.890 : <ERROR> Unable to find trailer by name 'trailer.schw_ovrwght.yacht'. Skipping trailer definition for cargo '@@cn_yacht@@' (yacht). File: /def/cargo/yacht/schw_ovrwght.yacht.dlc_trailers.sii
Są to błędy wynikłe chyba z braku aktualizacji przez SCS dodatku na naczepy - co akurat mnie dziwi że SCS zrobił takiego babola i wypuścił nowy patch.
Nie ma siły żeby czysta wersja bez modów wywalała bo cały czas jadę na takiej wersji.
WAZNE:
Zaktualizuj grę bo obecnie jest taka wersja:
Cytat:00:00:01.011 : Euro Truck Simulator 2 init ver.1.36.2.11s (rev. f5bde2c67d78)
EDIT:
Jeśli używasz uruchamiania wersji nie beta to powinna byc wersja:
Euro Truck Simulator 2 init ver.1.36.2.2s
Jednak, jak sprawdzałem w obu przypadkach to tylko takie błędy powinny być w logu i gra nie powinna sprawiać problemów.