Witam, po eksporcie modelu z najnowszego Zmodelera 3 mam problem z lakierem metalicznym,kabiny po eksporcie jak widać na poniższym obrazku. Maty (te z folderu automat) usuwam żeby pozostawić te SCSowskie. Dodam że testowałem modyfikacje na czystym profilu tylko z tą Scanią po edycji.
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
myśle ze to winna mappingu ale niech odezwie sie ktoś kto bardziej zna sie na takich rzeczach.
(27/01/2020 06:27 PM)Borsuk napisał(a): [ -> ]Widać że problem z mapowaniem UV w zmodzie nadal występuje.
Temat stary jak świat .
Jeśli znasz się na rzeczy, być może rozwiązanie Twojego problemu znajdziesz pod tym Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść..
Pomysł może i dobry, ale na matach z base.scs w folderze automat są tylko 2 ścieżki i nie wiem o co chodzi, z linku próbowałem i nic
wyjmij kabine, zaznacz ja i w propiertes/poligon sprawdz mat i zmien tam uv mapping na 2
(27/01/2020 07:44 PM)Igieev_ napisał(a): [ -> ]wyjmij kabine, zaznacz ja i w propiertes/poligon sprawdz mat i zmien tam uv mapping na 2
Próbowałem i nic nie daje, wygląda to tak jakby z base.scs miał bym matty zepsute bo przy prawie każdym macie z automatu nie ma 3 kanałów tylko 2
(27/01/2020 07:47 PM)KacperKWC napisał(a): [ -> ] (27/01/2020 07:44 PM)Igieev_ napisał(a): [ -> ]wyjmij kabine, zaznacz ja i w propiertes/poligon sprawdz mat i zmien tam uv mapping na 2
Próbowałem i nic nie daje, wygląda to tak jakby z base.scs miał bym matty zepsute bo przy prawie każdym macie z automatu nie ma 3 kanałów tylko 2
to już nie mam pomysłu, jeżeli robisz na scanii ng od scs, przenieś się na strobela, tylko uważaj też na maty
edit: sam robiłem na strobela scanii i wszystko działa jak powinno.
Zeby model odpowiednio działał z dx 11 w macie w rubryce detail2 trzeba zaznaczyć UV mapping#3 a jak to nie pomoże to skopiować mapę z uv2 na uv3 zaznaczając generate new
(27/01/2020 08:05 PM)kazan1234 napisał(a): [ -> ]Zeby model odpowiednio działał z dx 11 w macie w rubryce detail2 trzeba zaznaczyć UV mapping#3 a jak to nie pomoże to skopiować mapę z uv2 na uv3 zaznaczając generate new
Dzięki byku! Jesteś wielki
(27/01/2020 09:07 PM)KacperKWC napisał(a): [ -> ] (27/01/2020 08:05 PM)kazan1234 napisał(a): [ -> ]Zeby model odpowiednio działał z dx 11 w macie w rubryce detail2 trzeba zaznaczyć UV mapping#3 a jak to nie pomoże to skopiować mapę z uv2 na uv3 zaznaczając generate new
Dzięki byku! Jesteś wielki
Luzik, cieszę się że pomoglo. Może napiszę na weekendzie poradnik bo widzę że sporo osób ma z tym problem
Edit:
Widzę że już mnie wyprzedziles