07/02/2020, 01:25 PM
Wiele osób ma problem z pojawiającym się w logu gry błędem typu:
<WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/wheel/abas_trailerwheels_kast/super_single_goodyear_krone17_nuts.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...
W związku z tym w poniższym poradniku napiszę jak się tego pozbyć szybko i przyjemnie (bo nie jest to nic trudnego nawet dla początkującego w moddowaniu)
Co nam będzie potrzebne:
Gra Euro Truck Simulator 2 lub American Truck Simulator
Mod który chcemy nareperować.
Jeśli mamy wszystko to zaczynamy:
1. A początek tworzymy skrót do gry na pulpicie:
Tu dobrze sobie nadać mu jakąś inną nazwę abym wiedzieli o co chodzi (ja np. dopisałem konwert do nazwy)
2. Tworzymy nowy folder na pulpicie (nazwa dowolna)
3. Klikamy PPM na nasz skrót i wybieramy właściwości
4. W zakładce Skrót szukamy opcji Element Docelowy
5. W linijce Element Docelowy dopisujemy na końcu po spacji opcję -conversion_dump_path "C:\Users\micha\Desktop\Nowy folder (2)"
W cudzysłowie oczywiście ma być ścieżka do naszego folderu utworzonego w punkcie 2.
6. Na koniec jeśli wszystko mamy dopisane zatwierdzamy całość:
7. Teraz odpalamy grę z naszego skrótu i tu jeśli jest ona na steamie pojawi się okienko w którym oczywiście klikamy OK
8. Teraz wczytujemy profil z modem (najlepiej dla porządku zrobić nowy profil z tylko z tym modem który konwertujemy).
9. Teraz oglądamy sobie mod w grze czyli np. jak jest to truck to przeglądamy wszystkie jego opcje konfiguracji i tuningu.
Możemy też dla pewności przejechać się kawałek itp.
10. Po zamknięciu gry w naszym folderze pojawią się automatycznie skonwertowane modele na najnowszą wersję gry z zachowanymi ścieżkami (nie trzeba nic szukać itp.) i wystarczy je tylko podmienić w pliku .scs aby cieszyć się logiem z gry bez błędów.
Dzięki tej metodzie możemy skonwertować wiele modeli na raz
Oczywiście działając na modach zawsze należy robić kopię zapasową jakby coś poszło nie tak
Autor poradnika: Michal_Z_gno
Zakaz kopiowania na inne strony w całości bądź części.
<WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/wheel/abas_trailerwheels_kast/super_single_goodyear_krone17_nuts.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...
W związku z tym w poniższym poradniku napiszę jak się tego pozbyć szybko i przyjemnie (bo nie jest to nic trudnego nawet dla początkującego w moddowaniu)
Co nam będzie potrzebne:
Gra Euro Truck Simulator 2 lub American Truck Simulator
Mod który chcemy nareperować.
Jeśli mamy wszystko to zaczynamy:
1. A początek tworzymy skrót do gry na pulpicie:
Tu dobrze sobie nadać mu jakąś inną nazwę abym wiedzieli o co chodzi (ja np. dopisałem konwert do nazwy)
2. Tworzymy nowy folder na pulpicie (nazwa dowolna)
3. Klikamy PPM na nasz skrót i wybieramy właściwości
4. W zakładce Skrót szukamy opcji Element Docelowy
5. W linijce Element Docelowy dopisujemy na końcu po spacji opcję -conversion_dump_path "C:\Users\micha\Desktop\Nowy folder (2)"
W cudzysłowie oczywiście ma być ścieżka do naszego folderu utworzonego w punkcie 2.
6. Na koniec jeśli wszystko mamy dopisane zatwierdzamy całość:
7. Teraz odpalamy grę z naszego skrótu i tu jeśli jest ona na steamie pojawi się okienko w którym oczywiście klikamy OK
8. Teraz wczytujemy profil z modem (najlepiej dla porządku zrobić nowy profil z tylko z tym modem który konwertujemy).
9. Teraz oglądamy sobie mod w grze czyli np. jak jest to truck to przeglądamy wszystkie jego opcje konfiguracji i tuningu.
Możemy też dla pewności przejechać się kawałek itp.
10. Po zamknięciu gry w naszym folderze pojawią się automatycznie skonwertowane modele na najnowszą wersję gry z zachowanymi ścieżkami (nie trzeba nic szukać itp.) i wystarczy je tylko podmienić w pliku .scs aby cieszyć się logiem z gry bez błędów.
Dzięki tej metodzie możemy skonwertować wiele modeli na raz
Oczywiście działając na modach zawsze należy robić kopię zapasową jakby coś poszło nie tak
Autor poradnika: Michal_Z_gno
Zakaz kopiowania na inne strony w całości bądź części.